2012-06-29, 20:35
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Ljuga för min mor, fy fan det är det värsta jag vet...

Usch ja, samvetet och skuldkänslorna efter att man ljugit för familjen.
Citera
2012-06-30, 01:59
Medlem
Hanus2.0s avatar
Mer förnedrande för flickan men okej, jag har fått betalt för att pissa i en tös mun då mitt piss inehöll diverse substanser. Jag har inge problem med att dela med mig av mitt piss, men det faktum att hon betalade för det är bara pinsamt.
Citera
2012-06-30, 02:22
Medlem
Igorvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanus2.0
Mer förnedrande för flickan men okej, jag har fått betalt för att pissa i en tös mun då mitt piss inehöll diverse substanser. Jag har inge problem med att dela med mig av mitt piss, men det faktum att hon betalade för det är bara pinsamt.

Ganska pinsamt att du gjorde det också, trollololo.

OnT: Folk i regel som missbrukar gör ju vidriga grejer varje dag för lite skit. En brukare gör inte smuts för grejer, enbart missbrukare som gör. :) Allt är ju kul tills den dag man vaknar och inte "vill" ha det utan måste ha det.

Hade en polare som ringde runt till hela sin bekantskapskrets och försökte grina sig till lite stålar "för att hans son var sjuk och behövde sin medicin". Alla visste att pengarna skulle gå till ett par gram tjack. Notera att klockan var två en lördagsnatt. Vi upplyste honom om fenomenet gratis sjukvård, samt sa åt honom att ringa en ambulans om det var akut. :) Äckel.
Citera
2012-06-30, 12:01
Medlem
Cudas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En-Kopp-Kaffe
Då får jag tacka för översättningen, käre kamrat!

Bara en sak som fortfarande är oklart - det är om Cudas "tjackpundarpolare" som gjorde inbrott i hans föräldrars sommarstuga:
Varför valde dem inte en annan stuga? Visste de inte att det var hans anhörigas?
Eftersom Cuda vet vilka de var, borde han inte misshandlat, våldtagit och hotat gärningsmännen tills de erkänner och lämna tillbaka de stulna prylarna till hans föräldrar? Eller har han redan gjort det?

Detta mysterium kan vi gå djupt i...

Ja det kan man gå mkt långt i!
Vi kallar gärningsmännen för K och I. Jag umgicks med K tätt en tid och gjorde lite affärer med honom vissa av dessa var ej lämpliga att göra i stadsmiljö så ibland åkte vi till mina föräldrars sommarbostad så han visste exakt var stugan är placerad. Vi upptäckte att inbrott begåtts inget av större värde stals det täcktes av hemförsäkringen. Det var med säkerhet garaget de ville in i. Där hade jag b.l.a en MC som K var mkt intresserad av. Garaget är betydligt svårare att ta sig in i då det är utrustat med bra dörr och lås. Dom kom dock ej in i garaget utan fick nöja sig med det dom fann i huset b.l.a en TV.
Dom begav sig ngn dag senare till polare R då K visste att hans TV nyligen rasat och erbjöd honom mina föräldrars. R är en mkt reko kille en av de få som jag fortfarande har viss kontakt med.
Nu kommer det häpnadsväckande i denna lilla story. K talar om för R varifrån TV:n kommer trots att han vet att R och jag är nära vänner varpå R blir förbannad och ber dessa kompistjuvar dra åt helvete.
Det enda jag gjorde åt saken var att "jag la ut ordet" efter jag gjort det fick jag höra mkt om K:s kompistjuveri det var många som blivit drabbade på ett eller annat sett.
Det senaste jag hörde om K var att han fått hjärnblödning och ej var kapabel att göra så mkt överhuvudtaget så han fick väl sitt straff till slut.
Citera
2012-06-30, 12:17
Medlem
Cudas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuda
Ja det kan man gå mkt långt i!
Vi kallar gärningsmännen för K och I. Jag umgicks med K tätt en tid och gjorde lite affärer med honom vissa av dessa var ej lämpliga att göra i stadsmiljö så ibland åkte vi till mina föräldrars sommarbostad så han visste exakt var stugan är placerad. Vi upptäckte att inbrott begåtts inget av större värde stals det täcktes av hemförsäkringen. Det var med säkerhet garaget de ville in i. Där hade jag b.l.a en MC som K var mkt intresserad av. Garaget är betydligt svårare att ta sig in i då det är utrustat med bra dörr och lås. Dom kom dock ej in i garaget utan fick nöja sig med det dom fann i huset b.l.a en TV.
Dom begav sig ngn dag senare till polare R då K visste att hans TV nyligen rasat och erbjöd honom mina föräldrars. R är en mkt reko kille en av de få som jag fortfarande har viss kontakt med.
Nu kommer det häpnadsväckande i denna lilla story. K talar om för R varifrån TV:n kommer trots att han vet att R och jag är nära vänner varpå R blir förbannad och ber dessa kompistjuvar dra åt helvete.
Det enda jag gjorde åt saken var att "jag la ut ordet" efter jag gjort det fick jag höra mkt om K:s kompistjuveri det var många som blivit drabbade på ett eller annat sett.
Det senaste jag hörde om K var att han fått hjärnblödning och ej var kapabel att göra så mkt överhuvudtaget så han fick väl sitt straff till slut.

Angående det jag"stal" tillbaka har inget att göra med det droppade rökat det var MINA egna pengar som flög iväg där.
Citera
2012-07-06, 18:41
Medlem
Drinkycrows avatar
Gjort många dumma saker på grund av droger men inte så många för. Jag har kanske gjort något dumt för sprit någon gång när jag var torsk på det men inget farligt.

Det värsta och mest förnedrande jag gör för droger är att ha ett fast jobb som jag hatar så jag kan köpa mina droger(och andra nödvändigheter). Detta gör jag fortfarande till stor grad men bara 6h om dagen som tur är.
Citera
2012-07-06, 21:04
Medlem
lagomsmarts avatar
Har stulit medicin/droger ifrån en som dött, jag har lite ågren över det idag men vi brukade dela allt så jag tror inte personen i fråga hade brytt sig. Men det känns ändå fel.
Citera
2012-07-06, 22:14
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljusmongo
Det mest sunkiga jag har gjort för att få pengar till droger är att sälja telefonsex (i tre år). Så white trash, haha!

Är det inte rätt svårt att hålla sig för skratt när man hör vad dom säger i andra änden på luren?

Ont: Jag har lyckats undvika att träffa det mesta trasigt folk i drogvärlden faktiskt. Bara stött ihop med några tjackisar och blandmissbrukare här och där men annars har det varit lugnt. Dock har jag aldrig låtit något bruk av droger spåra ur. Det händer väl då och då att man trippar eller poppar några E from time to time men inget överdrivet. Antar att jag har varit rätt skyddad från sånt i och med en bra uppväxt, ett skarpt sinne och sköna vänner som alltid har varnat när saker och ting börjar bli för mycket.
Citera
2012-07-07, 00:33
Medlem
bulan82s avatar
droger och droger .. Men jag var på en fest och var riktigt sugen på vin och bruden där var lite kåt.
så jag satt på henne tog vinflaskan och drog vidare till nästa fest ska tilläggas att hon var snygg .
ångrar inte det fick ju både vin och sex . win win för mig.
Citera
2012-07-07, 01:01
Medlem
dovAkins avatar
En polare till mig gillade röka hasch/ weed och brukade "agera" taxi åt typ alla. Spelade ingen roll om han skulle jobba dagen efter han körde folk hit och dit och folk fick komma över till honom och röka/slagga där. Hans mamma var rå alkis och brydde sig/fattade inget. Man kunde vara hos honom typ 3-4 pers och titta på film när hans mobil plötsligt ringer och han sticker i väg i typ 5 min för att hämta folk som han aldrig mött förut. Vi kunde ha chillkrök hos honom sen däckade man och vaknar upp att det är typ 10 st främmande människor som sitter och röker på brevid en...

Han betedde sig riktigt fittigt med andra ord. Sen en gång när han hade bjudit över folk som skulle slagga där som han mött ett flertal gånger och även jag mött (Tyckte dem var lite skumma och fattade inte hur han kunde lita på dem så mycket som han gjorde) så vart han och hans mor bestulna på ca 10 lax i både pengar och smycken. En vecka efter jag fått höra detta så står det 2 nya datorer i hans rum, och jag frågar vart han fick dem i från. Då hade han åkt över till dem som stal cashen/smycken och pratat med deras föräldrar och plockat två datorer då han sagt att ungarna deras var skyldiga han cash. Det som ska tilläggas i detta är att datorerna han tog var helt värdelösa och familjen hade inte ens råd att pröjsa hyran utan mamman jobbade som städare på donken och tjänade inte alls bra, medans ungarna rökte upp alla pengar.
Citera
2012-07-07, 06:16
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulan82
droger och droger .. Men jag var på en fest och var riktigt sugen på vin och bruden där var lite kåt.
så jag satt på henne tog vinflaskan och drog vidare till nästa fest ska tilläggas att hon var snygg .
ångrar inte det fick ju både vin och sex . win win för mig.

Och det mest förnedrande var..?
Citera
2012-07-07, 11:26
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomsmart
Har stulit medicin/droger ifrån en som dött, jag har lite ågren över det idag men vi brukade dela allt så jag tror inte personen i fråga hade brytt sig. Men det känns ändå fel.
"Tror inte"? Jag kan garantera att en död person inte bryr sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in