2012-06-13, 06:52
Medlem
NARAYANAs avatar
Jag ligger i min sng och kan inte sova, fr jag r helt sjukt glad och lycklig!
Det knns som att jag r kr, men inte i ngon speciell person. Kanske ett par mnniskor, samtidigt.

Det r nu fyra dagar sedan jag t MDMA och jag har varit helt sjukt lycklig hela tiden. Det r som att drogens effekt aldrig riktigt gr ur. Jag t det vid midnatt, peakade och upplevde peaken i kanske 4 timmar. Jag somnade innan ruset helt hade frsvunnit, kanske sju timmar efter att jag hade tit mitt MDMA. Nr jag vaknade var jag seg, men fortfarande extremt glad. Hela dagen, och nsta dag ocks, och nsta dag ocks... Det finns en viss chans att jag r s hr glad fr att jag faktiskt R glad p riktigt, men jag kan inte riktigt avgra det faktiskt.
Frra gngen jag t MDMA var jag ocks helt verlycklig i ungefr en vecka, innan jag blev 'normal' igen.
Jag har tit MDMA tv gnger nu, sammanlagt.

Dos: ~150mg, 4 dagar sedan. Jag lade det i en kapsel och t den p en vldigt, vldigt fin fest.

Is this normal?
Kommer mina helt underbara lngtids-afterglow att lngsamt frvandlas till deppiga upplevelser, ju mer jag ter MDMA? Hur sllan br jag ta den hr drogen fr att maximera lyckorusen? Tips frn erfarna E-muppets uppskattas!
Senast redigerad av NARAYANA 2012-06-13 kl. 07:34.
Citera
2012-06-13, 11:03
Medlem
Allts, det r det hr som r problemet bland gemene svensk. Folk lser ngot om "psykos + cannabis = sant", nr dom rker cannabis s r dom helt vertygade att dom "ftt en psykos", fast i sjlva verket r det bara deras nojja pga dom lst det, som fr dom att m dligt.

Samma med MDMA; ngon lser om en kille som blivit deprimerad p MDMA, det han dock inte tnker p, r att den killen knaprat 500mg i veckan i 4 mnader, klart som fan han blir deprimerad.

Du tog 150mg en gng och 4 dagar senare fortfarande glad, nej, du kommer inte bli "deprimerad" senare. Var glad att du r glad. Och det r inget magiskt med att vara deprimerad, mr du dligt s mr du dligt, mr du bra s mr du bra, du behver inte brja stlla massa frgestllningar och brja inbilla dig att du "ska" m dligt snart, d kommer du att brja m dligt.

Desto mer sllan du ter den, desto mer magiskt hller du det. 4 mnader s ska det vara s gott som frsta gngen, sgs det. Men om du kkar ordentligt med vitamin osv, grna 5-HTP fr att terstlla seratoninet, s kan du ta det med en mnads mellanrum. Gr det bara inte till en vana. Max 6ggr per r eller ngot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in