2024-03-08, 16:17
Medlem
Intressant ändå att så många flashbackare läser vartenda ord hon skriver på IG och sedan kommenterar hennes inlägg i långa inläĝg här på flashback.
Citera
2024-03-08, 16:43
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Intressant ändå att så många flashbackare läser vartenda ord hon skriver på IG och sedan kommenterar hennes inlägg i långa inläĝg här på flashback.

Precis som i alla (majoriteten) "kändis"trådar
Citera
2024-03-08, 20:08
Medlem
Citat:

Varför är det intressant menar du?
Citera
2024-03-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glasyren
Varför är det intressant menar du?
För att hon inte ens är en kändis, anser jag.
Citera
2024-03-09, 03:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Nej, jag hoppar de sysslar med viktigare saker. Hon må vara hatisk och till viss del sprida direkt Hamaspropaganda men hon är inte våldsam och jag tror inte hon skulle medverka i någon terrorverksamhet av något slag. Möjligen vara dum nog att dela en video eller två, men det lär hon ju inte åka dit på.

Men vad är ditt problem då?
Citera
2024-03-09, 22:39
Medlem
versalers avatar
Citat:

Jag kommenterade ett inlägg för flera år sedan, inget värt att bli blockad för men eftersom jag hade en annan åsikt i någon skitgrej så rök jag.

Skaffa inte sociala medier om du inte kan hantera att alla inte kan vara frälsta och tycka precis som henne utan att blocka för minsta lilla.
Citera
2024-03-09, 22:47
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av versaler
Jag kommenterade ett inlägg för flera år sedan, inget värt att bli blockad för men eftersom jag hade en annan åsikt i någon skitgrej så rök jag.

Skaffa inte sociala medier om du inte kan hantera att alla inte kan vara frälsta och tycka precis som henne utan att blocka för minsta lilla.

Ska man inte få blocka vem man vill på sitt egna konto? Hur stort konto man än har rycker jag att det är rimligt att göra som man vill med det. Inte bara LD utan generellt
Citera
2024-03-13, 09:46
Medlem
Hon lever och postar lite. Samt hörs tydligen i Fredrik Söderholms senaste podd varannan torsdag. Samtidigt har postandet avtagit markant. Undrar vad som har föranlett detta? Det verkar ju inte som hon har ändrat inriktning, det är fortfarande Palestina som gäller (samt ett icke alltför trevligt svar till en följare som undrar hur man gör för att öka antalet följare. Det kan jag i och för sig förstå, det kanske hon får varje dag).

Barnen verkar nu bo på heltid kvar hemma, med Oskar. Det är nog bra för deras stabilitet. Sunt av henne också att ta sig själv bort lite nu när hon mår dåligt. Jag är säker på att hon fortsätter att ha kontakt med barnen, men de förefaller numera bo enbart med pappa.
Citera
2024-03-13, 17:12
Avslutad
Citat:
Hon lever och postar lite. Samt hörs tydligen i Fredrik Söderholms senaste podd varannan torsdag. Samtidigt har postandet avtagit markant. Undrar vad som har föranlett detta? Det verkar ju inte som hon har ändrat inriktning, det är fortfarande Palestina som gäller (samt ett icke alltför trevligt svar till en följare som undrar hur man gör för att öka antalet följare. Det kan jag i och för sig förstå, det kanske hon får varje dag).

Barnen verkar nu bo på heltid kvar hemma, med Oskar. Det är nog bra för deras stabilitet. Sunt av henne också att ta sig själv bort lite nu när hon mår dåligt. Jag är säker på att hon fortsätter att ha kontakt med barnen, men de förefaller numera bo enbart med pappa.

Jag tycker att hon gav ett konkret och bra råd, som jag vet av egen erfarenhet att det fungerar. Och jag tycker inte att hon lät otrevlig.
Citera
2024-03-13, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Jag tycker att hon gav ett konkret och bra råd, som jag vet av egen erfarenhet att det fungerar. Och jag tycker inte att hon lät otrevlig.

Personligen tycker jag inte att ”visa pattarna” låter trevligt men åt var och en sitt.
Citera
2024-03-13, 20:43
Medlem
Det där skrev hon ju till sina vänner i deras chatgrupp. Hennes kompis Negar frågar om hon eller Fayme har tips på att få fler följare, varpå LD svarar ”Visa pattarna”.

Om man ska dissa och leka att man har koll får man ju ha lite… koll.

Citat:
Det verkar ju inte som hon har ändrat inriktning, det är fortfarande Palestina som gäller (samt ett icke alltför trevligt svar till en följare som undrar hur man gör för att öka antalet följare. Det kan jag i och för sig förstå, det kanske hon får varje dag).
Citera
2024-03-13, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundtand
Det där skrev hon ju till sina vänner i deras chatgrupp. Hennes kompis Negar frågar om hon eller Fayme har tips på att få fler följare, varpå LD svarar ”Visa pattarna”.

Om man ska dissa och leka att man har koll får man ju ha lite… koll.

Ok. Ursäkta. De kanske har en annan jargong än jag har med mina vänner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in