2008-11-11, 19:52
Bannlyst
Arja Saijonmaa är bisexuell. En del kallar henne nymfoman men jag tror det är bättre att säga, att hennes utgångspunkt är att kvinnor minsann får ha lika stor och varierande erotisk aptit som män om de vill. Arja är verkligen inte den första som hävdar det och lever efter det med erövring på erövring av båda könen.

Visst får estradartister vara både bisexuella och lesbiska också i Finland men (alltså för minst femton år sedan) satte den allmänna opinionen där upp en del gränser. Arja måste smyga litet och markera att hon insåg att lesbiska affärer stred mot god sed. (I Finland.) Det skämmiga var alltså att Arja gav faderullan i att dämpa sig utåt på det sätt den s k allmänna finländska opinionen ville.

När hon så hade ett lite längre öppet lesbiskt förhållande med sin s k franska frilla gick hon för långt och valde då att mest bo i Sverige. Mer saftig än så är inte historien.
Citera
2008-11-11, 23:27
Medlem
Arja är helt slut.

Känner en dam som bor i samma port/bostadsrättsförening. Kärringen Arja är en plåga för hela huset. Maken till divalater och märklig verklighetuppfattning har sällan skådats. Att intellektet dessutom sviktar betänkligt på klubban gynnar inte grannsämjan direkt..
Citera
2012-06-18, 22:19
Medlem
Carlstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugga
Arja är helt slut.

Känner en dam som bor i samma port/bostadsrättsförening. Kärringen Arja är en plåga för hela huset. Maken till divalater och märklig verklighetuppfattning har sällan skådats. Att intellektet dessutom sviktar betänkligt på klubban gynnar inte grannsämjan direkt..
Ha ha...men hon har ändå retat gallfeber på antinassarna när hon gjorde musikalen "Stjärnfall" i Säffle. Googla och ni blir glada över hennes storhet!

Och igår fick Arja det nobla Zarah Leander-Priset:
http://sverigesradio.se/sida/gruppsi...rtikel=5151886

Jag älskar Arja, hon pissar på PK-folket och med rätta!

MVH Carlstad
Citera
2012-06-25, 22:35
Medlem
Läste att några tycker att Arja är vidrig, ful, slut etc..Vet hut! Ni verkar själva vara mera slut än Arja!
Jag däremot är inte avundsjuk, inte ens på kändisar d.v.s. om de är seriösa och har begåvning! Och det har Arja! Hon kanske inte passar in i den lilla ankdammen Sverige. Hon är helt enkelt för bra och väcker därför fram onda krafter hos små själar.
Citera
2013-04-05, 12:19
Medlem
greatones avatar
Hade henne som kund/gäst igår! Maken till otrevligare hagga får man leta efter.
Citera
2013-09-16, 23:10
Medlem
TheGovindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugga
Arja är helt slut.

Träffade henne i loungen på Arlanda...
Alla andra folk får inte ta med bagagevagnen in men hon fick göra det. När personalen sen sa åt henne så började hon gorma och skrika.. Vet ni inte vem jag är, ni bestämmer inte osv... Vakt var tvungen att tillkallas..
Det är inte personalen som har sagt åt dig du inte får ta in en vagn utan det är gäller brandsäkerhet och brandskyddsmyndigheten har sagt det.
Citera
2013-10-26, 17:42
Medlem
Arja är världsklass
Citera
2013-10-26, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGovinda
Alla andra folk får inte ta med bagagevagnen in men hon fick göra det. När personalen sen sa åt henne så började hon gorma och skrika.. Vet ni inte vem jag är, ni bestämmer inte osv... Vakt var tvungen att tillkallas..
Det är inte personalen som har sagt åt dig du inte får ta in en vagn utan det är gäller brandsäkerhet och brandskyddsmyndigheten har sagt det.

Har också blivit konfronterad med henne på Arlanda när hon försökte tränga sig före i hisskön med en bagagevagn och givetvis hävdade hon sin rätt att gå före. Damen har en tråkig hybrisattityd.
Citera
2013-10-26, 20:27
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGovinda
F'låt en fråga, men vad har en bagagevagn med branskyddet att göra?
Citera
2014-08-14, 14:19
Bannlyst
Hon var hur som helst förälskad i den grekiske musikern Mikis Theodorakis, som hon samarbetat med: http://mabra.com/arja-saijonmaa-jag-...till-karleken/
Citera
2014-08-29, 17:01
Medlem
Toshiro.Mifunes avatar
Hon gjorde ett bejublat framträdande i dag på Kulturhuset i Stockholm och vackrare än någonsin var hon.
Citera
2015-02-01, 18:54
Medlem
Den alltid lika karismatiska Arja Saijonmaa spelar bingo ikväll hos Lotta Engberg i kanal sju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in