2012-06-21, 14:07
Medlem
Hej ! Tog 700mg Lyrica igår och det va första gången jag provade Lyrica. Jag fick riktigt ÄCKLIGA ryckningar , jag har fått krampanfall på tradolan tidigare men det här tog fan priset, trodde jag skulle få ett anfall vilken sekund som helst! Varför blir man så konstig av Lyrican ? Jag kände knappt något rus alls förutom att ja blev lite yr i skallen men fan så som jag läst om lyrica här inne så ska de va en SKÖN drog, inte en drog man får ryckningar i hela kroppen utav...

Tacksam för svar, har 8st 250mg lyrica kvar och vet fan inte va ja ska göra med dom, tänker inte käka dom igen om det blir såhär...
Citera
2012-06-21, 14:12
Medlem
Airwave92s avatar
Lyrica ska tydligen vara en medicin mot epilepsi, hur får du detta till "en skön drog" ?
Citera
2012-06-21, 14:21
Medlem
Det är extremt vanligt med ryckningar om du tar lyrica. Sen om man tycker om det eller inte är en annan sak.

Men snälla, nästa gång du prövar något för första gången kan du väl strunta i att vara en idiot och ta en dos som inte ligger över den medicinska maxdosen åtminstone?
Citera
2012-06-21, 14:54
Medlem
Har läst om väldigt många personer här i forumet som säger att lyrica är en väldigt skön drog.

Grown... Jag vet att ja gjorde fel som tog en hög dos första gången men ja kände lite små ryckningar även på 500mg men vart besviken på "kicken" o ville därför fylla på med 200mg till, men kicken vart ju absolut inte bättre , bara ryckningarna som blev värre. Förstår inte vad det är för rus, kick ni andra får på lyrica? Jag blev bara liiiite lite yr och gick lite konstigt, men de va fan inget som gjorde mig skön i skallen eller kroppen :S
Om det är vanligt med ryckningar av lyrica så borde de va lungt med mig då, men borde man va rädd för o få krampanfall när man får sånna ryckningar?
Citera
2012-06-21, 15:43
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Ryckningarna är en biverkning. Jag fick det varje dag när jag gick på 300mg. Alla blir inte skön av Lyrica. Det fungerar inte för alla. Även eufori som man kan få av Lyrica är en biverkning.

Jag tycker att ett Lyricarus är bland det bästa som finns. Har testat det mesta och har fått opioider intravenöst på sjukan. Trots det tycker jag Lyrica är bland det bästa som finns i drogväg.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2012-06-21 kl. 15:45.
Citera
2012-06-21, 15:55
Medlem
Tycker inte heller lyrica är någon hit, tog också 700mg och fick lite ticks och lite yrsel fattar inte heller varför det är så populärt, det är ju inte som man får någon eufori som man kan få av benso.
Citera
2012-06-21, 19:47
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkning
Tycker inte heller lyrica är någon hit, tog också 700mg och fick lite ticks och lite yrsel fattar inte heller varför det är så populärt, det är ju inte som man får någon eufori som man kan få av benso.
Benso gillar jag dock inte. Jag blir bara kallt avstängd utav det. Ingen eufori alls. Alla är vi olika...
Citera
2012-06-21, 20:37
Medlem
foshobros avatar
Jag blir trött, vinglig och korkad på lyrica. Vilket kan vara underhållande i brist på annat, eufori eller liknande får jag ej. Men småryck har jag märkt av. Speciellt på doser över grammet. Lyrica sänker kramptröskeln så ta det försiktigt.
Citera
2012-06-23, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Ryckningarna är en biverkning. Jag fick det varje dag när jag gick på 300mg. Alla blir inte skön av Lyrica. Det fungerar inte för alla. Även eufori som man kan få av Lyrica är en biverkning.

Jag tycker att ett Lyricarus är bland det bästa som finns. Har testat det mesta och har fått opioider intravenöst på sjukan. Trots det tycker jag Lyrica är bland det bästa som finns i drogväg.
Men ryckningarna fick jag första gången jag åt lyrica och jag fick ryckningarna under den tiden som egentligen kicken/ruset borde ha kommit, alltså fick inte det när tabletterna hade slutat värka. Nae du har nog rätt alla blir väl tyvärr inte så sköna utav lyrica det är bara synd att jag får så extrema ryckningar så att jag blev rädd för o krampa, hade ju tänkt o käka lyrica för o hoppa av subben men jag får väl använda några tradolan o dolcontin till hjälp. Men om ryckningar är så vanligt är de då lika vanligt att få krampanfall ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in