2023-11-11, 18:49
Moderator
Morfar-52s avatar
"Era värsta historier om en fix" infogad./mod
Citera
2023-11-11, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Ja som titeln lyder, berätta era värsta historier om när ni har varit desperata av er fix.

Jag kan börja med en historia om min kompis som jag umgicks med, han hade tagit 20 st 5mg oxy, så spydde han kanske 10 minuter senare. Snubben var så desperat efter sin oxy fix så han började rota runt i hans spya för att hitta tabletterna för att sedan svälja ner tabletterna igen

Såg helt vidrigt ut, tabletterna som han då svalde bestod nog mer av spya än oxy

Har inte gjort så mycket sjukt eller förnedrande för droger även när mitt missbruk var som värst, har gjort mycket värre saker när det kommer till mitt spelmissbruk, har ljugit till föräldrar och vänner om pengar till mat, bussresor, skulder.

Engång så jag gick så långt som att t.o.m förfalska ett datum på en faktura för att "denna måste betalas idag".

Har lurat av vänner och bekanta på pengar på väldigt påhittiga sätt, fyfan säger jag bara, riktigt smuts har man varit i sitt liv.

OT: Jag hörde om en brud som jag gick i skolan med som sög av en kille inne på skoltoaletten för en cigg och ett tuggummi, inte ett paket, EN cigg.
Citera
2023-11-11, 19:28
Medlem
En ung kille jag känner köpte ett fentanyl-plåster från en gammal jonkare på ett boende, det hade suttit på hans svettiga håriga rygg i flera dagar, han tog plåstret , stoppade i munnen och tuggade tills det bara var sörja.
Heroin is a hell of a drug
Citera
2023-11-12, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag gillar dina inlägg här på Flashback. Du borde skriva en bok, den hade blivit bättre än The Dirt.

OnT: Själv det värsta jag gjort är väl rätt standard att jag krupit på alla fyra och leta efter drogrester på golvet och fått i mig damm och annat elände. Och jag rökt ur hemmagjord flaskbong som det kröp myror i, men jag brydde mig inte och rökte på.

När man skickade lite E så va vi hemma hos en snubbe som gjorde egen rave musik. Fet jävla upplevelse. Tog några E och rökte, allt var duktigt fint.
Förrutom hans polare som sköt upp alla droger som var möjliga.
Han köpte 2 E, när han skjutit upp en av dem ( jag misstänker båda). Så kröp han runt på golvet resten av kvällen och letade efter den sista... Aldrig sett någon söka igenom ett golv så jävla noga... Allt för en tablett E som han köpt för 120 ish kronor....
Citera
2023-11-12, 04:12
Medlem
Jag var 13 när jag bröjade, och på den tiden sågs man som dödknarkare när man rökte braj.

Testade kokain som 14 åring och min tjejkompis hade redan testat det flera gånger.
En gång haded hon inga pengar men var såklart tvungen att ha knark ändå, så hon fck helt enkelt suga avde 3 olika männen som fanns i lägenheten.
Detta var vuxna män i 20-40 års åldern.

Vi pratade aldrig mer om vad som hänt men med tanke på att hon inte tvekade när dom sa hon skulle suga av dom så tror jag nog det inte var första gången det hände.
Citera
2023-12-30, 03:55
Medlem
Jag var på krogen och hade xtc i en bit folie. Pissade först i toaletten och sen lekte smart och tog fram en tablett ur den ihop tryckta folie biten. Så att ingen skulle fatta vad jag gjorde inne i toalett båset. Tappade då ner tabletten i holken, ner i pisset. Jag stoppade ner handen och fiskade upp den. Svalde ner den ändå. Tvekade aldrig en sekund
Citera
2023-12-30, 06:16
Medlem
Slet up dammsugarpåsen för att titta efter zippies och hitta en med 0.0001 mg tjack.

Slicka igenom påsen och kolla golven är annat bekant beteende på jakt efter flödder. Ofta har jag hittat något med min ficklampa så helt dum är jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in