• 3
  • 4
2005-03-11, 08:17
Medlem
shit. jag beställde där ifrån igår. fast han svarade på en fråga via mail inom en dag så man ska väl inte tro det värsta.
Citera
2005-03-11, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
shit. jag beställde där ifrån igår. fast han svarade på en fråga via mail inom en dag så man ska väl inte tro det värsta.

Oj, jag har aldrig hört att om Cyberacid svarar på mail. Jag har i alla fall aldrig fått svar och ingen av mina vänner heller.
Citera
2005-03-11, 11:42
Medlem
Nej, precis det har jag också hört så det låter lite halvskumt. Men visst är jag tacksam över att han svarade direkt, samma dag dessutom när jag kollar igen.
Dock tycker jag cyberacid verkar mer intressant än t.ex modernatur då cyberacid faktiskt erbjuder fler chems.
Citera
2005-03-11, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
Nej, precis det har jag också hört så det låter lite halvskumt. Men visst är jag tacksam över att han svarade direkt, samma dag dessutom när jag kollar igen.
Dock tycker jag cyberacid verkar mer intressant än t.ex modernatur då cyberacid faktiskt erbjuder fler chems.

Vad frågade du dom?
Citera
2005-03-11, 17:31
Medlem
Vad dem hade inne just nu (lagerstatus) och vad dem kunde ta in.
Citera
2005-04-04, 18:31
insomnias avatar
Fick aldrig hem mina DXM, mailade Cyberacid, de hade returnerats pga fel adress eller ngt.

Tur det.
Citera
2005-04-04, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Sen har jag aldrig hört om 2c-b kapslar. Han kanske har gjort knåpat ihop egna.

Jag har nästan aldrig hört eller sett 2C-B i annat än gelcaps, förutom när SDS sålde små 5 mg tabs.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in