• 1
  • 2
2012-06-21, 12:14
Medlem
Visste inte under vilket ämne jag skulle skriva men lägger den här eftersom det är lite humor i sig

Det är en tjej som ska med ut till västkusten över midsommar men har samtidigt lovat sin polare att hon skall fira midsommar med henne i sthlm. Saken är den att hon har inte vågat säga till henne i sthlm att hon inte kommer och har även sagt idag att hon åker hem imorgon med tåget. Hon sa även att hon köpte tågbiljett idag men det var också en lögn.

Behöver nu förslag på bra bortförklaringar som hon kan säga till henne i sthlm ?
Citera
2012-06-21, 12:24
Medlem
Delokrats avatar
Bortgången släkting och sjukdom hade jag kört på.
Citera
2012-06-21, 12:33
Medlem
IronStigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrinchSnitch
Visste inte under vilket ämne jag skulle skriva men lägger den här eftersom det är lite humor i sig

Det är en tjej som ska med ut till västkusten över midsommar men har samtidigt lovat sin polare att hon skall fira midsommar med henne i sthlm. Saken är den att hon har inte vågat säga till henne i sthlm att hon inte kommer och har även sagt idag att hon åker hem imorgon med tåget. Hon sa även att hon köpte tågbiljett idag men det var också en lögn.

Behöver nu förslag på bra bortförklaringar som hon kan säga till henne i sthlm ?

Är du en tjejkompis till henne eller är du en kille?
Vet denne kompis om att hon tillbringar sin tid med dig?

Kan vara bra att veta om du vill ha ett bra svar
Citera
2012-06-21, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Delokrat
Bortgången släkting och sjukdom hade jag kört på.
Ja eller att du brutit foten... det är ju en bra lögn!
Citera
2012-06-21, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IronStig
Är du en tjejkompis till henne eller är du en kille?
Vet denne kompis om att hon tillbringar sin tid med dig?

Kan vara bra att veta om du vill ha ett bra svar

Är kille och hon vet att vi kommer va på samma ställe
Citera
2012-06-21, 12:42
Medlem
willas avatar
Magsjuka är ju alltid ett säkert kort. Inte många som har lust att sitta och prata om det heller, så det lär ju bara bli ett kort samtal. Be henne även dra någon anekdot från morgonens toalettbesök

Citat:
Är kille och hon vet att vi kommer va på samma ställe

Då kanske inte mitt förslag funkar så bra!

Det är dock inte bra att ljuga som hon redan gjort. Var uppriktig istället. Det kommer uppskattas, garanterat.
Jag har en "kompis" som ständigt ljuger och han glömmer ofta bort vad han sagt och sätter sig i riktigt jobbiga knipor där han får dra nya bortförklaringar/lögner. Hans historier hänger aldrig ihop
Citera
2012-06-21, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apajavul

hahahha ska hon gå runt å fejka en bruten fot efter midsommar också ?
Citera
2012-06-21, 12:43
Medlem
felpost
Senast redigerad av kalle2525 2012-06-21 kl. 13:41.
Citera
2012-06-21, 13:06
Bannlyst
Citat:
hahahha ska hon gå runt å fejka en bruten fot efter midsommar också ?
japp HARDCOOR!!
Citera
2012-06-21, 13:14
Medlem
Tomillidoms avatar
Var ärlig bara, säg att hon inte orkar åka hela vägen till sthlm.
Kommer ändå komma fram på facebook, alltid nån bild som kommer att laddas upp.
Citera
2012-06-21, 14:50
Medlem
MrMjoelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apajavul

Grym lögn! Så bra att idiotbruden kommer glömma bort sig efter två st xcider och börja uppdatera fb med massa "jette härliiga biilderr på bästaste vännerna" där hon hoppar runt och har kul på "västkusten" (Borås).

Vilken jävla luffarbrud som inte kan säga vad hon vill till en kompis....*spy smilie*

TS. Säg åt din nolla till kompis och stå för vad hon vill och sluta ljuga som ett mähä.
Citera
2012-06-21, 16:53
Medlem
TheBoots avatar
I stil med hennes beteende än så länge tycker jag att hon ska fullfölja planen och låtsas som att hon åkt till sthlm men att olycksamma omständigheter ständigt gör att de inte träffas. Går förbi varann på perrongen. Råkade gå till varsitt espresso house. Gick runt rondellen men åt samma håll, eller är på samma klubb men ser inte varandra genom trängseln osv.

I slutänden kan de ändå blogga om sin grymma upplevelse tillsammans på facebook där de taggar varandra mitt ute i publikhavet eller genom en väg eller parallellgata. Win win.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in