2012-06-16, 13:20
Medlem
Hej, Jag har blivit tillsammans med en tjej som påstår sig vara oskuld. Det tror jag verkligen på då jag kollat rundor men inte hittat någon som hon legat med. Jag bor i en stad där alla känner alla och alla vet allt om alla. Men hon påstår också att hon aldrig ens onanerat, det är lite svårt att tro. Hon är 18 år och det kan omöjligt finnas någon 18 åring som aldrig onanerat. Varje gång jag påpekar att jag inte tror henne så säger hon bara - "tro vad du vill" och blir arg. Men iaf, jag har aldrig legat med en oskuld och behöver lite tips på vad jag ska tänka på när vi har sex sen första gången och sedan undrar jag också om man verkligen märker att hon är oskuld och hur man märker det. Är hon otroligt trång eller? tack på förhand.
Citera
2012-06-16, 13:21
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Ja hon kommer vara trång och ta det lite försiktigt i början så löser det sig.
Citera
2012-06-16, 13:27
Medlem
rash200s avatar
Är hon religiös??
Citera
2012-06-16, 13:29
Medlem
stiffmeister2s avatar
ta det lungt i början och låt henne rida dig i början för då får hon "in" den i sitt tempo och hur snabbt och hårt hon vill köra
Citera
2012-06-16, 14:28
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horsaponic
Hej, Jag har blivit tillsammans med en tjej som påstår sig vara oskuld. Det tror jag verkligen på då jag kollat rundor men inte hittat någon som hon legat med. Jag bor i en stad där alla känner alla och alla vet allt om alla. Men hon påstår också att hon aldrig ens onanerat, det är lite svårt att tro. Hon är 18 år och det kan omöjligt finnas någon 18 åring som aldrig onanerat. Varje gång jag påpekar att jag inte tror henne så säger hon bara - "tro vad du vill" och blir arg. Men iaf, jag har aldrig legat med en oskuld och behöver lite tips på vad jag ska tänka på när vi har sex sen första gången och sedan undrar jag också om man verkligen märker att hon är oskuld och hur man märker det. Är hon otroligt trång eller? tack på förhand.

Har du frågat ut alla i närheten om nån satt på henne?
Det verkar ju vara normalt beteende.
Hon säger sig vara oskuld men ändå forskar du vidare i ämnet.
Det verkar då inte finnas nåt förtroende för denna dam.

Hur trång man är har inget med hur många snablar man haft i sig att göra.
Har stött på oskulder som haft muttor där Titanic kunnat parkera.
Citera
2012-06-16, 15:47
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in