• 3
  • 4
2012-07-02, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FishHead
6-apb då slipper du the D-day dagen efter som du får av mdma haha

Jag antar att du testat både 6-apb och MDMA, är den verkligen likadan rusmässigt, håller den i lika länge,tar det lika länge innan den "slår" Och slutligen blir man lika kärleksfull och bara vill kramas med allt och alla för att det känns SÅÅÅ mysigt med kroppskontakt???
Citera
2012-07-02, 22:20
Medlem
Psychoramas avatar
Methylone blir man lyckligast på
Citera
2012-07-03, 13:27
Medlem
Surrealismens avatar
Alla droger även om MDMA troligtvis passa in bäst på gemene mans beskrivning på ett lyckorus.
Citera
2012-07-03, 22:45
Medlem
MDMA - som nämnts hundra gånger - är självskrivet men vissa hallucinogener kan nog mäta sig i lyckorus vid riktigt lyckade trippar. Nackdelen är väl att det inte kan levereras lycka med samma garanti. Jag är väldigt sugen på att testa 2C-B, en av få vanliga droger jag inte testat. Den tror jag kan utmana.

6-APB är ett lagligt alternativ som är väldigt euforiskt, men min erfarenhet är 100 mg en gång så där vågar jag inte säga för mycket. På ren magkänsla känns det dock som om det aldrig skulle kunna komma riktigt upp i den totala euforiska-känsla som slår till när MDMA-peaken börjar och man bara vrider sig i kroppen och knappt vet vart man ska ta vägen. Som en kosmisk orgasm.

Den extrema euforin när man kombinerar centralstimulantia och GHB är en utmanare. Den kombinationen medför dock en enorm missbrukspotential, något som varken hallucinogener eller MDMA har.
Senast redigerad av AdobeSlats 2012-07-03 kl. 22:48.
Citera
2012-07-04, 20:43
Medlem
wsbs avatar
Eftersom lycka avgörs av signalsubstansen serotonin borde det rimligtvis vara den drog som frisätter mest serotonin, nämligen ecstasy. Efter att ha testat i princip varje välkänd substans kan jag även utifrån egna erfarenheter säga att första gången på MDMA slår allt, inkl heroin, kokain, LSD mm.

Jag glömmer aldrig när jag insåg att paradiset ecsisterar. (https://www.flashback.org/t460442)
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in