2012-06-16, 13:21
Medlem
Pelikan17s avatar
Är stamkund på Tobakspalatset 2 vid Södra Vägen, men dom har slutat sälja Offroad Frosted. Jag brukar köpa en sådan dosa när jag köper en stock för den friska smaken är go då och då, men nu har dom slutat sälja det där. Var kan jag få tag på denna kemikaliesnus i Göteborg nu?

MVH
Citera
2012-06-16, 22:17
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikan17
Är stamkund på Tobakspalatset 2 vid Södra Vägen, men dom har slutat sälja Offroad Frosted. Jag brukar köpa en sådan dosa när jag köper en stock för den friska smaken är go då och då, men nu har dom slutat sälja det där. Var kan jag få tag på denna kemikaliesnus i Göteborg nu?

MVH

vet inte är det tvunget att det ska vara offroad frosted? har dom ingen annan sort typ offroad original osv det är ju en stor serie kanske dags för dig att testa en ny av den serie något annat snus borde passa för dig
Citera
2012-06-17, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
vet inte är det tvunget att det ska vara offroad frosted? har dom ingen annan sort typ offroad original osv det är ju en stor serie kanske dags för dig att testa en ny av den serie något annat snus borde passa för dig

Kan du inte läsa eller?

Personen säger att han är gillar Offroad Frosted på grund av den friska smaken och undrar vart han kan köpa den i Göteborg istället.

Du säger åt honom att börja snusa vanlig Offroad och tipsar honom inte ens om inköpsställe.

Varför i helvete svarade du i trådhelvetet egentligen?
Citera
2012-06-17, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikan17

MVH

Snus2 i Askim.

www.snus2.se

Har dem de inte inne så kan du be dem beställa in. Inga problem.
Citera
2012-06-25, 22:31
Medlem
Pelikan17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charoite
Snus2 i Askim.

www.snus2.se

Har dem de inte inne så kan du be dem beställa in. Inga problem.

Tusen tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in