2005-03-08, 19:54
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyblad
Här har jag och Lekbarn skrivit varsin trippraport.
http://forum.flashback.info/scandina...3&page=4&pp=15

Kan säja att DXM inte är min grej jag gillar inte hallisdroger något vidare men kan säga att DXM som är en dissociativ och därmed mer åt bedövningshållet är för mig trevligare än skitsvamp!

Hehe, tack.. Sköna rapporter.
Citera
2005-03-08, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nyblad
Här har jag och Lekbarn skrivit varsin trippraport.
http://forum.flashback.info/scandina...3&page=4&pp=15

Kan säja att DXM inte är min grej jag gillar inte hallisdroger något vidare men kan säga att DXM som är en dissociativ och därmed mer åt bedövningshållet är för mig trevligare än skitsvamp!

nämen nyblad så kan du väll inte säga om svamp??
vill du ha hallisar så ta svamp!
MVH J
Citera
2005-03-08, 20:33
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
MVH J

Ska få lite svamp imorgon.. Ska bli kul.. Bara varit kickad på svamp en gång tidigare..
Citera
2005-03-08, 20:46
Medlem
Skumt 2c-b du hade fått tag i. Är du säker på att du inte blev blåst?
Citera
2005-03-08, 20:58
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Skumt 2c-b du hade fått tag i. Är du säker på att du inte blev blåst?

Ska iaf ringa killen och fråga vad han gav mig. Var jävligt flummig men såg inte röken av hallisar..

Ska kapslarna vara väldigt fulla eller bara ha väldigt lite innehåll.. Om det är det första så blev jag nog blåst och ska leta reda på killen.
Citera
2005-03-08, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Ska iaf ringa killen och fråga vad han gav mig. Var jävligt flummig men såg inte röken av hallisar..

Ska kapslarna vara väldigt fulla eller bara ha väldigt lite innehåll.. Om det är det första så blev jag nog blåst och ska leta reda på killen.

Det är väl den vanliga dosen som gäller för 2c-b, omkring 20-30mg, gissar jag på. Sen har jag aldrig hört om 2c-b kapslar. Han kanske har gjort knåpat ihop egna.
Men det kan ju vara så att han har köpt någon annan RC och lurat dig. För 2c-b är ju lite mer attraktivt än t ex 4-aco-dipt.
Citera
2005-03-08, 22:57
Medlem
nyblads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
MVH J

Kan jag visst! Skulle välja alkohol framför svamp i princip vilken dag som hällst!
Vill jag ha hallisar är jag vaken några tar på tjack, slänger i mig 10-15 stilnoct och röker några feta bannener!

Eller så tar jag hellre 2ci eller liknande det får man ett må bra rus istället för endast ett stort jävla fel som på svamp/syra!
Citera
2005-03-09, 08:11
Bannlyst
sen KAN man ju faktiskt bli riktigt skruvad på hallucinogener utan att för den skull få egentliga hallucinationer. jag har tagit lsd och varit faaar out men ändå inte direkt upplevt att jag sett saker som inte finns
Citera
2005-03-09, 12:19
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
sen KAN man ju faktiskt bli riktigt skruvad på hallucinogener utan att för den skull få egentliga hallucinationer. jag har tagit lsd och varit faaar out men ändå inte direkt upplevt att jag sett saker som inte finns

Det var just det som hände mig. Var duktigt skruvad på 2c-b:na men fick inga hallisar överhuvudtaget.
Citera
2005-03-09, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Ärligt så tycker jag att hallucinogener är en lite för hårt definerad kategori. Att vara vaken och veta om att man drömmer som på t.ex DXM är minst lika hallisaktigt som att se jesus i gardinen.
Citera
2005-03-10, 22:27
Medlem
off-topic: hur lång tid tog det innan beställningen kom fram?
Citera
2005-03-11, 04:50
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
off-topic: hur lång tid tog det innan beställningen kom fram?

De har inte kommit fram än, över en vecka nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in