Plats: Svenska spel.
Tid: Söndag 8/7 Kl.19.15
Inköp:100+10kr
Du: En liten bög som ska förlora.
Vänner, flashbacks pokerforum var en gång en blomstrande oas av tro, hopp och möjligheter. Vi var den sista ädla utposten i pokervärld styrd av bittra oknullade nördar (pokerforum). Vi var inte störst men vi hjälpte varandra med förmåga och passion! Vi samlades i unison och skrattade när Trollske tyckte han var snygg i den trashigaste av lila kortärmade skjortor. Eller när stormorfar "inte skulle gula" den här gången. Men sen hände det något oerhört tragiskt. Jag lämnade er. Forumet har bara varit en spillra av sitt forna jag sedan dess. Nu efter tre år till brinken av sin undergång.
Låt oss stå upp en sista gång. Låt oss mötas och tävla som jämlikar återigen. En sista gång, innan vi upphör helt och går tillbaka till vår vardag med dödsknark och att knulla horor. Vad ni nu gör. Jag räknar med er.
Som en bonus tänkte jag också spela in en video på någon timme eller så. Om jag får tag i en bra mick. Inte för att ni kan lära er något utav mig utan den kommer bestå till 90% av biceps/trollske-skämt och om hur mycket otur jag har.
Senast redigerad av Dretskol 2012-07-07 kl. 16:03.
Åh, tusan också. Jag har en föregående användare till denna från 2007 som också var med lite dem glansdagarna, så har jag ledigt från nu till 19.30 2/7, fan också!
Åh, tusan också. Jag har en föregående användare till denna från 2007 som också var med lite dem glansdagarna, så har jag ledigt från nu till 19.30 2/7, fan också!
Lycka till fiskar, hoppas uppslutningen blir bra!
Kan flytta fram den en timme. Har inte beställt än. Shit vad dött det är här nu?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!