2012-06-21, 00:52
Medlem
cagivas avatar
Jag har varit sjuk i 5-6 dagar nu, mycket öm och sjuk hals, därav har jag ej rökt en enda cigarett sedan fredag och jag har klarat det utan några som helst problem. Men nu när jag kan dra in syre genom näsborrarna, huvudet känns lättare och jag inte längre känner mig svimfärdig av hostattacker, så har jag blivit sugen på en cigarett.

Givetvis tänker jag på hur dumt det vore att röka nu när jag klarat mig utan nikotin i 5-6 dagar, men ack så sugen jag är!

Diskussion: Ska jag ta en jävel eller inte? Och tappar ni också nikotinsuget vid förkylningar?
Senast redigerad av cagiva 2012-06-21 kl. 00:57.
Citera
2012-06-21, 01:00
Medlem
Delokrats avatar
Släng bort cigaretterna så har du inga kvar = du kan inte röka. Ät socker istället
Citera
2012-06-21, 01:15
Medlem
miAmors avatar
röker du 1 så kommer du röka flera st... röker du 1 så kommer du börja igen.. röker du 1 så har du bara väntat 5-6 dagar i onödan.. röker du 1 så kommer du få köpa fler paket.. du kommer bara slösa pengar som förut... släng bort paketen och försök broder
Citera
2012-06-21, 01:32
Medlem
Customizes avatar
Kunde fan inte sagt det bättre själv än föregående talare.. spar pengarna som ciggen skulle ha kostat varje gång och gör något kul om ett år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in