Det började med att jag och tjejen snackade på Facebook. Vi går på samma skola och har träffats några gånger tillsammans med vänner men vi kände inte varandra då direkt.
Men så började vi snacka för några veckor sedan, hon visade sig inte bara vara en fin tjej utan också smart och rolig.
Efter någon vecka så bestämde vi att vi skulle träffas och kolla film, och det hände också. Hon spenderade även natten hos mig. Efter det så snackade vi varje dag, nästan hela tiden och vi bestämde oss för att träffas igen. Så det blev några dagar senare fast denna gången hemma hos henne. Vi hade roligt tillsammans och jag spenderade natten hos hon.
Men efter hon hade kört mig hem dagen efter så blev det stopp. Hon bara slutade höra av sig och sedan dess har jag undrat vad jag har gjort för fel. De gångerna jag var hos henne försökte jag inte göra något ''speciellt'' med henne, om ni förstår vad jag menar. Utan jag ville ta det lugnt för hon verkar vara en tjej jag verkligen hade kunnat vara med.
Ett problem med henne är att hon ska tydligen ha ett rikt sexliv och hon har tydligen gjort det med många också. För mig spelar det ingen roll.
Jag skrev till henne för någon dag sen och frågade om något har hänt. Då fick jag svaret att hon är intresserad av mig och vill fortfarande träffas, men hon vill inte att det ska gå för snabbt.
Men hon har liksom slutat skriva eller något alls. Så min fråga är, vad ska jag göra?
Men så började vi snacka för några veckor sedan, hon visade sig inte bara vara en fin tjej utan också smart och rolig.
Efter någon vecka så bestämde vi att vi skulle träffas och kolla film, och det hände också. Hon spenderade även natten hos mig. Efter det så snackade vi varje dag, nästan hela tiden och vi bestämde oss för att träffas igen. Så det blev några dagar senare fast denna gången hemma hos henne. Vi hade roligt tillsammans och jag spenderade natten hos hon.
Men efter hon hade kört mig hem dagen efter så blev det stopp. Hon bara slutade höra av sig och sedan dess har jag undrat vad jag har gjort för fel. De gångerna jag var hos henne försökte jag inte göra något ''speciellt'' med henne, om ni förstår vad jag menar. Utan jag ville ta det lugnt för hon verkar vara en tjej jag verkligen hade kunnat vara med.
Ett problem med henne är att hon ska tydligen ha ett rikt sexliv och hon har tydligen gjort det med många också. För mig spelar det ingen roll.
Jag skrev till henne för någon dag sen och frågade om något har hänt. Då fick jag svaret att hon är intresserad av mig och vill fortfarande träffas, men hon vill inte att det ska gå för snabbt.
Men hon har liksom slutat skriva eller något alls. Så min fråga är, vad ska jag göra?
