Citat:
Ursprungligen postat av thegoodshepherd
Varken Elgiganten eller Samsung vinner något som helst på att hitta på fel. Tror du själv att dom resonerar som så att den som får en mobil felaktigt utdömd kommer att handla på Elgiganten eller en ny Samsung?
Jag vet inte jag, jag har pratat med en konsumentvägledare och han sa att jag skulle kräva ut ett protokoll från själva fel undersökningen, eftersom det inte gått 6 månader eller mer sen jag köpte den. för då har dom skyldighet att ta fram det. Men när jag var där och skulle hämta ut protokollet såg dom bara frågandes ut och hade inget riktigt bra och säga, Så dom gick och fixa ett papper där det stog knappt 2 rader text och det var det. Såååå.. så värst seriösa är dom verkligen inte. Men ska ta det så kallade "protokollet" till konsumentvägledaren i morgon och se vad han säger. så vitt jag vet har dammet kommit till under dom 3 veckor elgiganten haft den, och att det är ens det som är problemet? Jag har läst på internet att andra folk med samma typ av model har haft liknande problem med deras mobiler, så lite skeptisk måste man få vara.