2012-06-25, 20:19
Medlem
LarsFoxs avatar
Kvistade ner till affären för att köpa mig ett hockeyspel. Ett såntdärna av Stiga, ni vet. Tänkte att det kunde vara lite trivsamt att ha med roomien nu när det regnar nåt så helvetiskt. Men så fick jag se att det fanns två olika att välja bland, och jag kunde inte bestämma mig på plats. Det ena var det klassiska Play off och det andra var ett nytt, High speed tror jag det hette. (Sen fanns det ett med Stanley cup men det var mest gay. )

Så till frågan: Vilket av dem skall man ta och köpa egentligen? De var båda lika dyra, ca 499kr. Har ingen aning om vad skillnaderna mellan dem är. Någon som har koll och vill hjälpa en stackars hockeynoob?

Tackar och bockar för svar!
Citera
2012-06-25, 20:49
Medlem
Skillnaden mellan det klassiska Play-off spelet och High Speed spelet är att det sistnämnda har en annan is som gör att pucken glider fortare. Enligt min mening alldeles för fort eftersom man inte får någon kontroll alls på pucken. Om jag får välja hade jag köpt Play-off alla dagar i veckan.
Citera
2012-06-25, 21:17
Medlem
LarsFoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le bête
Skillnaden mellan det klassiska Play-off spelet och High Speed spelet är att det sistnämnda har en annan is som gör att pucken glider fortare. Enligt min mening alldeles för fort eftersom man inte får någon kontroll alls på pucken. Om jag får välja hade jag köpt Play-off alla dagar i veckan.
Okej. Ja jag är en noob på det så fortare behöver det inte gå. Tänkte mest ha det till förfest och när man är full och cp, typ, hehe.
Känns lite sådär att enda skillnaden är plasten på spelplanen. Isf väljer jag Play-off jag med.

Tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in