Brukar ha den uppe på vänster sidan, ibland när jag kedjesnusat i en längre tid börjar det dock svida litegrann när jag kör in en prilla och då stoppar jag upp den på högersidan istället! Har hänt att jag har prövat underläppen också men det var ingen hit
Snusar portion btw
Började snusa i mitten, tills en dag då min hardcore snusande broder påpekade att snusa i mitten de skulle man inte pga strängen? Mitt tandkött i mitten hade dragit upp sig rätt mycket också så jag kände de är väl bäst och byta då. Så just nu snusar jag mestadels på högersidan, ibland underläppen när jag känner det behövs lite variation.
Portion ska du snusa göbben!! Och den ska absolut inte ligga i mitten, du kan skada synsträngen som du säkert kan känna där(det tar dock jätte lång tid att göra detta).
Annars ska den ligga på vänster sida. Höger sida är bögsidan!!
Jag vill inte slita ut tandköttet onödigt mycket och kör portion och lös ungefär lika ofta, så portion hamnar uppe till vänster medan lös får ligga uppe till höger. Tandköttet är nu perfekt anpassat för att vara bekvämt för portion respektive lös.
Jag snusar portion. Jag har den alltid på någon av sidorna, oftast vänster, men växlar lite till höger då huden börjar flagna om jag kör på ett och samma ställe hela tiden.
Troligtvis för portionerna torkar ut läppen. Jag orkar inte med lössnus.
Dock kan jag inte förstå folk som har snusen i mitten. Det är otroligt fult och obekvämt.
Men smaken är som baken!
vänster, har hört rykten om att ifall man har prillan i höger i några månader kan man bli blind, för att det sitter någon nerv där, tänker dock inte riskera så själv lägger man prillan på vänster sida
Jag kör ungefär varannan höger och varannan vänster sida. Det känns bra att låta ena sidan vila med jämna mellanrum. Snusar alltid portion eftersom jag tycker att det är smidigast.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!