Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-06-16, 23:57
  #25
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Jupp, ganska vanligt också
Citera
2012-06-17, 00:10
  #26
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bel0w
Självmål

OnT: Har nog aldrig varit med om någon som har det..

Självmål? Vårtgården tillhör bröstvårtan. Sen finns det ingen som har hår PÅ vårtgården, utan runt om. Det finns inga hårsäckar PÅ vårtgårdarna. Fan vad efterblivna alla är på flashback.
Citera
2012-06-17, 01:06
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Självmål? Vårtgården tillhör bröstvårtan. Sen finns det ingen som har hår PÅ vårtgården, utan runt om. Det finns inga hårsäckar PÅ vårtgårdarna. Fan vad efterblivna alla är på flashback.
Det kan visst finnas enstaka hårsäckar på vårtgårdarna. Självmål på dig du.
Citera
2012-06-17, 02:00
  #28
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
Det kan visst finnas enstaka hårsäckar på vårtgårdarna. Självmål på dig du.

Okej, kan jag få en tillförlitlig källa på det för så vitt jag vet har jag aldrig sett det eller läst om det någonstans? Har även för mig att jag fick lära mig i skolan att bröstvårtor har inga svettkörtlar eller hårsäckar. Om det nu verkligen finns folk som har det så är det extremt ovanligt.
Citera
2012-06-17, 02:13
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Okej, kan jag få en tillförlitlig källa på det för så vitt jag vet har jag aldrig sett det eller läst om det någonstans? Har även för mig att jag fick lära mig i skolan att bröstvårtor har inga svettkörtlar eller hårsäckar. Om det nu verkligen finns folk som har det så är det extremt ovanligt.
Jag råkar ha två små strån PÅ ena vårtgården. Tyvärr får du inga bilder på det.
Citera
2012-06-17, 02:21
  #30
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
Jag råkar ha två små strån PÅ ena vårtgården. Tyvärr får du inga bilder på det.

http://dancingfordollars.blogg.se/im...4_41294961.jpg

Jag var tvungen googla för att få reda på sanningen.

Antar du ser ut såhär? Fan, jag är man och har inte ett enda hårstrå på vårtgårdarna. Endast runt om. Måste som sagt vara extremt ovanligt, ungefär som siamesiska tvillingar.
Citera
2012-06-17, 02:26
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
http://dancingfordollars.blogg.se/im...4_41294961.jpg

Jag var tvungen googla för att få reda på sanningen.

Antar du ser ut såhär? Fan, jag är man och har inte ett enda hårstrå på vårtgårdarna. Endast runt om. Måste som sagt vara extremt ovanligt, ungefär som siamesiska tvillingar.
Mm, precis så där ser jag ut.


Att jag har två strån på ena vårtgården gör mig alltså mer hårig än dig som har hår runt om?

Stick och brinn, va?
Citera
2012-06-17, 02:54
  #32
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
Mm, precis så där ser jag ut.


Att jag har två strån på ena vårtgården gör mig alltså mer hårig än dig som har hår runt om?

Stick och brinn, va?

Jo, självklart. Är du dum eller? Eftersom håren befinner sig på ett så konstigt ställe. Blev faktiskt lite fascinerad över detta, men samtidigt lite äcklad. Det var dock svårt att hitta mycket fakta om just detta fenomen. Verkar som nu när jag läst lite om det på nätet att detta är ungefär lika ovanligt som mask som bor i bröstvårtorna.

Citera
2012-06-17, 11:08
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Jo, självklart. Är du dum eller? Eftersom håren befinner sig på ett så konstigt ställe. Blev faktiskt lite fascinerad över detta, men samtidigt lite äcklad. Det var dock svårt att hitta mycket fakta om just detta fenomen. Verkar som nu när jag läst lite om det på nätet att detta är ungefär lika ovanligt som mask som bor i bröstvårtorna.

Två små strån som knappt syns, men jag tycker om dem. De är som mina barn och jag behandlar dem som om de vore det också; två nästintill osynliga små varelser som jag rycker ut och slänger iväg. När de envisas med att komma tillbaka får de smaka på mina nypor igen. Tids nog borde de förstå.

Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback