2012-06-27, 15:16
Medlem
DoktorNos avatar
Var till ett bad för några år sedan. Ett helt vanligt familjebad på en camping.
Blev sugen på glass och istället för att gå 200 m extra till kiosken genade jag genom skogen.
Plötsligt i en liten glänta bredvid stigen ser jag en småfet snubbe i femtioårsåldern ligga och sola. Inget konstigt med det, förutom att karljäveln hade ståkuk och dessutom var iförd ett par damtrosor av hipstermodell. Lila genomskinliga spetstrosor .

Jag blev mest full i skratt men tog omvägen tillbaka från glasskiosken för att
slippa se eländet en gång till.
2012-06-27, 16:40
Medlem
skogshomos avatar
Nu sist var jag hos en bekant, det var runt midnatt och jag står på tredje våningen och ser att någon öppnar fönstret nästan helt ut sisådär 20m bort på gavellägenheten på markplan i huset intill.
Det är fortfarande ljust där inne när kvinnan börjar klä av sg, tyvärr var trosorna på men det var ett fint moment.
2012-06-27, 19:05
Bannlyst
Vid en ålder på 15 vårar deltog jag i en lektion hemkunskap på mitt dåvarande institut för lärande. Den objektivt, såväl som subjektivt, mest attraktiva tjejen på hela insitutet, min främsta kvinnliga bekant, granne, tillika "crush" och evigt onanematerial sen ospecificerat antal år tillbaka satt och trixade med sitt bh-spänne. Det släppte, linnet följde med och i ett par sekunder såg jag hälften av den fastaste C-kupa jag skådat, i perfekt harmoni med en solbränd tonårshud och blont hår. Hon tittar upp och ser att jag såg det.

Vad gör hon?

Hon lägger två fingrar på sidan av bröstet, kysser dem sedan och ger mig en slängpuss. Känner fortfarande knäna svikta vid blotta tanken.
2012-06-27, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakeclawson
Vid en ålder på 15 vårar deltog jag i en lektion hemkunskap på mitt dåvarande institut för lärande. Den objektivt, såväl som subjektivt, mest attraktiva tjejen på hela insitutet, min främsta kvinnliga bekant, granne, tillika "crush" och evigt onanematerial sen ospecificerat antal år tillbaka satt och trixade med sitt bh-spänne. Det släppte, linnet följde med och i ett par sekunder såg jag hälften av den fastaste C-kupa jag skådat, i perfekt harmoni med en solbränd tonårshud och blont hår. Hon tittar upp och ser att jag såg det.

Vad gör hon?

Hon lägger två fingrar på sidan av bröstet, kysser dem sedan och ger mig en slängpuss. Känner fortfarande knäna svikta vid blotta tanken.
Sen vaknade du upp i en blöt säng, med din fader ståendes bredvid dig. Din fader ler lite oskyldigt åt dig och säger sedan "Tack för ikväll min son, samma tid imorgon."

2012-06-27, 21:09
Medlem
Keihs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeclawson

Vad gör hon?

Låter nästan för bra för att vara sant. Din historia fick mig dock att tänka på en händelse jag var med om.

Det var nog bara ett år sen eller så, jag satt i en bastu hos en vän med två tjejer och förstås min kompis. Den ena tjejen var min crush och den andre min kompis crush.
Iaf, min kompis ska gå och hämta nåt att dricka. Strax efter går hans crush för att duscha, när hon kommer tillbaks så lossnar hennes bikiniöverdel och visar tydligt sina två skönheter för mig. Hon skrattade lite och sen var det inte så mycket mer med det. Men min kompis var åtminstone inte alls glad, eftersom han inte hade fått beskåda dem än själv Ett härligt minne.
2012-06-27, 21:20
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Denna tråd skulle inte åkt till oss i SU och den fick vara kvar några dagar men eftersom det redan finns liknande trådar så får det bli ett lås på denna.
För er med tillgång till laidback så finns tex
När såg du en naken kvinna senast?

Låset på
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in