2020-12-22, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Många konkreta förslag och jag har redan nämnt vilken kategori jag tycker bör lyftas fram. Är det topic för tråden? Nej.

Du hyllar en charlatan som Tor och anser att nationella ska bete sig som frimurare, så det är inte alltför svårt att leva med dina negativa omdömen.

Det finns alltså inga att lyfta fram? Du flummar om kategorier men kan inte exemplifiera med ett enda konkret förslag vilken sorts människa du egentligen pratar om = du är en mycket värre charlatan än Tor som sitter på ditt pojkrum och fantiserar om superhjältar och om omöjliga revolutioner och sågar samtidigt ivrigt alla som åstadkommer något i verkligheten längs fotknölarna.

Tor är inte en bra föreläsare men hans nätverksbyggande är det klokaste som någonsin åstadkommits i er så kallade rörelse. Nu ska det dock rivas ner och vädras ut som det heter. Lol fucking lol. Jag tackar min lyckliga stjärna att jag inte har ett dugg med idioter som er att göra. Ni kommer aldrig att komma någonstans.
Citera
2020-12-22, 16:28
Medlem
Funkyflashmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrHemlig
Han jobbar väl för Skanska...

Då har jag fel. Då är det nån annan av höjdarna i ”nätverket” som jobbar på Bauhaus i Väsby.
Citera
2020-12-22, 16:32
Medlem
Funkyflashmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Dock finns rykten om att Tor har kontakter inom riksdagsgruppen/högre tjänstemän inom SD. På kommunal nivå är det känt vilket resulterat i uteslutningar.

Hur som helst är det kul att borra i det här. Man vet inte var man hamnar när det gäller Tor.

De rensade ur tjänstemannagruppen inför valet 2018. Den enda av tjänstemännen som ens vet vem Tor(eller ens hört talas om nätverket) ens är är Joakim Larsson som hatar Tor?

Kan tänka mig att ”höjdarna” var jeff ahl samt de uteslutna dårarna Pierre lindström(Täby) och Nils persson(sigtuna). De två sistnämnda var vice ordf för respektive kommunförening. Bergqvist från nacka blev ju outad på en nätverskträff.
Citera
2020-12-22, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88Tjorven88
Rogers barn är 40+ så det stämmer icke.

Barnbarn?

Sonen har ju gift sig till namnet. Sonen heter inte det pga av sin mor.
Citera
2020-12-22, 16:54
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkyflashman
De rensade ur tjänstemannagruppen inför valet 2018. Den enda av tjänstemännen som ens vet vem Tor(eller ens hört talas om nätverket) ens är är Joakim Larsson som hatar Tor?

Kan tänka mig att ”höjdarna” var jeff ahl samt de uteslutna dårarna Pierre lindström(Täby) och Nils persson(sigtuna). De två sistnämnda var vice ordf för respektive kommunförening. Bergqvist från nacka blev ju outad på en nätverskträff.

Bergqvist hade väl mer skit på sig än den där nätverksträffen. Han hade skrivit och framfört en massa korkade saker i sociala medier som inte stämde med SD-s politik. När det kom till nätverksträffen så fick väl SD ett skäl att kasta ut skräpet.
Jag såg att Bergqvist deltog på den alternativa bokmässan, där han propagerade för att man skulle testamentera sina kvarlåtenskaper till någon "nationell" förening. Undrar om han menade E4F och Tors nätverk?

I mitt testamente kommer ingen i det här gänget att återfinnas.
Citera
2020-12-22, 17:04
Medlem
Citat:
Bergqvist hade väl mer skit på sig än den där nätverksträffen. Han hade skrivit och framfört en massa korkade saker i sociala medier som inte stämde med SD-s politik. När det kom till nätverksträffen så fick väl SD ett skäl att kasta ut skräpet.
Jag såg att Bergqvist deltog på den alternativa bokmässan, där han propagerade för att man skulle testamentera sina kvarlåtenskaper till någon "nationell" förening. Undrar om han menade E4F och Tors nätverk?

Han syns lite här och där. Såg David på en afs-sammankomst när han precis blivit utesluten.
Citera
2020-12-22, 17:08
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrHemlig
Han syns lite här och där. Såg David på en afs-sammankomst när han precis blivit utesluten.

Förvånar mig inte alls. Han var en infiltratör och förrädare inom SD.
Citera
2020-12-22, 17:23
Medlem
Funkyflashmans avatar
Citat:

Ja han var nog på väg ur redan innan det.

Den där skiten med nationella arvsfonden är på gränsen till ondskefull.
Citera
2020-12-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100procentNordisk
Ingrid Carlqvists och Katerina Janouch riktning räddar inte Sverige.

Ingen enskild person räddar Sverige själv. Jag är intresserad av vad du själv har gjort för nytta.
Citera
2020-12-22, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkyflashman
Ja han var nog på väg ur redan innan det.

Den där skiten med nationella arvsfonden är på gränsen till ondskefull.

Jag förstår att du hellre vill att pengarna ska gå till Allmänna Arvsfonden så att de transfereras till invandrare och HBTQ-verksamhet.
Citera
2020-12-22, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Ingen enskild person räddar Sverige själv. Jag är intresserad av vad du själv har gjort för nytta.

Min nytta jag gjort är att förespråka traditionella värderingar. Janouch förespråkar liberala värderingar. Om du också är liberal så förstår jag varför du tycker det är mer nytta att förespråka liberala än traditionella värderingar.
Citera
2020-12-22, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Jag förstår att du hellre vill att pengarna ska gå till Allmänna Arvsfonden så att de transfereras till invandrare och HBTQ-verksamhet.

E4F har både invandrare och HBTQ-personer. Ibland i samma person som Luai Ahmed. Så man bör ju undvika att ett endaste öre går till en organisation som samverkar med E4F.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in