Hm, tripprapport okey... fr se hur mycket jag orkar skriva om jag ens kommer ihg ngot
Jag hade planerat en biljardkvll med tre kompisar p mndagskvllen fljt av airhockey och kk eftert. Ngra dagar tidigare hade vi varit p badet dr jag haft en annan HBW-upplevelse som bara bestod av illamende, vidgade pupiller och en allmnt smskn knsla i kroppen. Jag blev ngot besviken p detta och tnkte att jag lika grna kan ta resten nu innan vi spelar biljard bara fr att f slut p frrdet.
+00:00
Det brjade kl 16:40 med att jag tvingade i mig 3g ingefra som fljde med paketet. Jag satte mig sedan ned och skrapade noggrannt bort allt det vita p frna (detta tog kanske tv-fem minuter fr varje fr och vissa var tckta av vitt medan andra inte hade ngot alls). Nr jag var klar stoppade jag ned dem i en mortel, krossade allt och spdde ut med lite kryddor fr att f bort den ckliga smaken. Tuggade detta i ngra sekunder och svalde sedan ned det.
+00:30 - 02:00
Nr vi anlnde till biljardhallen en halvtimme senare ville tv av killarna ta innan vi spelade s vi gick till restauraungen bredvid. Medan vi satt dr mrkte jag hur allting p avstnd brjade bli ngot suddigare och antog att det var mina pupiller som vidgades. Samtidigt knde jag en svrbeskrivlig knsla i huvudet, nstan obehaglig. Vi begav oss in i biljardhallen och spelade i ungefr en timme. Jag spelade som en kratta eftersom jag knappt kunde se ngot p avstnd och fr att jag allmnt suger p biljard. Vid detta lag knde jag mig ungefr som nr jag trippade p badhuset och tnkte att jag hade ntt max och att trippen skulle hlla sig p denna niv. Ett litet illamende var nrvarande men inte alls s att det var en dominerande knsla. Det kade dock om jag drack lsk eftersom kolsyran gjorde magen nnu oroligare. Vi spelade lite arkadspel och det var sjukt roligt i mitt tillstnd, varp vi spelade airhockey som var minst lika kul.
+02:00 - 03:30
Vi som inte t tidigare ville ta nu s vi tervnde till restaurangen. Nr jag bemtte personalen mrkte jag att de kollade vldigt konstigt p mig och jag i princip sluddrade ut min bestllning. Jag slogs av paranoia och tyckte att tjejen i kassan sg ut att vara vldigit rdd fr mig varefter jag blev vldigt ledsen och tyckte att jag var en idiot. Senare insg jag dock att jag antagligen bara var paranoid och att tjejen egentligen inte alls var rdd fr mig vilket gjorde att jag ryckte upp mig rtt s bra.
Pvg ifrn restaurangen skulle vi promenera en bra bit bort dr vi hade bestmt trff med vran skjuts. Jag brjade knna en oerhrt skn knsla i benen och jag ville bara g, och g, och g... Nu blev jag vldigt social ocks. Jag pratade i princip hl i huvudet p mina kompisar. Jag snackade oavbrutet om allt mjligt och det var inte precis alkoholkonversationer som kan best av fullkomligt nonsens utan det var helt normala konversationer om vettiga saker. Jag frstod nu att jag inte hade ntt ngon peak tidigare och antog att detta mste vara peaken. Det br kanske ocks nmnas att jag inte upplevde ngot som helst illamende nu och inte heller under resten av trippen!
Nr vran skjuts hade kommit (som var en av mina kompisars frldrar) s var jag tvungen att ta mig samman och inte visa minsta tecken p att vara pverkad, eller tminstone ltsas som att jag r pverkad av alkohol. I bilen knde jag hur tankarna i huvudet bara poppade upp en efter en, helt tokfort. Jag kunde inte vara tyst utan pratade oavbrutet hela tiden, om allt mjligt, abstrakta konversationer och saker som jag aldrig tnkt p tidigare. D vi klev ut frn bilen nojade min kompis upp mig rejlt och sa att det mrktes hur mycket som helst och att fraren var jttearg p mig. Jag blev panikslagen och frgade hela tiden om han talade sanning tills han ntligen medgav att han bara skmtade med mig och att det inte mrktes ett dugg att jag var pverkad

Mrker ocks att jag "glmmer" att andas d och d, eller att andingsrytmen r pverkad. Kunde inte riktigt stta fingret p vad det var men jag var tvungen att dra djupa andetag d och d och det kndes som att varje andetag gav min kropp mindre syre n vad det brukar gra i nyktert tillstnd. Detta gjorde att jag var ganska rdd fr att somna innan detta gtt ver d jag antog att jag skulle f syrebrist och d.
D och d kunde jag knna en kittlande knsla i olika stllen i kroppen. Det kunde kittlas lngst ut i hnderna, fr att sedan terkomma i benen eller i brstet. Detta var vldigt angenmt.
+03:30 - 04:30
Jag och tv av oss gr hem till en annan kompis som inte varit med under kvllen eftersom dessa skulle ha ett LAN tillsammans. Nr vi sitter i hans rum terkommer de oerhrt skna knslorna i hela kroppen och jag sitter och fnittrar fr mig sjlv fr att det r s underbart. Efter en stund kommer hans katt inspringades i rummet och hoppar upp i min famn. Jag knde verkligen ngot speciellt fr katten och det var helt underbart att kela med den, blev genast instlld p att jag bara mste skaffa en egen katt
Efter detta begav vi oss hem till en som varit med hela kvllen, dr LAN:et skulle ga rum. Pvg dit knde jag att det kliade lite smtt i ansiktet och kom att tnka p det jag lst i opiatforumet, just om att det brukar klia p kroppen under en opiattripp. Nu tnkte jag inte mer p det utan kliade helt enkelt nr det brjade klia. Nr tv av mina kompisar gick ut fr att rka lg jag kvar i soffan och den tredje kompisen satt bredvid. Nu hnde det ngonting! Kliande frsvinner och pltsligt knde jag nstan hur jag vibrerar i hela kroppen och det var s fantastiskt underbart sknt att jag nstan inte stod ut! Jag ville skrika fr att det var s sknt. Jag vet inte hur lnge denna underbara knsla var kvar men det kndes som kanske 10-20 minuter. Efter detta minskade intensiteten men det var fortfarande vldigt, vldigt sknt i kroppen. Nu brjade det ocks klia litegrann i ansiktet. Kliandet var ocks ganska behagligt och blev aldrig irriterande.
Nu hnde egentligen inget mer spnnande under resten av trippen

Nr jag kommit hem, ca +05:00, skriver jag p flashback och njuter av det som r kvar. Det var sknt i hela kroppen i ett par timmar till och ungefr samtidigt som det skna upphrde s terstlldes min andningsrytm.
Den riktiga peaken anser jag var den intensiva knslan som kom vid +04:00 timmar. Fr vrigt menar jag "fyra timmar efter intag" nr jag skriver +04:00 och inte klockslaget 04:00. HBW r ngot som jag kommer hlla krt resten av livet och jag hoppas att det aldrig ngonsin blir olagligt

Jag tnker i alla fall inte rra cannabis eller ngon annan drog frutom LSA och alkohol i fortsttningen.
Jag rekommenderar verkligen att ni skrapar bort det vita som finns ytterst p frna!
Edit: Vill tillga att under trippen blev mina pupiller mer och mer vidgade. Till slut sa min kompis att mina pupiller sg ut som pingisbollar och jag kunde verkligen inte se ett skvatt i ljuset varken p nra eller lngt avstnd.