2020-12-22, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funkyflashman
Ja han var nog på väg ur redan innan det.

Den där skiten med nationella arvsfonden är på gränsen till ondskefull.
Han har ju även talat på flera av "mynttorgsdemonstrationerna"
Citera
2020-12-22, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 100procentNordisk
Min nytta jag gjort är att förespråka traditionella värderingar. Janouch förespråkar liberala värderingar. Om du också är liberal så förstår jag varför du tycker det är mer nytta att förespråka liberala än traditionella värderingar.
Det svenska folket betackar sig för hjälp från judar och svartskallar.
Bara det att så kallade nationella ger personer som janouch och ahmed plattformar bord räcka för en offentlig prygling.
Citera
2020-12-22, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSoscar
Det svenska folket betackar sig för hjälp från judar och svartskallar.
Bara det att så kallade nationella ger personer som janouch och ahmed plattformar bord räcka för en offentlig prygling.

Det är något som du inte har förstått; Den uttryckliga poängen med Education4swden är att olika personer med olika åsikter ska kunna komma dit och hålla föredrag.

Har du startat din renläriga Hitler verksamhet och attraherat några medlemmar eller besökare inte? Inte? Så håll käften din förslappade kverulant-odåga och klaga inte på människor som gör något när du själv inte klarar av något annat än att klaga. Du är sämre än jemeniten Ahmed som gör någonting.
Senast redigerad av larsjohansson 2020-12-22 kl. 22:32.
Citera
2020-12-22, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100procentNordisk
Min nytta jag gjort är att förespråka traditionella värderingar. Janouch förespråkar liberala värderingar. Om du också är liberal så förstår jag varför du tycker det är mer nytta att förespråka liberala än traditionella värderingar.

Education4sweden är en plattform för föredrag och yttrandefrihet. Jag värderar inte Janouchs eller Ahmeds åsikter. Jag tror inte de tycker samma sak som jag och det är helt OK för mig.
Citera
2020-12-22, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Education4sweden är en plattform för föredrag och yttrandefrihet. Jag värderar inte Janouchs eller Ahmeds åsikter. Jag tror inte de tycker samma sak som jag och det är helt OK för mig.

Japp, och jag kommer alltid vara kritisk till de som likt E4F erbjuder personer som Janouch och Ahmed en plattform.
Citera
2020-12-23, 00:42
Medlem
Nu har det gått cirka 1 vecka sedan bomben briserade. Alltså det första outandet av Tobbe från Nya Dagbladet.

Absolut INGEN annan mediakanal har kommenterat detta, än just NyD och E4F själva.

Att ingen tar upp detta anser jag bara pekar på en enda sak: att NyD och Markus Andersson har rätt. Det bevisar att de är rädda och extremt ovilliga att kommentera fallet.
Citera
2020-12-23, 01:08
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sydsten
Nu har det gått cirka 1 vecka sedan bomben briserade. Alltså det första outandet av Tobbe från Nya Dagbladet.

Absolut INGEN annan mediakanal har kommenterat detta, än just NyD och E4F själva.

Att ingen tar upp detta anser jag bara pekar på en enda sak: att NyD och Markus Andersson har rätt. Det bevisar att de är rädda och extremt ovilliga att kommentera fallet.

Den här skumraskaffären var känd sedan tidigare. Både Expo och ETC har outat vad som händer i kulisserna. Det var tyst även då.
Citera
2020-12-23, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Den här skumraskaffären var känd sedan tidigare. Både Expo och ETC har outat vad som händer i kulisserna. Det var tyst även då.

Det stämmer. Men denna gång kommer kritiken/outandet av en sverigevänlig mediakanal.
Citera
2020-12-23, 01:17
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aribert

Citat:
Det stämmer. Men denna gång kommer kritiken/outandet av en sverigevänlig mediakanal.
Ja det ger ett mer genomslag när det kommer från de egna leden.
Citera
2020-12-23, 01:28
Medlem
Citat:

Ingen har tagit upp det för ingenting har avslöjats. Nya Dagbladet har byggt upp halmgubbar och guilt by association i bästa Expo och anti-rasistisk kvällstidning stil.

Ja Tor Paulsson är en människa som kan vara knepig att ha att göra med, men att dra upp 16 år gamla misshandelsfall är bara befängt och larvigt. Tor verkar ha varit inspirationskällan till att skapa något som fungerar och verkar inte ha gjort sig skyldig till någon misshandel under de senaste åren.

Ja nätverket kanske är tramsiga som använder kodnam och är hemlighetsfulla men var och en får organisera sin verksamhet bäst den kan och vill efter egen förmåga. Man kan inte sticka under stol med att nätverket har haft framgångar tack vare sitt sätt att jobba på och producerat mycket material och håller kontinuerliga föreläsningar om olika ämnen.

Markus Andersson träffade på några inflitratörer som var associerade till Tor Paulsson för 10 år sedan och drar utifrån detta minst sagt långtgående slutsatsen att alla organisationer och verksamheter som har någon kontakt med nätveket är infiltrerade och kontrollerade av Tor Paulsson själv. Det är dumt, oärligt och destruktivt att sprida sådana falska påståenden.
Senast redigerad av larsjohansson 2020-12-23 kl. 01:43.
Citera
2020-12-23, 01:31
Medlem
Tor är ju en ledartyp, åtminstone på så vis att han själv vill leda/vara ledaren. Så han var väl tvungen att försöka "starta eget" inom nationella rörelsen, eftersom han är persona non grata i Sverigedemokraterna, Alternativ för Sverige, och eventuella andra (?) sverigevänliga organisationer. Verkar ju inte ens som att han är välkommen i NMR. Så var ska han gå? Vem och vilka ska han vända sig till för att få en ledarposition? Han måste ha insett att det bara fanns en väg kvar för honom, och det var att skapa ett "nätverk" som skulle vara och förbli så hemligt som möjligt. Oavsett vad, så kan han inte få en ledande roll i något politiskt parti, och vill man ha någon form av verklig makt så är det i ett sådant man måste organisera sig.
Citera
2020-12-23, 01:42
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Tor är ju en ledartyp, åtminstone på så vis att han själv vill leda/vara ledaren. Så han var väl tvungen att försöka "starta eget" inom nationella rörelsen, eftersom han är persona non grata i Sverigedemokraterna, Alternativ för Sverige, och eventuella andra (?) sverigevänliga organisationer. Verkar ju inte ens som att han är välkommen i NMR. Så var ska han gå? Vem och vilka ska han vända sig till för att få en ledarposition? Han måste ha insett att det bara fanns en väg kvar för honom, och det var att skapa ett "nätverk" som skulle vara och förbli så hemligt som möjligt. Oavsett vad, så kan han inte få en ledande roll i något politiskt parti, och vill man ha någon form av verklig makt så är det i ett sådant man måste organisera sig.

Jag är inte helt övertygad om att Tor inte kan skaffa sig inflytande inom AfS. Någon position kommer han inte att få, men han kan verka i det fördolda, vilket han verkar göra inom alternativ media.

NMR vill inte ha med Tor att göra. Lyssnade på Radio Nordfront där dom tog avstånd från Tors konstigheter med fejkade namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in