2012-06-20, 11:14
Medlem
Jag kan nog anses som kvinnomisshandlare när jag tänker tillbaka på alla gånger jag gjort illa en tjej, av misstag givetvis. Finns fan inget stelare än dra en stenhård boll på idrotten i en tjejs ansikte. Finns liksom inget bra sätt att be om ursäkt på.

Mitt värsta exempel jag kommer på nu var under en brännbollsmatch i 9an när jag drog en fullträff rakt på ena tutten på en tjej som stog typ 3 meter bort. Hon föll ihop och blev helt tyst. Efter ett tag så börja hon storgrina. Där stog man Lagom stolt. Grabbarna skrek spring och tjejerna typ skaka på huvudet som om jag var ett monster!!

Finns det fler som blivit utsatta för samma situation? Dela gärna Meee er!!
Citera
2012-06-20, 11:27
Medlem
Hej,

Rolig tråd =D

En gång råkade jag putta en klasskamrat i typ 6an-7an i slöjden så hon ramlade och slåg bakhuvudet i en bänk och däckade samt att en stor blodpöl bildades på golvet.

Nu i efterhand har jag inte dåligt samvete då hon var neger och tjock, ingen bra kombination de där
Citera
2012-06-20, 11:30
Medlem
ragingcows avatar
När jag gick i lågstadiet så kastade jag och polare suddiggum på varandra , då när jag med full kraft kastade ett suddiggum så träffade den en tjej rakt i tinningen
Citera
2012-06-20, 11:39
Medlem
LordJCSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axel91
Jag kan nog anses som kvinnomisshandlare när jag tänker tillbaka på alla gånger jag gjort illa en tjej, av misstag givetvis. Finns fan inget stelare än dra en stenhård boll på idrotten i en tjejs ansikte. Finns liksom inget bra sätt att be om ursäkt på.

Mitt värsta exempel jag kommer på nu var under en brännbollsmatch i 9an när jag drog en fullträff rakt på ena tutten på en tjej som stog typ 3 meter bort. Hon föll ihop och blev helt tyst. Efter ett tag så börja hon storgrina. Där stog man Lagom stolt. Grabbarna skrek spring och tjejerna typ skaka på huvudet som om jag var ett monster!!

Finns det fler som blivit utsatta för samma situation? Dela gärna Meee er!!

Uj uj uj vilka minnen man fick nu...

Kan verkligen relatera till det som du beskriver här då jag lyckats med samma sak..
Blickarna man fick var inte direkt trevliga.

Minns speciellt en incident som inträffade då jag och en gammal klasskamrat bestämde oss för att köra en fäktningsmatch med oljestickorna från 2st B230 motorer. Vi höll på likt "dom 3 musketörerna" när den enda tjejen i klassen plötsligt fick sig ett oavsiktligt rapp över högra skinkan.. låt oss säga som så att hon inte uppskattade det för fem öre...

Edit:1 Lyckades även slinta med ett brännbollsträ som for ur mitt grepp och tog rätt över knäskålen på en av skolans fräschaste tjejer...

Diverse bollträffar som tagit rätt hårt..
bla ett sjuhelvetes vristskott som tog rätt i pannan på en stackars tjej som stöp som en fura....

många incidenter nu när man tänker tillbaka..
Senast redigerad av LordJCS 2012-06-20 kl. 12:03.
Citera
2012-06-20, 11:39
Medlem
Spelade innebandy med ett gäng när det en vecka kom dit en ny, ganska liten tjej. Det första jag gjorde var att dra till ett ordentligt dragskott på munnen så hon började blöda och sprang in på muggen. Hon var ganska tyst resten av passet och jag såg henne inte igen.

Jobbade på ICA och satt i lunchrummet när någon helt ny tjej skulle börja jobba och jag hälsade vid frukostbordet. 5 sekunder senare duschade jag hennes ansikte med oboy då jag råkade svälja fel. "Inte fräscht" sa hon och sen såg jag henne i princip aldrig igen. Misshandel? Neej. Roligt? Ja skitkul!
Citera
2012-06-20, 11:57
Medlem
Jag kommer ihåg att jag råkade stämpla klassens snygging i 9:an när vi spelade fotboll Jag hade skor och hon var barfota, fyfan vad pinsamt det va. Sen skrek hon oproportionerligt högt som en jävla ko, så himla ont kan det inte ha gjort.

Efteråt var alla sura på mig o sa typ "Måste du spela så seriöst hela tiden?"
Citera
2012-06-20, 12:04
Bannlyst
Lyckades alltid skada bruden jag gillade på högstadiet. Tappade henne några gånger när jag skulle bära henne så bruden lyckades ramla in i ett flertal väggar och skåp. Några gånger hände det också att jag på skämt liksom tryckte ner hennes huvud mot min penis, typ "sug av mig din slyna", fast på skämt. Då hände det alltid att jag råkade dunka in tjejens ansikte i diverse hårda föremål, och nu pratar jag inte då om mitt eget könsorgan utan snarare väggar och fönster. Tjejen svarade alltid med att nästan börja lipa samtidigt som alla andra runt omkring började undra vad fan jag höll på med egentligen. Sen har man väl under ett flertal gånger råkat stampat ihjäl den där tjejens fötter av ren nervositet eftersom man varit nära henne.

Vi blev aldrig ihop.
Senast redigerad av Qnekten 2012-06-20 kl. 12:06.
Citera
2012-06-20, 12:07
Medlem
ascHacks avatar
Haha! Det hände fan alltid något sådant skit när man var yngre. Vill minnas en stackars tjej som blev patetiskt utsatt av mig, helt omedvetet från min sida naturligtvis. Bandybollar, basketbollar, suddgummin, pennor..ja hon blev fan träffad av allt och lyckades ALLTID infinna sig på fel plats vid fel tillfälle. Hon bytte faktiskt skola sen, om det var på grund av mig får jag väl aldrig veta!

Nu på äldre dagar har det ju lugnat ner sig visserligen, men fick hjärnsläpp i lunchrummet på jobbet när jag skulle räcka över en mobil till en kvinnlig kollega. Tanken var att jag skulle leka Allan och inte ge henne mobilen, försökte komma på alla "roliga" lösningar som att typ lobba den över henne till en manlig kollega bakom. Slutade med att jag sulade den rakt i pannan för att jag fastnade mellan två olika beslut Sjukt onödigt och jag kan inte förstå hur det kunde bli så!
Citera
2012-06-20, 12:15
Medlem
Grainger-13s avatar
Misstag och misstag....

Vi spelade handboll i gymnasiet och av nån anledning var det mixade lag.
Har spelat handboll i ett antal år, högernia.
Tjej som jag inte tyckte om spelade målvakt i motståndarlaget....

Om vi säger så här, efter det spelades det inte mixad handboll.

Drog ett skott mitt i plytet på henne i samband med genombrott, hon bröt näsan. Blödde ymnigt. Hon dunkade bakhuvudet i golvet på vägen ner. Oklart om hon var lite avsvimmad oxo. Hon låg ivf på marken i runt 15-20 minuter med halva klassen fuzzande över henne.

Fick bita mig i kinden för att inte skratta, resten av klassen blängde. Vägrade naturligtvis att be om förlåtelse eftersom jag inte hade gjort nåt fel.....
Citera
2012-06-20, 12:19
Medlem
Zeratulss avatar
Spelade brännboll på fyllan och det var min tur att slå. Då en tjej går in bakom mig vilket jag inte märker och träffar henne precis under ena ögat med brännbollträt så det börjar att spruta blod.
Det blev akuten och sy för henne.
Nu i efterhand tackor hon mig för hon fick ett ärr så försäkringsbolaget pungade ut ganska mycket pengar och hon slapp ta så mycket studieskulder..
Citera
2012-06-20, 12:22
Medlem
regndroppens avatar
Åh herregud,känslan efter är ju fan det värsta som finns Sen att alla hatar en efteråt också :P Denna händelse har inte med mig att göra men kom ihåg när jag skull leda en egen lektion i 9an så valde jag innebandy och så var det någon kamp om bollen nere i ena ''sarghörnet''. (hade bara vält en bänk neråt i varje hörn) så var det en tjej som var barfota så kommer klassens ''bög'' som kanske inte har världens kroppskontroll och sätter ner sin sko stenhårt rätt ner på hennes fot. Hon fick senare dra in till sjukhuset och röntga sin stackars fot och det visade sig att hon brutet ett par tår

Återkommer senare när jag kommer på mer.
Citera
2012-06-20, 12:34
Jag och en klasskompis i mellanstadiet fick för oss att sätta ett häftstift på en utav tjejernas stol, tanken var att hennes vita byxor skulle få en röd fläck

Hon satte sig på den och skrek till, vår lärare blir arg och undrar vem det är. Jag räcker upp handen direkt, (får dåligt samvete väldigt lätt) erkänner att det är jag och slipper få en utskällning medan min kompis får ta resterande vrede för att han inte var ärlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in