2012-06-21, 20:39
Medlem
troppuss avatar
Har kommit hem frn Storbritannien efter 4 r och har insett hur efterblivet Sverige r nr det gller rulltobak! Drum, Golden Virginia, Cutters Choice, Amber Leaf och andra vlsmakande sorter finns ju att hitta i varenda kiosk i hela Europa, varfr finns det d bara sketet John Silver-fnske i Sverige!? NN tobaksbutik i Skandinaviens huvudstad mste ju f fa-an ha lite god smak?
Citera
2012-06-21, 22:46
Medlem
Testat Greve Hamilton Cigarrettsnitt?
Citera
2012-06-22, 00:12
Medlem
Blbrskungens avatar
Har du kollat Cigarrummet vid Stureplan? Det r iofs mest piptobak och ciggarer men man vet ju aldrig.
Citera
2012-06-22, 09:00
Medlem
troppuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Testat Greve Hamilton Cigarrettsnitt?

Inte provat, men det r frmst dom tobakssorterna jag nmnde som jag vill ha, lite av nostalgiskl.

Citat:
Ursprungligen postat av Blåbärskungen
Har du kollat Cigarrummet vid Stureplan? Det r iofs mest piptobak och ciggarer men man vet ju aldrig.

Deras hemsida handlar iaf helt och hllet om piptokab o cigarrer, inte ett knyst om rulltobak. Fr ta och kolla i butiken om jag r i nrheten nn gng men det ser inte lovande ut.
Citera
2012-06-22, 21:07
Medlem
Matte99ses avatar
http://www.snusbolaget.se/drum-halfzware-rulltobak.html

Hr har du Drum i alla fall, vet dock inte hur den sidan r att gra affrer med, finns skert ngon trd om det.
Citera
2012-06-23, 16:44
Medlem
troppuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matte99se
http://www.snusbolaget.se/drum-halfzware-rulltobak.html

Hr har du Drum i alla fall, vet dock inte hur den sidan r att gra affrer med, finns skert ngon trd om det.

Nice, tack!
Citera
2012-06-25, 01:02
Medlem
cookizs avatar
har bara letat efter drum, och har hittat det p massor av stllen i stockholm, bla en kiosk vid t centralen nra teknikmagasinet (mittimot hlens) dem har ven smala filter dr (ligger under disken lite gmda!)

Fins ven p en tobaks affr vid st eriksplan. ven affrer i frorter har jag sett det.
Citera
2012-06-26, 09:50
Medlem
troppuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
har bara letat efter drum, och har hittat det p massor av stllen i stockholm, bla en kiosk vid t centralen nra teknikmagasinet (mittimot hlens) dem har ven smala filter dr (ligger under disken lite gmda!)

Fins ven p en tobaks affr vid st eriksplan. ven affrer i frorter har jag sett det.

Jag mste ha haft otur i mitt skande, inte hittat nt i flera affrer bde i stan och frorten. Jag ska svnga frbi affren vid t-centralen, hoppas p att dom har Golden Virginia ocks vilken r min favorit.
Citera
2012-07-04, 01:15
Medlem
georgstefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troppus
Inte provat, men det r frmst dom tobakssorterna jag nmnde som jag vill ha, lite av nostalgiskl.

Deras hemsida handlar iaf helt och hllet om piptokab o cigarrer, inte ett knyst om rulltobak. Fr ta och kolla i butiken om jag r i nrheten nn gng men det ser inte lovande ut.

Cigarrummet r inget att hoppas p. De hade inte en enda rulltobak nr jag frgade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in