Min macbook är nästan full. Måste rensa bort skit, men vet inte riktigt hur.
Har laddat ner några program som skulle hjälpa, men de tog inte bort tillräckligt tydligen.
Så finns det nåt sätt att se vilka program som jag inte använder och så?
är två program som tidigare rekommenderats. Du får kort sagt en liten färgglad karta över vad som tar upp utrymme. Finns ett till program som jag hört lovordas, hette "daisy"-något och hade någon slags cirkelutformning istället, men... någon annan kanske har bättre minne än vad jag har.
är två program som tidigare rekommenderats. Du får kort sagt en liten färgglad karta över vad som tar upp utrymme. Finns ett till program som jag hört lovordas, hette "daisy"-något och hade någon slags cirkelutformning istället, men... någon annan kanske har bättre minne än vad jag har.
Daisy Disk . Ett väldigt trevligt litet program för att se vart all plats tar vägen, använder det själv. Det kostar en slant, men som allt annat finns det gratis för pirater.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!