2012-06-22, 01:36
Medlem
Om man inte kan fästa i tak eller väggar för att det inte direkt finns några vettiga balkar vad kan man göra då?
Citera
2012-06-22, 01:40
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Vad är det du ska fästa? Och vad är det du ska 'bygga'?
Citera
2012-06-22, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Vad är det du ska fästa? Och vad är det du ska 'bygga'?

Skall sätta lite redigt grova skruvar med krok så jag kan sätta trissor och bygga egen gymmaskin.
Citera
2012-06-22, 02:15
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanGudrun
Skall sätta lite redigt grova skruvar med krok så jag kan sätta trissor och bygga egen gymmaskin.
Du kan ju slå upp reglar som en ram och sen bara skruva fast trissorna i reglarna.
Citera
2012-06-22, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Du kan ju slå upp reglar som en ram och sen bara skruva fast trissorna i reglarna.

Det tänkte jag med. Reglar är som balkar utmed väggarna va? Man fäster dessa med flera skruv, inte sant?

Det dumma är att avstånden i rummet helst skulle vara kanske 2m, men är 4-5. Den övre balken måste vara så grov för att inte svikta då va?
Citera
2012-06-22, 02:40
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanGudrun
Det tänkte jag med. Reglar är som balkar utmed väggarna va? Man fäster dessa med flera skruv, inte sant?

Det dumma är att avstånden i rummet helst skulle vara kanske 2m, men är 4-5. Den övre balken måste vara så grov för att inte svikta då va?
Japp, det stämmer. Men med övre balken, menar du takstolen eller? Jag förstår inte riktigt hur du menar. Men om du kan ta kort på rummet så kan jag se imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in