Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-25, 05:09
  #1
Medlem
Jag och min sambo har sjukt bra sex. Han är den enda som lyckats få mig att komma vaginalt under sex. Jätte bra ju. Problemet nu är att jag förmodligen fått träning i mina muskler eller liknande av alla dessa orgasmer för varje gång innan jag ska komma så trycker jag ut HELA hans penis. Detta bromsar ju hela orgasmen då han måste föra in den igen och det tar ju några sek.. Jävligt frustrerande faktiskt. Någon annan som haft samma problem och har tips? Kan verkligen inte acceptera att jag numera endast ska få "halv orgasmer".
Citera
2012-06-25, 08:33
  #2
Medlem
.-.-.s avatar
Han får väl hålla emot hårdare?
Du ska väl annars vara glad, du verkar ha en supermus.
Kan nog dräpa kameler med den.
Citera
2012-06-25, 08:44
  #3
Medlem
actinglikeamaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Han får väl hålla emot hårdare?
Du ska väl annars vara glad, du verkar ha en supermus.
Kan nog dräpa kameler med den.

Hahaha började asgarva inne i fikarummet...

OnT:
Men det är väl bara för honom att pumpa vidare? Det är ju inte bara kuken som jobbar, han har väl ett helt höftparti som han kan hålla emot med?
Citera
2012-06-25, 10:09
  #4
Medlem
cSxs avatar
Va fan. Karln får ju hålla emot för fan.
Citera
2012-06-25, 10:39
  #5
Medlem
BenQuls avatar
Ja du verkar ha en riktigt stark fitta du . Du kan ju alltid retas lite med honom och säga "Ha-ha min fitta är starkare än din kuk", då kan han bli irriterad och vill visa vilken man han är och vad han går för...
Citera
2012-06-25, 11:12
  #6
Medlem
Roxanas avatar
Det där händer mig också om vi kör i doggy.Mycket irriterande.


Det man kan göra när man känner att det är på gång är att försöka greppa om kukroten och hålla kvar den. Kan underlätta om man svankar extra mycket. Elller så kan man be sin partner vara beredd och verkligen trycka emot.


E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-06-25, 12:05
  #7
Avstängd
det är extremt vanligt.

Det händer dock endast om killen är semislak (som man kan vara efter lång tids sex där man i princip endast vältar på o komma...)
Citera
2012-06-25, 14:20
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apajavul
det är extremt vanligt.

Det händer dock endast om killen är semislak (som man kan vara efter lång tids sex där man i princip endast vältar på o komma...)




Det är det som är grejjen, han är jättehård när det händer..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback