Utanför Warfingersväg står 4 piketbussar och är fullt bepansrade.
Dom ville in i min lokal för att "titta ut", och på förfrågan vad det gällde ville de såklart inte svara.
Är det någon som har mer klarhet i vad som pågår där ute?
Någon nämnde inbrott, men finns inget av värde att slå till mot där som drar 4 piketbussar?
Möjligen i samband med Svensk bevakningstjänst som ligger runt hörnet, men ytterst tveksamt?
Om du frågade vad det gällde och de inte ville svara så hade jag sagt nej till att låna ut min lokal med motiveringen att det kan vara galna snubbar med skjutvapen som du inte vill bli inblandad i eller få kulhål in i din lokal.
Ska din lokal dras in i det så är ju det minsta att du får veta vad fan det gäller tycker man ju....
Jag tänkte också på det, men enligt kartan är det över 4km mellan punkterna.
Och dom vill "spana" ut genom fönstret från min lokal ... Det känns orimligt, tyvärr.
Nu har dom kontaktat min VD för beslut i ärendet, men han gick på mitt spår.
Skall tydligen komma en "internationell protestliga" och protestera mot G4S-kontoret som ligger på Warfvinges väg. Detta pga G4S agerande vid någon demonstration eller liknande i London nyligen.
Detta enligt en av poliserna som står nere på gatan.
Skall tydligen komma en "internationell protestliga" och protestera mot G4S-kontoret som ligger på Warfvinges väg. Detta pga G4S agerande vid någon demonstration eller liknande i London nyligen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!