Det har ju hänt en del saker genom åren. Jag minns mer och mer när jag läser tråden. T ex hände det några saker när jag jobbade som lärare i ett specialämne. Två saker därifrån kan jag berätta. Det ena var precis som nån annan berättade, en tjej som senare hamnade som körledare i körslaget. Jag hade extralektioner med henne när hon gick i nian. Hon satt ner och jag stod snett framifrån lutad över henne. Hennes topp hade knappar som slutade strax under brösten. Varenda knapp var uppknäppt. Där satt hon och visade mig båda tuttarna helt ogenerat. Jag såg t om bröstvårtorna. Gissa om det var svårt att låtsas som ingenting. Men herregud, det var ju förbjudet! Då var tuttarna ganska små (vilket jag föredrar), men nu har hon förstorat dem.
Den andra historien var ännu mer nice, men också ännu mer förbjuden. Jag hade en grupp småbarn på lågstadiet. De gick i trean. En tjej var lite speciell. En söt blondin som såg lite större ut och lite mer mogen än de andra. Jag minns att jag tänkte att hon nog kommer att bli fin när hon blir stor. Men man har naturligtvis inga andra tankar om små barn. De är bara söta och gulliga.
Ok, några år senare - jag var strax under 30 år - var jag nere på utomhusbadet en sommardag. Då får jag se samma tjej en bit bort tillsammans med några kompisar som jag också kände igen från småskolan. Nu hade de vuxit till sig, det kunde jag ju inte undgå att se. De gick i sjuan eller åttan skulle jag tippa. Fortfarande för unga att titta på med såna ögon. Man bara konstaterar att de fått kvinnliga former, inte mer än så.
Men så händer det. Den här speciella tjejen kommer plötsligt gående rakt mot mig i sin bikini. När hon är kanske 2-3 meter ifrån mig, ser hon mig i ögonen, säger hej och viker snabbt ner sin bikinitopp och visar två jättefina välutvecklade bröst. Samtidigt blir hon pionröd i ansiktet och går förbi precis framför nosen på mig.
Va!!! Vad var det som hände?! Det var helt uppenbart att hon ville visa mig sina fina tuttar. Men varför??!! Ville hon teasa mig eller vad handlade det om. Det är inte ovanligt att småflickor blir kära i sin magister, sånt hör till åldern och det ler man bara åt. Men det här!! Jag fattade ingenting.