2012-06-19, 21:00
Medlem
Ok, detta är inte ''hur fan kysser jag en tjej'' Nej

Det jag vill veta är hur ni kysser en tjej, liksom jag vet att min flickvän älskar att bita på min underläpp och typ suga på min läpp och bara låta läpparna vara där för att sakta göra de igen

Men nog om de, de jag undrar är vad ni gör när ni kysser en tjej, vad fan gör en kille när han kysser tjejen som kan tänkas vara sexigt, liksom inte sånt ni gör med vänner i närheten utan detta är när man är ensam

Tjejer: va älskar ni när killer gör med er? kyssvis alltså, var kysser man en tjej som de är sexigt? sett för mycket japansk hentai för att veta vad som bara är korkat och sexigt

(säg nu inte ''använd tungan'' )
Citera
2012-06-19, 21:04
Medlem
Bita, naffsa, slicka, smeka
Citera
2012-06-19, 21:17
Medlem
AriGold-s avatar
Jag är kille men anser mig inte vara helt värdelös

Nafsa, sug lite i läpparna och stick inte in tungan bara. Smek tjejen på områden du vet att hon blir upphetsad av. Teasa länge tills hon bara tar tag i ditt hår och håller fast dig
Citera
2012-06-19, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AriGold-
Jag är kille men anser mig inte vara helt värdelös

Nafsa, sug lite i läpparna och stick inte in tungan bara. Smek tjejen på områden du vet att hon blir upphetsad av. Teasa länge tills hon bara tar tag i ditt hår och håller fast dig

Hahaha så de är inte konstigt om jag nafsar lite på hennes läppar alltså? tänkte att de kanske skulle bli lite fel eftersom jag inte kunde komma på nåt annat o sedan gjorde hon de
Citera
2012-06-19, 21:26
Medlem
AriGold-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny336
Hahaha så de är inte konstigt om jag nafsar lite på hennes läppar alltså? tänkte att de kanske skulle bli lite fel eftersom jag inte kunde komma på nåt annat o sedan gjorde hon de

Jag kan inte garantera att hon gillar det såklart men mina erfarenheter är att tjejer älskar det
Citera
2012-06-23, 17:39
Medlem
Ja alla donnor jag varit med har då gillat att man nafsar på deras läppar, leka runt mellan läppar och tandkött ändes tänderna brukar även det vara populärt men där skiljer det sig lite mer..... man får helt enkelt pröva sig fram med varje exemplar,,,,
Citera
2012-06-30, 21:15
Medlem
Min tjej gillar när jag biter henne lite lätt i underläppen vet jag. Sen att som tidigare har sagts, rör henne på ställen där du vet att hon gillar det. Ta tag i hennes hår och tryck henne mot dig och öka tempot lite när du kysser henne är ju lite sexigt (enligt mig) och sen gå tillbaks till vanligt, mindre intensivt kyssande. Kyss henne inte utan håll bara läpparna precis vid henne (nuddar varandra) utan att kyssas brukar vara rätt nice (alltså precis som om du skulle kyssa henne men inte gör det).

Lättaste sättet är att fråga din/någon tjej, så man lär sig ju.
Citera
2012-07-04, 17:06
Medlem
Hur man kysser en tjej på ett "sexigt" sätt kan nog variera lite.

Är ni inomhus, sovrummet, gillar jag när kyssandet börjar svagt, sakta, med lite naffs och går över till det lite hårdare, med lite bitande, ha killens hand runt mitt huvud och känna hur jag pressas mot honom.

Utomhus är det otroligt sexigt när killen kysser mig väldigt lätt, men ofta.
Citera
2012-07-04, 20:44
Medlem
En annan sak som jag har märkt är uppskattat är att du ska komma närmare och närmare hennes läppar som om du ska kyssa henne men precis innan du nuddar hennes läppar ska du dra tillbaka ditt huvud. För att sedan köra pang på läpparna samtidigt som du tar ett stadigt grepp om hennes rumpa eller liknande. Vette fan om det blev en bra förklaring men kör på!
Citera
2012-07-05, 01:58
Medlem
Mutchofs avatar
Gillar när killen tar kommandot och är lite "aggressiv". Det ska märkas vad som försigår i hans huvud (båda två).
Citera
2012-09-30, 17:06
Medlem
Jag tycker att det är skit mysigt när killarna tittar en rakt i ögonen sen tar dom tag om ens midja, drar en intill sig, och kysser henne, först försiktigt. Sen när man släpper så säger du att du älskar henne eller någonting annat gulligt, det är iaf vad jag tkr
Citera
2012-09-30, 17:16
Medlem
Bejls avatar
Har ring i läppen och älskar när killen lite lätt suger in den. Riktigt najs!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in