• 2
  • 3
2012-06-21, 16:07
Medlem
Tack för alla svar! Köpte Catch Lakrits igår, det var fan rätt stark ändå. Älskar lakrits i vanliga fall men detta var inte så gott, ska testa mint nu istället
Citera
2012-06-21, 16:34
Bannlyst
bögar borde inte få snusa
Citera
2012-06-22, 01:45
Medlem
Hamnbolls avatar
Thunder Frosted, Thunder Berry Blend, Jakobssons Mint, Jakobssons Wintergreen och Jakobssons Melon är alternativ du borde testa.
Citera
2012-06-24, 15:07
Medlem
Om du inte gillar smaken så börja inte. Prova luktsnus, nikotinplåster, piptobak eller något annat som passar dig bättre om det bara är nikotinet du vill åt.
Citera
2012-06-26, 17:51
Medlem
Ringvagsnatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Det där låter lika dumt som när folk går in stenhårt för att börja gilla vin eller whisky. Antingen gillar man det från tidig början, eller så låter man bli. Med din logik skulle man ju kunna lära sig gilla heroin också, om man bara gav sig tiden att deka ner sig med inkörs-droger, skaffa sunkigare "polare" och börja smygskjuta lite. Jag gissar att du är relativt ung, och inte har alltför många år av snusande bakom dig, samt att du testat så gott som allt i sortimentet för att lära dig att härda ut. Slöseri med tid, pengar och hälsan. "Snusning är en konst", fy fan så dumt
Det verkar som om vi inte delar samma åsikt i frågan. F.ö så kan tilläggas att snus och heroin sitter som handen i handsken tillsammans och att man inte borde döma ens vänner för deras så kallade "sunkighet".

Du verkar inte kunna något om snusning i och med att du säger att man antingen gillar det från börjar eller så låter man bli. Tror att majoriteten finner den första snusen ganska äcklig och kanske till och med mår illa av nikotinkicken om man inte är van.

Sedan borde du inte heller ta allting folk skriver på högsta allvar, det jag skrev tidigare var ju en lätt överdriven glorifiering av snusandet, men det kanske inte var någonting som slog dig? Men, men, snusen uppskattas mycket av mig. Däremot kan jag ju inte påstå att att alla aspekter av snusen är positiva, för det är dem ej.
Citera
2012-06-27, 19:10
Medlem
Finns ett relativt nytt (?) snus vid namnet Kneckt, Finns i orginal och white. Jag som är en snusare tycker verkligen inte den smakar något, men stillade mitt begär!
En dosa kostar runt 30kr.
Men om det är lågpris snus med riktig smak så rekomenderar jag LD, har blivit min favorit.
Citera
2012-06-27, 19:33
Medlem
Jiiimboohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forsiss
Finns ett relativt nytt (?) snus vid namnet Kneckt, Finns i orginal och white. Jag som är en snusare tycker verkligen inte den smakar något, men stillade mitt begär!
En dosa kostar runt 30kr.
Men om det är lågpris snus med riktig smak så rekomenderar jag LD, har blivit min favorit.
Jag tror varken Knekt eller LD original är något för TS, som helst vill ha något som inte smakar snus alls, om jag förstått det rätt. LD har däremot en salmiakvariant. I o m att LD inte är så dyrt så kan kanske den varianten vara värd att prova. Kan inte svara på om den smakar mer eller mindre lakrits än den Catch som TS provat dock.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in