2012-06-18, 13:53
Medlem
Hei!

Jeg har brukt snus i to år nå og jeg har stort sett brukt original portion. For noen måneder siden bestemte jeg meg for å teste hvordan det er med white, var ikke så bra. Jeg fikk en hodepine som faen av det, aner ikke hvorfor. Har prøvd med ulike white portion varianter etter at første gang og jeg har alltid vært en hodepine for noen god grunn. Det er verdt å merke seg at jeg aldri hatt noen problemer med original, bare med hvit

Hvis det er av interesse, har jeg prøvd Grov, Ettan, Skruf, Kronan white.

Vet noen hvorfor jeg får hodepine fra white?
Citera
2012-06-18, 13:56
Medlem
dbaw84s avatar
Själv får jag ont i huvet om jag inte får i mig kaffe, kan det inte vara så att din kropp har vant sig vid att få i sig större doser nikotin än de du får från whit portion?
Citera
2012-06-18, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dbaw84
Själv får jag ont i huvet om jag inte får i mig kaffe, kan det inte vara så att din kropp har vant sig vid att få i sig större doser nikotin än de du får från whit portion?

Jeg er sikker på, har både Ettan white og Ettan original samme 8 mg/g. Synes ikke sannsynlig at det ville være at jeg får for lite nikotin, men jeg er ikke sikker.
Citera
2012-06-18, 14:20
Medlem
kaffemedsockeers avatar
När jag började snusa körde jag bara original. När jag testade Rapé white de första gångerna så fick jag ont i huvudet också. Men inte av varje snus, utan det kom lite då och då under dosans gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in