• 1
  • 2
2012-06-19, 17:46
Medlem
Motalas avatar
För ca 26 min sedan knivskasr en man i Brunnsparken I göteborg.

BO?
GM?

http://www.dn.se/nyheter/sverige/man...trala-goteborg
Citera
2012-06-19, 18:04
Medlem
Märks att sommaren börjar komma till Göteborg , då kommer alla berikare & knivar fram.
Var förövrigt där vid 16.00ish men såg inte något.
Citera
2012-06-19, 18:14
Medlem
-Wasteland-s avatar
Brunnsparken är numera smockfullt av tiggande ziggisar, skrikande araber och knarkande negergäng. Ingen frisk svensk människa sätter sin fot i Brunnsparken längre om det inte är absolut nödvändigt. Det är verkligen ett levande mångkulturellt helvete. Förhoppningsvis är det nån slags intern uppgörelse mellan svartingar så ingen människa har kommit till skada.
Citera
2012-06-19, 18:20
Medlem
Headshrinkers avatar
Åkte förbi runt 16:40, såg tre poliser prata med två yngre tjejer vid glasskiosken vid Palace huset. Måste ha haft med saken att göra men situationen verkade i övrigt lugn.
Senast redigerad av Headshrinker 2012-06-19 kl. 18:24.
Citera
2012-06-19, 18:25
Medlem
Karbunkles avatar
Är det möjligt att det här är anledningen till att en polisbil med sirener blockerade en spårvagn vid Medicinaregatan runt 16:20?

Poliserna klev kvickt ur bilen med handen på pistolen för att sedan avsöka spårvagnen och avslutningsvis fråga spårvagnschauffören ifall detta var en viss vagn följt av några siffror.
Citera
2012-06-19, 18:35
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karbunkle
Är det möjligt att det här är anledningen till att en polisbil med sirener blockerade en spårvagn vid Medicinaregatan runt 16:20?

Poliserna klev kvickt ur bilen med handen på pistolen för att sedan avsöka spårvagnen och avslutningsvis fråga spårvagnschauffören ifall detta var en viss vagn följt av några siffror.
Det bör isåfall ha varit spårvagn 6 eller 7. Det kan betyda att gm bor i eller skulle ut mot antingen Gamlestan eller Kortedala (6) eller mot Högsbo, Frölunda, Tynnered (7). Om polisen inte fick tag i nån på Medicinaregatan har gm dock hoppat av tidigare och då bör man kunna kontrollera var på banden från övervakningskamerorna.
Citera
2012-06-19, 18:46
Medlem
Karbunkles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Det bör isåfall ha varit spårvagn 6 eller 7. Det kan betyda att gm bor i eller skulle ut mot antingen Gamlestan eller Kortedala (6) eller mot Högsbo, Frölunda, Tynnered (7). Om polisen inte fick tag i nån på Medicinaregatan har gm dock hoppat av tidigare och då bör man kunna kontrollera var på banden från övervakningskamerorna.

Det var vagn sju i riktning mot Tynnered. De steg av vagnen tomhänta och fortsatte sedan med sirenerna på upp mot Wavrinskys plats.
Citera
2012-06-19, 18:53
Medlem
kirewwe666s avatar
Citat:
Brunnsparken är numera smockfullt av tiggande ziggisar, skrikande araber och knarkande negergäng. Ingen frisk svensk människa sätter sin fot i Brunnsparken längre om det inte är absolut nödvändigt. Det är verkligen ett levande mångkulturellt helvete. Förhoppningsvis är det nån slags intern uppgörelse mellan svartingar så ingen människa har kommit till skada.

Hmm... Bor du i GBG?
Visst, det finns kanske en eller två tiggare, men resten är fullkomlig bullshit. Packet där utgörs av SVENSKA alkoholister som skriker och gapar på varandra...
Citera
2012-06-19, 18:54
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
Hmm... Bor du i GBG?
Visst, det finns kanske en eller två tiggare, men resten är fullkomlig bullshit. Packet där utgörs av SVENSKA alkoholister som skriker och gapar på varandra...
Det är offtopic i tråden, men vi får väl se vem eller vilka gm är Och alla som varit i Brunnsparken de senaste åren vet precis hur verkligheten ser ut.
Citera
2012-06-19, 19:08
Medlem
Citat:
Det är offtopic i tråden, men vi får väl se vem eller vilka gm är Och alla som varit i Brunnsparken de senaste åren vet precis hur verkligheten ser ut.

Jag kom gående från kompassen mot nordstan, samtidigit som jag hörde sirener och polisen stannade mitt framför mig. den kille som blivit knivskuren satt bakom kiosken som säljer munkar. mitt emot Palace. killen var mörkhyad, svårbestämd ålder.

minuten senare anlände ambulans, verkar dock som någon redan bandagerat BO. Verkar som att de fanns en del vittnen, även om polisen ropade efter fler. jag är dock inte någon som gillar att stå och titta på andras olycka när jag ej kan hjälpa till med något.

killen verkade väldigt trött när denne sattes på båren, chock, blodförlust kan vara vad som helst.
Citera
2012-06-19, 19:20
Medlem
Schizofrenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
Hmm... Bor du i GBG?

Bor DU ens i Göteborg? Brunnsparken är tiggarnas utgångspunkt, det är OMÖJLIGT att sitta och t.ex. äta en glass där utan att bli tiggd på pengar. Och det är inte svenska alkolister som tigger pengar.
Citera
2012-06-19, 19:47
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Okej. Verkar ha varit självsanering idag då. Det var ju skönt och lättande att höra.
Säkert rör det sig om en gambier då parken verkar vara ett ställe där det florerar knark, och negrer från Gambia ligger ju bakom den mesta heroinlangningen i Sverige..
Kanske var det nån intern uppgörelse mellan negrerna i parken..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in