• 1
  • 2
2012-06-23, 13:09
Medlem
Enligt Aftonbladet har fem stycken livvakter blivit mördade, 2 rumäner och 3 cyprioter. Det ska ha handlat om en uppgörelse för en vadslagning. Det var en affärsman som de skyddade. Vem är affärsmannen? Vad kan vadslagningrn handlat om?

Källa: http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/...368.mobil-www2 (visserligen en mobil link)
Citera
2012-06-23, 13:13
Medlem
Har vänner som är där nere och jobbar som inkastare på diverse olika klubbar, dem har inte hört någonting angående några skjutningar...

Tråden kommer följas, vill veta mer, mycket mer.
Citera
2012-06-23, 13:24
Medlem
Van-Hedens avatar
Fy fan, hört mycket skit om just denna ön. Jag är faktiskt inte så förvånad att det sker skit där nere. Hört att många affärsmän åker dit och sköter ljusskygga affärer just p.g.a denna miljön som är där nere. Men vet inte, kan bara vara rykten
Citera
2012-06-23, 13:26
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekeborgen
Har vänner som är där nere och jobbar som inkastare på diverse olika klubbar, dem har inte hört någonting angående några skjutningar...

Tråden kommer följas, vill veta mer, mycket mer.

Att vara dörrvakt och livvakt är ju helt olika saker. Det har nog inte något med utelivet att göra.
Citera
2012-06-23, 13:28
Medlem
Inte speciellt förvånande att detta inträffar i Ayia Napa med all maffiaverksamhet som försiggår där...
Citera
2012-06-23, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Inte speciellt förvånande att detta inträffar i Ayia Napa med all maffiaverksamhet som försiggår där...
Har själv aldrig varit där, men var detta ett ironiskt uttal? Eller är det mycket maffiaverksamhet? Om det gör det, vad snackar vi om för maffiaverksamhet, är det prostitution och droger? Finns det rivaliserande gäng?
Citera
2012-06-23, 13:50
Medlem
Min uppfattning av det hela när jag var ner var endast att det är en jävla massa fnask.. Klart det finns droger men såg inte lika mycket av de.
Citera
2012-06-23, 14:13
Medlem
lyktstolpes avatar
Maffian styr i aiya napa, polisen vågar inte köra där själv utan när de kommer dit så är de alltid 5 polisbilar som kör efter varandra.

Typ krig mellan polis och nattklubbsvakterna(maffia), det tystas väldigt mycket ner i media men där är folk som blir mördade med jämna mellanrum
Citera
2012-06-23, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Maffian styr i aiya napa, polisen vågar inte köra där själv utan när de kommer dit så är de alltid 5 polisbilar som kör efter varandra.

Typ krig mellan polis och nattklubbsvakterna(maffia), det tystas väldigt mycket ner i media men där är folk som blir mördade med jämna mellanrum

Största skitsnacket va där nyss och såg flera gånger poliser köra ensamma natt som dag.
Citera
2012-06-23, 14:46
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gostav1337
Har själv aldrig varit där, men var detta ett ironiskt uttal? Eller är det mycket maffiaverksamhet? Om det gör det, vad snackar vi om för maffiaverksamhet, är det prostitution och droger? Finns det rivaliserande gäng?

Det mesta är någon form av maffia och alla inkomster på klubbarna åker rakt ner i fickorna på ägarna.
Citera
2012-06-23, 15:13
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mann1
Största skitsnacket va där nyss och såg flera gånger poliser köra ensamma natt som dag.

När jag var dör förra sommaren så var det iaf så och jag frågade folk och alla sa samma sak att de kommer i grupp!
Citera
2012-06-23, 15:16
Medlem
Är det så som i Stockholm att maffian tar över garderoben eller har klubb/restaurang ägarna sina egna "underhuggare" som vakter?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in