2012-06-25, 18:45
Medlem
busmajas avatar
Köpte mina vita Wesc-hörlurar (Kongo) för ca tre veckor sedan. Tycker dom är grymt snygga, och trodde faktiskt de skulle hålla lite längre än tills nu, eftersom att garantin är på 2 år. Det är inget tekniskt fel på dom, men själva muffarna, nivet, som man lyssnar i. Plasten typ, det mjuka, har lossnat, det har blivit exakt som klister, så det typ fastnar på öronen och i håret. Det ser helt upptrasat ut och är så jävla missnöjd.
Får jag pengarna tillbaka eller åtminstonde pengar tillbaka att handla för där om jag lämnar in dom med kvitto inne i stan hos Teknikmagasinet imorgon? Någon som vet...?
Tänkte lägga till pengar isåfall och typ köpa ett par andra lurar.
Fuderar på Siberia Gold? Eller är det någon som rekomenderar några andra?
Citera
2012-06-25, 19:06
Medlem
Köpte mig ett par WeSC Oboe för många år sedan, dom pajade efter ja ungefär en månad

Skruvade upp dom, lödde fast ena kabeln som lossnade, skruvade ihop och så klarade dom sig i cirka 3 år till innan det blev adjö.

Ja du borde få lämna tillbaks dom tycker jag!
Siberia Gold är gaminglurar ffs... skippa WeSC också, Sennheiser kanske vet dom har de på Teknikmagasinet.
Citera
2012-06-25, 19:17
Medlem
busmajas avatar
aha jo. då ska jag verkligen lämna tillbaka dom. iaf begära pengar tillbaka.

haha.. jag vet, tänkte faktiskt "uppdatera" till gamerlurar (okeeej, mest för att dom är snygga men..)
nejmen. bra. då ska jag åka dit och klaga lite
Citera
2012-06-25, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busmaja
aha jo. då ska jag verkligen lämna tillbaka dom. iaf begära pengar tillbaka.

haha.. jag vet, tänkte faktiskt "uppdatera" till gamerlurar (okeeej, mest för att dom är snygga men..)
nejmen. bra. då ska jag åka dit och klaga lite

Ja det är ju grymma lurar för gaming men tycker de ser lite löjligt ut när folk har såna på sig på stan men whatever egentligen, se till att du får nåt som håller iaf!
Citera
2012-06-25, 19:30
Medlem
busmajas avatar
Aha, ja, nej asså dom går jag verkligen inte med på stan isåfall, utan behåller mina wesc som accesoar och som musiklurar på tåget typ (med nya ear-pads).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in