Citat:
Ursprungligen postat av En-Kopp-Kaffe
Då får jag tacka för översättningen, käre kamrat!
Bara en sak som fortfarande är oklart - det är om Cudas "tjackpundarpolare" som gjorde inbrott i hans föräldrars sommarstuga:
Varför valde dem inte en annan stuga? Visste de inte att det var hans anhörigas?
Eftersom Cuda vet vilka de var, borde han inte misshandlat, våldtagit och hotat gärningsmännen tills de erkänner och lämna tillbaka de stulna prylarna till hans föräldrar? Eller har han redan gjort det?
Detta mysterium kan vi gå djupt i...

Ja det kan man gå mkt långt i!
Vi kallar gärningsmännen för K och I. Jag umgicks med K tätt en tid och gjorde lite affärer med honom vissa av dessa var ej lämpliga att göra i stadsmiljö så ibland åkte vi till mina föräldrars sommarbostad så han visste exakt var stugan är placerad. Vi upptäckte att inbrott begåtts inget av större värde stals det täcktes av hemförsäkringen. Det var med säkerhet garaget de ville in i. Där hade jag b.l.a en MC som K var mkt intresserad av. Garaget är betydligt svårare att ta sig in i då det är utrustat med bra dörr och lås. Dom kom dock ej in i garaget utan fick nöja sig med det dom fann i huset b.l.a en TV.
Dom begav sig ngn dag senare till polare R då K visste att hans TV nyligen rasat och erbjöd honom mina föräldrars. R är en mkt reko kille en av de få som jag fortfarande har viss kontakt med.
Nu kommer det häpnadsväckande i denna lilla story. K talar om för R varifrån TV:n kommer trots att han vet att R och jag är nära vänner varpå R blir förbannad och ber dessa kompistjuvar dra åt helvete.
Det enda jag gjorde åt saken var att "jag la ut ordet" efter jag gjort det fick jag höra mkt om K:s kompistjuveri det var många som blivit drabbade på ett eller annat sett.
Det senaste jag hörde om K var att han fått hjärnblödning och ej var kapabel att göra så mkt överhuvudtaget så han fick väl sitt straff till slut.