Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-23, 12:28
  #1
Medlem
Hej, jag är i en lite obekväm situation, ur mitt perspektiv iaf.
Låt mig börja om allt.
Jag fick höra att en tjej som ja sett ett par gånger men knappt vart i kontakt med var intresserad av mig. Under de gånger jag sett henne tyckte jag hon såg väldigt fin, vacker snygg vad ni än vill ut.
Så de blev en hemmafest lite senare å hon skulle komma till den.
Ja uppfattade henne snabbt som falsk och aah negativa saker. Så ja flörta eller höll inte på så mycket med henne men hon brukade försöka bjuda in sig i olika situationer men ja undvek henne (kanske omedvetet). Mot slutet låg ja bredvid henne i sängen men det sitsen utvecklades nte till något.
Det var den festen.
De blev en till fest och hon var där och de visste jag i förhand. Vi gjorde inte mycket ( det kändes som vi båda var sådär kalla mot varann) men d slutade med att vi träffades dan efter ute å då var inga ''äckliga'' känslor efter.
IAF så har jag börjat få lite sjuka känslor för henne lite från ingenstans. Kan inte sluta tänka på henne och vill bara snacka å va med henne. Vi har haft lite snack emellan men inget sådär allvarligt men ja vill det. Å hon är inte sådär kall men ja vet inte om ja inbillar mig eller om d känns som om hon bara inte är intresserad längre.
MEN jag är nästan lite säker på att hon spelar det för att få mig å bli ''hungrigare'', hon har ett långt rätt så dåligt rykte, men man kan direkt se att hon är en sån där gullig sjukt skön brud.
Ja vet inte om hon tycker om en kille men ja vet att hon tycker om han på ett vänskapligt sett.
Nu är det såhär!! Ska jag följa det här å vara den som försöker lite extra trots att jag vet inte om hon tycker om mig eller inte eller ska ja bara FÖRSÖKA lämna det här? isf hur ska jag få henne å vara kvar? Ja e för övrigt 16 år och hon med. Tacksam för all seriösa svar! Gracias.
Citera
2012-06-23, 12:31
  #2
Medlem
TonyBergmans avatar
Det är 18 års åldersgräns på fb sorry!

Det bästa är väll att försöka träffa henne och snacka med henne och se vad som händer?
Citera
2012-06-23, 12:39
  #3
Medlem
Hapaxs avatar
Inget illa menat, men du skriver illa för att vara 16, väldigt svårt att förstå.

Hur som helst, snacka med henne, finns inte så mycket mer att göra.
Citera
2012-06-23, 14:26
  #4
Medlem
Ogdens avatar
Thank you, Captain Obvious, ni behöver inte berätta att TS är 16, vi ser det själva.
Svara på topic istället!

OT raderat.

/ mod
Citera
2012-06-23, 17:03
  #5
Medlem
Repos avatar
Grabben! Du är kär! Vet du vad det är?
Citat:
AF så har jag börjat få lite sjuka känslor för henne lite från ingenstans. Kan inte sluta tänka på henne och vill bara snacka å va med henne.
Det som du beskriver som sjuka känslor är att du håller på att bli kär i henne. Om inte förälskad. Vad du kan göra åt situationen? Prata med henne. Om du har hennes nummer så kan du skicka något sms med "Har du lust att hitta på något?" Typ. Men detta är BARA om du är intresserad utav att ha ett förhållande med henne.
Sen ska du inte ta det allt för allvarligt att hon tycker om andra killar. Då får du bara sticka ut i mängden och dra henne till dig. Enkelt. Gillar du henne så visa det! Vad har du att förlora grabben? Stoltheten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback