Visst för allt Haveristerna påstått om sådana är sant.
Men eftersom detta är allvarliga anklagelser som kan vara förtal så kontaktade jag Cissi på Instagram och frågade.
Hon svarade att det var LD som hjälpte gardet att starta en Patreon då hon hade bra kunskap om detta. Pengar som gardet fick in via donationer på patreon var det alltså LD som hade koll på och inget som Cissi på något sätt ”slarvade bort”. Cissi säger att hon inte slarvat bort några pengar som donerats. ”Varför skulle jag ha gjort det?”, ja varför? Hon är gift med en mångmiljonär och klarar sig nog utan att röra en förenings pengar för eget bruk.
Angående den här agenten så svarar Cissi stt detta som spritts i flera år är från ett privat meddelande hon svarade på om agentens pålitlighet. Hon hade enl Cissi förhalat en stor summa pengar som hon till andra som Cissi hade kontakt med när det begav sig runt 2017-2018 själv sagt att hon tagit när hon var i ekonomisk kris. Alltså pengar som inte tillhörde henne. Pengarna kom tillslut tillrätta och inte heller här har Cissi hittat på något som inte är sant. Denne agent är ökänd för att tex ha bokar Globen för nån Bowie-hyllning och satt många småföretagare i stor ekonomisk knipa på grund av rent av korkade beslut. Bland annat har artisten Dregen varnat för den här s.k agenten på sin FaceBook sida.
Man behöver inte gilla alla men det är ju ganska fult att sprida saker som är ren lögn bara för att smutskasta.
Citat:
Ursprungligen postat av
krambakter
CW är ju känd för att komma med ogrundade anklagelser. Lyssna på haveristernas gamla avsnitt om henne.
Hon anklagade ju sin agent först och senare två gamla medlemmar i gardet för förskingring och sen visade det sig att CW slarvat bort pengar och behövde nån att skylla på. Agenten förlorade en massa jobb om jag minns rätt.
Det finns fler liknande historier som kommit fram om CW under åren.
LD har det mig veterligen aldrig varit några offentliga eller juridiska skandaler kring oavsett vad man tycker om henne.