2012-06-19, 00:37
Medlem
.Mercedes-Benzs avatar
Har tänkt på en sak, jag säger inte att illutminati inte existerar alls.
Ska försöka förklara mitt tänk så här: Om du är en stor artist och vill bli större? så verkar dom ju inte behöva ha mer än ett motiv med ett öga på så har dom fått enorm publicitet på internet. Jag tror precis som amerikanska staten använder "Illuminati" för att man ska tro att det existerar så framstår dom som mäktigare av folket och därmed respekteras därefter. Så om man har lite olika sataniska ting i en musikvideo dolt ganska bra så verkar det ju uppenbarligen funka iallafall!
Som exempel: Jay Z, Beyonce, Lady Gaga, Madonna. Dom har inget att förlora på det, så är det rimligt? Är folk för dum för att förstå?
Citera
2012-06-19, 00:44
Medlem
Det är ingen som bryr sig om illuminati, det är bara avledningsgrejer, då verkligheten är verkligare än nwo illuminati gestapo stasi LO och israel våga tänka sig, då alla är childern from a womb och bräckliga som livet självt utan vare sig garanti för liv endast för död vilket i sin tur föder liv på sin nivå. Slutsats, överskatta inte nwo, illuminati och hela skiten för alla kommer dö, alla tycker det är viktigare att äta och skita än att manipulera världen, ingen har den kraften, jo en har det alla(h)
Citera
2012-06-20, 21:09
Medlem
AndersLils avatar
Det finns ju en del nötter i Amerika som dödar för betydligt mildare orsaker än det här... Vågar man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in