2012-06-20, 15:50
Citat:
Ursprungligen postat av mtmdude
Enkelt och lätt att köpa snus bara och skönt att ha under läppen
Du vill alltså att andra ska tro att du snusar men du vill snusa någonting som smakar snus? Du har inte tänkt på att du kanske inte borde snusa om du inte tycker om det?
Citera
2012-06-20, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Du vill alltså att andra ska tro att du snusar men du vill snusa någonting som smakar snus? Du har inte tänkt på att du kanske inte borde snusa om du inte tycker om det?

Jag tycker ju om effekt, tycker det är fult men skönt. Jag bryr mig väl fan inte vad andra tror
Citera
2012-06-20, 16:18
Citat:
Jag tycker ju om effekt, tycker det är fult men skönt. Jag bryr mig väl fan inte vad andra tror
Röka starka filterlösa cigaretter? Tugga jättemånga nikotintuggummin samtidigt?
Citera
2012-06-20, 16:20
Medlem
Citat:
Har du funderat över det faktum att nikotinkicken faktiskt kommer att försvinna rätt snart?
Citera
2012-06-20, 19:02
Medlem
Ringvagsnatters avatar
Jakobsson's med melonsmak smakar väldigt och då menar väldigt mycket melon, om du frågar mig i alla fall. Men jag är ju en van snusare som hellre stoppar upp en Ettan eller dylikt under läppen när det suger till!

Här har vi i alla fall Jakobssons Melon Strong Portionssnus!
http://www.snusbolaget.se/jakobssons...tionssnus.html

P.S Efter några doser av denna så gissar jag på att du suktar efter snussmak istället D.S
Citera
2012-06-20, 19:09
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringvagsnatter
Jakobsson's med melonsmak smakar väldigt och då menar väldigt mycket melon, om du frågar mig i alla fall. Men jag är ju en van snusare som hellre stoppar upp en Ettan eller dylikt under läppen när det suger till!

Här har vi i alla fall Jakobssons Melon Strong Portionssnus!
http://www.snusbolaget.se/jakobssons...tionssnus.html

P.S Efter några doser av denna så gissar jag på att du suktar efter snussmak istället D.S

Fy fan ja.. Köpte en sådan dosa. Höll på att klökas så söt den var! Ändå var den väldigt stark i halsen trots att den var så söt och sliskig.
Citera
2012-06-20, 20:05
Medlem
gugglianos avatar
Antingen får du börja röka eller ta på dig plåster, eller helt sonika ge fan i hela skiten. Klarar du inte smaken av snus så ska du inte snusa.
Citera
2012-06-20, 20:07
Medlem
Ringvagsnatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Fy fan ja.. Köpte en sådan dosa. Höll på att klökas så söt den var! Ändå var den väldigt stark i halsen trots att den var så söt och sliskig.
Stämmer, stämmer, den är fruktansvärt sötsliskig. När man är inne på "fruktig" snus så är ju Göteborgs Rapé Lime värt att nämna. Den ska ju som namnet lyder smaka lime, men det måste man ju säga att dem har misslyckats totalt med, den smakar ju diskmedel! Yes diskmedel om man ska vara exakt, fråga mig ej hur jag vet hur det smakar
Citera
2012-06-20, 20:20
Medlem
Ringvagsnatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Antingen får du börja röka eller ta på dig plåster, eller helt sonika ge fan i hela skiten. Klarar du inte smaken av snus så ska du inte snusa.
Håller inte med dig alls. Snusning är en konst och den tar tid att lära sig, man får övervinna smaken för att lära sig uppskatta den, man måste förstå att snusning är en livsstil och väldigt positiv sådan, man måste bortse från kostnaderna/investeringarna samt leva med att man ser lite konstig ut med en prilla under läppen.

Till slut när man uppnått stadiet som fullfjädrad snusare så blir livet enklare, maten bättre, brudarna snyggare och vädret vackrare. Unna dig en jävel under läppen och må bättre kan man kanske sammanfattningsvis säga?
Citera
2012-06-21, 00:19
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringvagsnatter
Håller inte med dig alls. Snusning är en konst och den tar tid att lära sig, man får övervinna smaken för att lära sig uppskatta den, man måste förstå att snusning är en livsstil och väldigt positiv sådan, man måste bortse från kostnaderna/investeringarna samt leva med att man ser lite konstig ut med en prilla under läppen.

Till slut när man uppnått stadiet som fullfjädrad snusare så blir livet enklare, maten bättre, brudarna snyggare och vädret vackrare. Unna dig en jävel under läppen och må bättre kan man kanske sammanfattningsvis säga?
Det där låter lika dumt som när folk går in stenhårt för att börja gilla vin eller whisky. Antingen gillar man det från tidig början, eller så låter man bli. Med din logik skulle man ju kunna lära sig gilla heroin också, om man bara gav sig tiden att deka ner sig med inkörs-droger, skaffa sunkigare "polare" och börja smygskjuta lite. Jag gissar att du är relativt ung, och inte har alltför många år av snusande bakom dig, samt att du testat så gott som allt i sortimentet för att lära dig att härda ut. Slöseri med tid, pengar och hälsan. "Snusning är en konst", fy fan så dumt
Citera
2012-06-21, 01:16
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabia
Ld salmiak smakar bara saltlakrits

lär vara alldeles för starkt och kraftigt för att vara nybörjarsnus kört med LD original de är betydligt starkare i smak än många normalstarka snus

tycker ts ska köra med catch dry eucalyptus minisnus det lär vara perfekt som nybörjarsnus då prillan är liten smaksatt och lågt nikotininnehåll
Citera
2012-06-21, 05:04
Medlem
perhammars avatar
jadu... general mint kanske är nåt som passar. smakar som tuggummi med mintsmak. noll tobakssmak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in