Jag hade skickat ett mejl eller något där jag förklarat att jag var intresserad av något mer seriöst, att jag verkligen gillade henne. Att jag respekterar att hon vill ta det lugnt men att det samtidigt är viktigt att hon visar att hon också tycker om mig tillbaka, eftersom hon nu påstår det.
För om hon nu
inte bryr sig tillräckligt för att bekräfta dig i relationen - så kan hon väl istället säga det rakt ut och ni kan sluta höras av alls och du behöver inte lägga mer tid och kraft på henne?
Sen hade jag väl mest väntat på hennes svar.. Det är hennes tur att ta initiativ.
Och gör hon inte det, då rinner det ut i sanden och du vet att hon inte var så intresserad ändå..