Citat:
Ursprungligen postat av axel91
Jag kan nog anses som kvinnomisshandlare när jag tänker tillbaka på alla gånger jag gjort illa en tjej, av misstag givetvis. Finns fan inget stelare än dra en stenhård boll på idrotten i en tjejs ansikte. Finns liksom inget bra sätt att be om ursäkt på.
Mitt värsta exempel jag kommer på nu var under en brännbollsmatch i 9an när jag drog en fullträff rakt på ena tutten på en tjej som stog typ 3 meter bort. Hon föll ihop och blev helt tyst. Efter ett tag så börja hon storgrina. Där stog man Lagom stolt. Grabbarna skrek spring och tjejerna typ skaka på huvudet som om jag var ett monster!!
Finns det fler som blivit utsatta för samma situation? Dela gärna Meee er!!
Uj uj uj vilka minnen man fick nu...
Kan verkligen relatera till det som du beskriver här då jag lyckats med samma sak..
Blickarna man fick var inte direkt trevliga.
Minns speciellt en incident som inträffade då jag och en gammal klasskamrat bestämde oss för att köra en fäktningsmatch med oljestickorna från 2st B230 motorer. Vi höll på likt "dom 3 musketörerna" när den enda tjejen i klassen plötsligt fick sig ett oavsiktligt rapp över högra skinkan.. låt oss säga som så att hon inte uppskattade det för fem öre...
Edit:1 Lyckades även slinta med ett brännbollsträ som for ur mitt grepp och tog rätt över knäskålen på en av skolans fräschaste tjejer...
Diverse bollträffar som tagit rätt hårt..
bla ett sjuhelvetes vristskott som tog rätt i pannan på en stackars tjej som stöp som en fura....
många incidenter nu när man tänker tillbaka..