• 1
  • 2
2012-06-20, 00:49
Medlem
Hej!

Jag behöver lite hjälp! Min tjej och jag ska för första gången tillbringa en natt tillsammans nu på midsommar. Det kommer antagligen då hända grejer. Jag är själv oskuld och vill att allt ska gå så bra som möjligt.

Efter att ha läst bland annat på FB på exempel och tips till förspel känner jag mig lite tryggare! Men jag undrar om hur viktigt det är att ha korta naglar när man pullar/smeker henne där nere. Jag spelar mycket gitarr och har därför långa naglar på min högerhand och hoppas egentligen att jag inte behöver klippa dem. Jag skulle vara extra tacksam för svar från tjejerna på forumet som kan svara på hur långa naglar känns där inne på dem!

Tack på förhand!
Senast redigerad av kusin23 2012-06-20 kl. 01:03.
Citera
2012-06-20, 01:22
Medlem
RazorTongues avatar
Det kan gå illa om du inte är försiktig. Själv fick jag hämtas med ambulans efter att jag inte slutade blöda väldigt kraftigt efter 2,5 timmar pga en killes naglar. Han hade lyckats göra sönder mig på ett ställe där nere, med sina naglar, och förstörde ett par stora kärl på köpet. Jag fick åka in och sys. Förlorade en hel del blod.
Citera
2012-06-20, 01:25
Medlem
Ohyesmydarlings avatar
Klipp
Citera
2012-06-20, 01:27
Medlem
oboyglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohyesmydarling
Klipp
Ja, klipp förihelvete! Finns inget värre än långa naglar som skrapar. Det känns som att bli skrapad hos gyn. Tänk själv att bli skrapad med långa naglar på ollonet
Citera
2012-06-20, 01:28
Medlem
Aj då! Det där låter inte kul! Jag planerar på att ta det långsamt och försiktigt!
Citera
2012-06-20, 01:28
Medlem
Klipp och fila till dem för att vara på den säkra sidan.
Citera
2012-06-20, 01:34
Medlem
PartyNaked33s avatar
Bra, ta det långsamt och försiktigt. Men klipp också..
Citera
2012-06-20, 01:38
Medlem
Om jag inte skulle gå in och istället bara vara på utsidan och smeka klitoris och så, skulle det fortfarande vara njutbart?
Citera
2012-06-20, 01:43
Medlem
men din dumma jävel du har väl två händer?

se till så att den handen du inte plonkar på gitarren med är i topptrim så kan du använda den när ni leker runt i sänghalmen och fortfarande behålla din gitarrhand intakt.

Citera
2012-06-20, 01:48
Medlem
Conny tycker du kan använda tungen istället och spara din långa naglar om du nu gillar dom så mycket.

/Conny
Citera
2012-06-20, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taazzy
men din dumma jävel du har väl två händer?

se till så att den handen du inte plonkar på gitarren med är i topptrim så kan du använda den när ni leker runt i sänghalmen och fortfarande behålla din gitarrhand intakt.

Men jag är högerhänt ^^
Citera
2012-06-20, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoConny
Conny tycker du kan använda tungen istället och spara din långa naglar om du nu gillar dom så mycket.

/Conny

Det skulle jag kunna göra. Men jag är inte så självsäker att jag skulle gå ner med huvudet där nere direkt när vi egentligen bara grovhånglat innan. Det känns säkrare att börja med händerna på något sätt, om du förstår?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in