2012-06-23, 16:06
Medlem
vänster sida! portion ska det vara.
Citera
2012-06-23, 19:15
Medlem
Mytomanis avatar
Brukar ha den uppe på vänster sidan, ibland när jag kedjesnusat i en längre tid börjar det dock svida litegrann när jag kör in en prilla och då stoppar jag upp den på högersidan istället! Har hänt att jag har prövat underläppen också men det var ingen hit
Snusar portion btw
Citera
2012-06-24, 01:51
Bannlyst
Började snusa i mitten, tills en dag då min hardcore snusande broder påpekade att snusa i mitten de skulle man inte pga strängen? Mitt tandkött i mitten hade dragit upp sig rätt mycket också så jag kände de är väl bäst och byta då. Så just nu snusar jag mestadels på högersidan, ibland underläppen när jag känner det behövs lite variation.
Citera
2012-07-05, 19:14
Medlem
Scaevolas avatar
Höger sida! Och så lägger vi ner allt snack om portion! Självklart ska det vara lös!
Citera
2012-07-05, 20:52
Medlem
Makedon94s avatar
Portion ska du snusa göbben!! Och den ska absolut inte ligga i mitten, du kan skada synsträngen som du säkert kan känna där(det tar dock jätte lång tid att göra detta).
Annars ska den ligga på vänster sida. Höger sida är bögsidan!!
Citera
2012-07-06, 01:25
Medlem
Tvillingens avatar
Jag vill inte slita ut tandköttet onödigt mycket och kör portion och lös ungefär lika ofta, så portion hamnar uppe till vänster medan lös får ligga uppe till höger. Tandköttet är nu perfekt anpassat för att vara bekvämt för portion respektive lös.
Citera
2012-07-06, 05:28
Medlem
Snobb3ns avatar
Började mitten och det blev ett elände i längden, så jag slänger upp i höger sida istället.
Citera
2012-07-06, 11:59
Medlem
Endast portionssnus.

Varannan läggs till höger, varannan till vänster. Så har jag alltid gjort, fungerar utmärkt.
Citera
2012-07-06, 13:30
Medlem
Jag snusar portion. Jag har den alltid på någon av sidorna, oftast vänster, men växlar lite till höger då huden börjar flagna om jag kör på ett och samma ställe hela tiden.
Troligtvis för portionerna torkar ut läppen. Jag orkar inte med lössnus.

Dock kan jag inte förstå folk som har snusen i mitten. Det är otroligt fult och obekvämt.
Men smaken är som baken!
Citera
2012-07-08, 11:51
Medlem
bengalus avatar
vänster, har hört rykten om att ifall man har prillan i höger i några månader kan man bli blind, för att det sitter någon nerv där, tänker dock inte riskera så själv lägger man prillan på vänster sida
Citera
2012-07-08, 15:32
Medlem
Zcapegoats avatar
Jag kör ungefär varannan höger och varannan vänster sida. Det känns bra att låta ena sidan vila med jämna mellanrum. Snusar alltid portion eftersom jag tycker att det är smidigast.
Citera
2012-07-08, 23:22
Medlem
Herregud, tror folk fortfarande på att man kan bli blind av att snusa? Hur gamla är ni egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in