2012-06-20, 01:26
Medlem
Linkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomasons
Menar att om man råkat sova en natt med snusen inne så kan jag inte snusa på vänster sida på ett tag och då har jag provat med höger sida men det känns jättekonstigt.
agree
jag är "allt i allo på snus och det var bara att vänja sig, just like u maan
Citera
2012-06-20, 01:27
Medlem
Började snusa i mitten för att jag ville fräta bort strängen. Detta tyckte jag var häftigt då jag var 13-14~ Snusade på vänster sida länge men fick uppdraget tandkött samt ett hål in till tandroten så jag försöker lära mig snusa på höger sida nu... Det går dåligt.

Det enda rätta svaret är enligt mig den sida vars man använder hjärnhalvan mest (vänster om du är högerhänt och viceversa). Det känns rätt att "korsa in snusen" enligt mig.

Snusar alltid dubbel portion.
Citera
2012-06-20, 01:27
Bannlyst
Jag har alltid min på vänster sida, rätt långt bak. Alltid haft, var mest "bekvämast" där för mig när jag börja antar jag.
Citera
2012-06-20, 01:33
Medlem
Storsnusarns avatar
Vänster överläpp är det enda rätta

MvH
Citera
2012-06-20, 01:47
Medlem
sallypros avatar
lös : under tungan
vit : uppe till höger
original : uppe till vänster

det gäller att ha ordning på grejer serru!
Citera
2012-06-20, 01:49
Medlem
InneOchCyklars avatar
Nu var det flera år sedan jag snusade men då skedde det i vänster överläpp. Bytte dock till höger sida efter att tandhalsen började synas på överdelen av framtanden på vänster sida, men tyckte aldrig det var riktigt behagligt och lade av snusningen.
Måste dock berätta om min farfar som snusar i mitten på underläppen. Det är hardcore, tycker jag.

Just det, sedan snusade jag aldrig fjollsnus. (påsar)
Citera
2012-06-20, 01:57
Medlem
puryeeahs avatar
Vänster är min "naturliga" sida, men kör på höger ibland också. Mitten kommer inte på fråga.
Citera
2012-06-20, 02:12
Bannlyst
Jag brukar köra under tungan, det är najs
Citera
2012-06-20, 08:16
Medlem
Sourons avatar
båda sidor, dock aldrig i mitten. Jag trodde att man kunde snusa av strängen där? kan någon bekräfta det?
Citera
2012-06-20, 10:04
Moderator
vfs avatar
Alkohol och dryck---->Tobak/Mod
Citera
2012-06-20, 10:06
Medlem
Sapsons avatar
Det är nog olika, vänster är nog det vanligaste. Men såklart kör jag på höger!
Citera
2012-06-20, 10:44
Medlem
Snusar inte längre regelbundet men brukade försöka varva mellan höger och vänster sida under överläppen. Med vänster respektive höger sida menar jag ungefär ovanför den vänstra eller högra hörntanden. Där ligger den fint och kör man varannan sliter det mycket mindre på tandköttet, i alla fall för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in