Citat:
Ursprungligen postat av
Woodiedo
Ja som titeln lyder, berätta era värsta historier om när ni har varit desperata av er fix.
Jag kan börja med en historia om min kompis som jag umgicks med, han hade tagit 20 st 5mg oxy, så spydde han kanske 10 minuter senare. Snubben var så desperat efter sin oxy fix så han började rota runt i hans spya för att hitta tabletterna för att sedan svälja ner tabletterna igen
Såg helt vidrigt ut, tabletterna som han då svalde bestod nog mer av spya än oxy
Har inte gjort så mycket sjukt eller förnedrande för droger även när mitt missbruk var som värst, har gjort mycket värre saker när det kommer till mitt spelmissbruk, har ljugit till föräldrar och vänner om pengar till mat, bussresor, skulder.
Engång så jag gick så långt som att t.o.m förfalska ett datum på en faktura för att "denna måste betalas idag".
Har lurat av vänner och bekanta på pengar på väldigt påhittiga sätt, fyfan säger jag bara, riktigt smuts har man varit i sitt liv.
OT: Jag hörde om en brud som jag gick i skolan med som sög av en kille inne på skoltoaletten för en cigg och ett tuggummi, inte ett paket, EN cigg.