2012-06-17, 13:40
Medlem
Det började med att jag och tjejen snackade på Facebook. Vi går på samma skola och har träffats några gånger tillsammans med vänner men vi kände inte varandra då direkt.

Men så började vi snacka för några veckor sedan, hon visade sig inte bara vara en fin tjej utan också smart och rolig.

Efter någon vecka så bestämde vi att vi skulle träffas och kolla film, och det hände också. Hon spenderade även natten hos mig. Efter det så snackade vi varje dag, nästan hela tiden och vi bestämde oss för att träffas igen. Så det blev några dagar senare fast denna gången hemma hos henne. Vi hade roligt tillsammans och jag spenderade natten hos hon.

Men efter hon hade kört mig hem dagen efter så blev det stopp. Hon bara slutade höra av sig och sedan dess har jag undrat vad jag har gjort för fel. De gångerna jag var hos henne försökte jag inte göra något ''speciellt'' med henne, om ni förstår vad jag menar. Utan jag ville ta det lugnt för hon verkar vara en tjej jag verkligen hade kunnat vara med.

Ett problem med henne är att hon ska tydligen ha ett rikt sexliv och hon har tydligen gjort det med många också. För mig spelar det ingen roll.

Jag skrev till henne för någon dag sen och frågade om något har hänt. Då fick jag svaret att hon är intresserad av mig och vill fortfarande träffas, men hon vill inte att det ska gå för snabbt.

Men hon har liksom slutat skriva eller något alls. Så min fråga är, vad ska jag göra?
Citera
2012-06-17, 13:46
Medlem
Det bästa du kan göra just nu är väl att köra samma game, sluta hör av dig
Citera
2012-06-17, 13:49
Medlem
Problemet är att jag vill snacka med henne och har antagligen fått känslor för henne..
Citera
2012-06-17, 13:49
Medlem
Fettopappas avatar
1. Antingen vill hon knulla.
2. Hon har träffat någon annan.
3. Hon vet inte vad hon ska säga till dig. Samtalsämnen osv.
Citera
2012-06-17, 14:25
Medlem
wallchars avatar
Låter mer som att hon är "på g" med en annan också, och använder dig som b-plan.
Citera
2012-06-17, 14:58
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaccee
Vi hade roligt tillsammans och jag spenderade natten hos hon.

Det är uppenbart att hon fick ont i ögonen av att chatta mycket med dig

Nej men skicka iväg något litet meddelande och fråga varför hon inte hör av sig som tidigare. Efter det så kan du blankt ignorera henne tills hon svarar eller på något sätt visar att hon vill ta upp kontakten med dig igen.

Hon är inte din flickvän än, tänk att du inte ska låta någon idiot slösa din tid i onödan.
Citera
2012-06-17, 15:24
Medlem
Skickade ett sms för några dagar sen där jag fråga om något har hänt. Då fick jag svaret att hon är intresserad och vill gärna träffa mig fler gånger men att hon inte vill att det ska gå så snabbt. Men det har inte hänt så mycket efter det.
Citera
2012-06-17, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aaccee
Skickade ett sms för några dagar sen där jag fråga om något har hänt. Då fick jag svaret att hon är intresserad och vill gärna träffa mig fler gånger men att hon inte vill att det ska gå så snabbt. Men det har inte hänt så mycket efter det.

Hon leker med dig och du är hennes B-plan!

Med tanke på att hon verkar vara slampan som ligger runt med allt, MEN inte dig ska du skita i henne!

Kom ihåg att vi män/killar lätt blir korkade när det handlar om tjejer, du ska därför ta en riktig funderare kring om du tycker den här slampan verkligen ska bära ditt barn!?
Citera
2012-06-18, 00:03
Medlem
eleven7s avatar
Hon har kul med någon annan.
Citera
2012-06-18, 01:15
Medlem
Det låter som hon vill spela "svår".
Om du verkligen är intresserad av henne är det tyvärr bara köra samma kalla stil tillbaka.
Dessvärre finns risken att det svalnar för er båda.
Citera
2012-06-19, 13:15
Medlem
Kan läggas till att när jag tog min hand ''down there'' så tog hon bort den direkt. Kan ju vara att hon inte vill vi ska göra det för snabbt för hon kanske tycker om mig? eller vad säger ni?
Citera
2012-06-20, 08:33
Medlem
Om jag var du skulle jag avvakta och se vad som händer, eller rent utsakt fråga henne vad det är hon vill! Hon kan ju inte gå runt och vela bara för att de kanske kommer någon bättre?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in