2012-06-23, 10:05
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumpadskinhead
När morsan stod och duschade samtidigt som jag och syrran småbråkade.
Till slut blev hon less och gick ut för att säga till oss. Eftersom hon var förbannad så gick det lite väl hastigt också, hon småsprang lite ut samtidigt som hon försökte ta på sig sin badrock, när hon helt plötsligt halkar av vattnet och landar på rygg. Hon får förbannat ont och bresar med båda benen så mycket det bara går samtidigt som hon kvider tysta "aj"
Nämnde jag att hon halkade precis framför soffan vi båda satt på? Och att kroppen var i riktning mot oss. Nåja, då gör jag det nu.

Jag och systern satt bara där i chock, och visste inte om vi skulle skratta eller fråga om hon behövde hjälp.
Efter kanske 10-20 sekunder så kröp hon sakta tillbaka till badrummet i tystnad. När dörren stängdes så kunde jag och systern inte hålla oss så vi började tokgarva och efter 30 sekunder till så kom morsan ut från badrummet, skrattandes hon också.

Vi brukar påminna henne om incidenten till och från!

Fyfan, hade blivit scarred for life.
2012-06-23, 10:42
Medlem
emma80s avatar
När jag skulle gå in i bastun på damernas på badhuset för några år sedan, satt där två söta tjejer i 18-årsåldern ensamma och hånglade. Minnet kan svika, men jag har för mig att den ena tjejen dessutom hade ena handen på den andra tjejens bröst. Förmodligen en syn som hade gett var och varannan kille praktstånd på direkten! Jag log ursäktande mot tjejerna och gick vidare till bubbelbadet istället.
2012-06-23, 11:57
Medlem
WBHKs avatar
Vilka minnen man får när man läser tråden, alla stunder i omklädningsrummen på skolidrotten!

Senast igår så fick jag syn på lite naket, midsommar, alkohol och pool. Givetvis skulle brudarna bada nakna och självklart klagade inte någon på detta.
2012-06-23, 12:25
Medlem
TooOlds avatar
Sist var nog förra sommaren. Jag och ett par vänner grillade vid en sjö.

Iaf, när vi sitter och äter så hör vi att någon kommer emot oss. En kvinna i 40 års åldern slår sig ner 2 meter ifrån oss fastän det fanns säkert 10 st liknande klippor i närheten.

Hon klär helt ogenerat av sig naken framför oss, lägger sig och skrevar så nära så man nästan kunde ta på henne.

Tjejen var inte glad och min yngsta bror som var med fick se sin första mutta, hårigare än Hercules armhåla.
2012-06-23, 12:43
Medlem
datoriprograms avatar
När jag var liten sprang jag ofta på stenkullarna längs stränderna på diverse öar i Stockholmtrakten. En gång råkade jag skutta över en helnaken blondin som antagligen ansåg sig vara insolerad från omvärlden - icke anade hon en hyperaktiv unge som älskade att skutta på klippor.

Utöver det händer det ju "hela tiden" att man råkar se någon byta om och börja naken. Ofta äldre kvinnor av någon anledning. Antagligen mer bekväma i sin kropp.
Senast redigerad av datoriprogram 2012-06-23 kl. 12:47.
2012-06-23, 14:25
Medlem
Ingen utvägs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban_J
...go on

Älskar vardagslyxen att få syn på en fin rumpa då vinden blåsen på en kjol och liknande, händer ofta.
De första nakna brösten jag såg var faktiskt min kusins när jag var i 13-årsåldern. Var på på semester i Spanien med dem och hon lade aldrig märke till mig när hon struttade ner toppless i vardagsrummet där jag kollade på tv eller nåt.
Extremt upphetsande då hon var läcker och hade fina bröst, men även lite skamligt eftersom hon faktiskt var/är min kusin. Senare under samma semester såg jag även min andra kusins (hennes systers) bröst då hon solade. De var mycket större.
nice.. Har själv råkat se nakna kusiner Visst tabu men jävligt upphetsande.
2012-06-23, 15:53
Medlem
JediOperatives avatar
En gång när jag var typ 10 år så såg jag morsas kompis pissa (40-45år) ute. Hon lyfte sin minikjol 2 meter framför mig och börja pissa. Så stod jag bara där och stirra på hennes tighta halvhåriga fitta.

Andra gången var det ochså morsas kompis. Jag var ungefär i samma åldern, så gick jag in i bastun och skulle fråga morsan en grej, så såg jag hennes andra kompis sitta där med benet uppe så kunde jag se hennes, ja ni vet
Senast redigerad av JediOperative 2012-06-23 kl. 16:01.
2012-06-23, 16:03
Medlem
I början av 2000-talet var jag med min polare på en nudiststrand i malmö. Vi var i 15 års åldern och lite blyga sådär. Vi bestämde oss för att ta en titt förbi nudiststranden och ser gamlingar ligga där nakna och sola. När vi passerar alla på stranden är det en gammal gubbe som säger "visa mig kuken", förstod först inte riktigt om jag uppfattade han rätt, ignorerade han. Sedan sa han igen "visa mig kuken pojk". Fyfan vad äckligt.

Annars har jag fortfarande kväljningar när mamma duschade mig naken vid 8-9 års ålder. Mina första nakna bröst var när jag och polaren och hans föräldrar drog till stranden vid 13-14 års ålder. Mamman solade topless och hon hade sjukt fina bröst. Det var på den tiden när man kunde hitta sönderrivna porrtidningar i skogen
2012-06-23, 16:48
Medlem
HawkIsHowlings avatar
Hade en gubbe i kvarteret när jag var liten som varje morgon spritt språngande naken helt ogenerat vädrade lakanen ute på gräsmattan

Min kompis mamma var väldigt stressad en gång och glömde bort att någon var hemma, hon sprang runt och torkade håret, målade naglar, sminkade sig och allt annat naken. Sjukt milf är hon, så jag stod och beundrade i smyg

OT: Jag och min tjej fick en dag för oss att testa någonting nytt, vi drog till ett nudistbad. Hinner inte vara där i mer än 10 min innan jag stötte på min morbror och hans fru där. Som om att det inte räckte med att det kändes konstigt innan...
2012-06-23, 18:26
Medlem
KungensFrillas avatar
Det har ju hänt en del saker genom åren. Jag minns mer och mer när jag läser tråden. T ex hände det några saker när jag jobbade som lärare i ett specialämne. Två saker därifrån kan jag berätta. Det ena var precis som nån annan berättade, en tjej som senare hamnade som körledare i körslaget. Jag hade extralektioner med henne när hon gick i nian. Hon satt ner och jag stod snett framifrån lutad över henne. Hennes topp hade knappar som slutade strax under brösten. Varenda knapp var uppknäppt. Där satt hon och visade mig båda tuttarna helt ogenerat. Jag såg t om bröstvårtorna. Gissa om det var svårt att låtsas som ingenting. Men herregud, det var ju förbjudet! Då var tuttarna ganska små (vilket jag föredrar), men nu har hon förstorat dem.

Den andra historien var ännu mer nice, men också ännu mer förbjuden. Jag hade en grupp småbarn på lågstadiet. De gick i trean. En tjej var lite speciell. En söt blondin som såg lite större ut och lite mer mogen än de andra. Jag minns att jag tänkte att hon nog kommer att bli fin när hon blir stor. Men man har naturligtvis inga andra tankar om små barn. De är bara söta och gulliga.

Ok, några år senare - jag var strax under 30 år - var jag nere på utomhusbadet en sommardag. Då får jag se samma tjej en bit bort tillsammans med några kompisar som jag också kände igen från småskolan. Nu hade de vuxit till sig, det kunde jag ju inte undgå att se. De gick i sjuan eller åttan skulle jag tippa. Fortfarande för unga att titta på med såna ögon. Man bara konstaterar att de fått kvinnliga former, inte mer än så.

Men så händer det. Den här speciella tjejen kommer plötsligt gående rakt mot mig i sin bikini. När hon är kanske 2-3 meter ifrån mig, ser hon mig i ögonen, säger hej och viker snabbt ner sin bikinitopp och visar två jättefina välutvecklade bröst. Samtidigt blir hon pionröd i ansiktet och går förbi precis framför nosen på mig.

Va!!! Vad var det som hände?! Det var helt uppenbart att hon ville visa mig sina fina tuttar. Men varför??!! Ville hon teasa mig eller vad handlade det om. Det är inte ovanligt att småflickor blir kära i sin magister, sånt hör till åldern och det ler man bara åt. Men det här!! Jag fattade ingenting.
Senast redigerad av KungensFrilla 2012-06-23 kl. 18:32.
2012-06-23, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Va!!! Vad var det som hände?! Det var helt uppenbart att hon ville visa mig sina fina tuttar. Men varför??!! Ville hon teasa mig eller vad handlade det om. Det är inte ovanligt att småflickor blir kära i sin magister, sånt hör till åldern och det ler man bara åt. Men det här!! Jag fattade ingenting.

Ett vad kanske? Vid 15 års ålder så går man väl i 8an/9an, kanske vore något att kika närmare på?
2012-06-23, 19:57
Medlem
mightyscoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Det var på den tiden när man kunde hitta sönderrivna porrtidningar i skogen

Den tiden kommer aldrig igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem