Flashback bygger pepparkakshus!
2012-06-13, 17:41
Medlem
GurkanWTFs avatar
Tjenna undrar vad man kan ta betalt för en polare som vill vara inneboende ett litet tag Helt nyrenoverad lägenhet. En 2a på 44kvm, har internet också 100mbit. Har alla möbler om han ska bo här har jag en bäddsoffa han får sova på i vardagsrummet han har tillgång till kök toalett men inte mitt rum såklart vad är en rimlig hyra för det ? lägenheten ligger i hägerstenåsen som är ett väldigt populärt område är bostadsrätt också!/MVH
Citera
2012-06-13, 17:43
Medlem
iNViSiBiLiTYs avatar
tog en tredie del av han de är schyst o så de blir bra annars prata med han kom över rens med han
Citera
2012-06-13, 18:09
Medlem
Pappan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GurkanWTF
Tjenna undrar vad man kan ta betalt för en polare som vill vara inneboende ett litet tag Helt nyrenoverad lägenhet. En 2a på 44kvm, har internet också 100mbit. Har alla möbler om han ska bo här har jag en bäddsoffa han får sova på i vardagsrummet han har tillgång till kök toalett men inte mitt rum såklart vad är en rimlig hyra för det ? lägenheten ligger i hägerstenåsen som är ett väldigt populärt område är bostadsrätt också!/MVH
2500-3000 tycker jag är rätt rimligt för det han får uttnytjja. Borde även prova på punkter i dina inlägg. Betydligt lättare att läsa då
Citera
2012-06-14, 17:16
Medlem
GurkanWTFs avatar
jag är kass på skriva ja jag vet alla behöver inte punktera det hehe , ska snacka om ett rimligt pris för internet och sängplats, tv och elen. 2500 låter rimligt fast låter lite högt ? kanske 2000 lax eller är de för fjantigt känner inte grabben jätte bra då kanske man kan trycka på lite ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in