• 1
  • 2
2012-06-25, 21:44
Medlem
erkifnasks avatar
Plats: Svenska spel.
Tid: Söndag 8/7 Kl.19.15
Inköp:100+10kr
Du: En liten bög som ska förlora.

Vänner, flashbacks pokerforum var en gång en blomstrande oas av tro, hopp och möjligheter. Vi var den sista ädla utposten i pokervärld styrd av bittra oknullade nördar (pokerforum). Vi var inte störst men vi hjälpte varandra med förmåga och passion! Vi samlades i unison och skrattade när Trollske tyckte han var snygg i den trashigaste av lila kortärmade skjortor. Eller när stormorfar "inte skulle gula" den här gången. Men sen hände det något oerhört tragiskt. Jag lämnade er. Forumet har bara varit en spillra av sitt forna jag sedan dess. Nu efter tre år till brinken av sin undergång.

Låt oss stå upp en sista gång. Låt oss mötas och tävla som jämlikar återigen. En sista gång, innan vi upphör helt och går tillbaka till vår vardag med dödsknark och att knulla horor. Vad ni nu gör. Jag räknar med er.

Som en bonus tänkte jag också spela in en video på någon timme eller så. Om jag får tag i en bra mick. Inte för att ni kan lära er något utav mig utan den kommer bestå till 90% av biceps/trollske-skämt och om hur mycket otur jag har.
Senast redigerad av Dretskol 2012-07-07 kl. 16:03.
Citera
2012-06-25, 22:43
Medlem
Lundin89s avatar
Åh, tusan också. Jag har en föregående användare till denna från 2007 som också var med lite dem glansdagarna, så har jag ledigt från nu till 19.30 2/7, fan också!

Lycka till fiskar, hoppas uppslutningen blir bra!
Citera
2012-06-25, 23:17
Medlem
erkifnasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundin89
Åh, tusan också. Jag har en föregående användare till denna från 2007 som också var med lite dem glansdagarna, så har jag ledigt från nu till 19.30 2/7, fan också!

Lycka till fiskar, hoppas uppslutningen blir bra!
Kan flytta fram den en timme. Har inte beställt än. Shit vad dött det är här nu?
Citera
2012-06-25, 23:24
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Ingen ghey NLHE, hoppas jag. PLO hi/lo eller nåt annat mer "exotisk" skulle vara intressant däremot.
Citera
2012-06-25, 23:33
Medlem
Dengalnes avatar
Im in
Citera
2012-06-26, 02:40
Medlem
Låter kul, jag är på!
Citera
2012-06-26, 03:04
Medlem
Abbadohns avatar
Eftersom ni ska kunna äga någon nybörjare är jag gärna med!
Citera
2012-06-26, 09:37
Medlem
Lundin89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erkifnask
Kan flytta fram den en timme. Har inte beställt än. Shit vad dött det är här nu?

Helt sjukt dött nu. De flesta gamla namnen har lämnat och besöker oss endast någon gång per år. Det suger.

Formulerade mig lite klumpigt, jobbar 19.30-01.00 2/7.
Citera
2012-06-26, 17:13
Medlem
Ond Kesos avatar
Lika bra man är med!
Citera
2012-06-27, 14:37
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond Keso
Lika bra man är med!
Också en lirare från den gamla skolan!

Jag är på jag med tror jag, går fort att skramla ihop en hundring nu när panten har höjts
Citera
2012-06-27, 17:31
Medlem
SithBoboSiths avatar
Är det bara för "gamla flashbacklirare"? Snart en handfull alltså, hur många platser betalda?

Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Också en lirare från den gamla skolan!

Jag är på jag med tror jag, går fort att skramla ihop en hundring nu när panten har höjts
Det är ju så jävla drygt nu när panten höjts eftersom flera tanter som inte drar sig för att vara otrevliga tar burkarna man hittar.
Citera
2012-06-28, 06:15
Medlem
erkifnasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Är det bara för "gamla flashbacklirare"? Snart en handfull alltså, hur många platser betalda?
Närå, alla får joina. Bra grabbar, vi kanske får ihop till ett bord i alla fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in