2014-09-05, 16:41
Medlem
Mekhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguyy
Fanns faktiskt en hel del bra, tycker jag då.
Mycket byxor i chinos-väg kvar, samt en del kostymer kvar.

Passade på att knipa en uddakavaj med loro-piana tyg, ett par pt01 kostymbyxor i super100s, 2 slipsar, en näsduk samt 2 par strumpor till det enligt mig överenskomliga priset av 3350kr

Mvh

Kul att höra att det fanns grejer kvar! Har tyvärr inte möjlighet att ta mig dit förrän i morgon så bara att hoppas att inte alla kunder går på en shopping-spree som du.
Citera
2014-09-05, 17:00
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguyy
Passade på att knipa en uddakavaj med loro-piana tyg, ett par pt01 kostymbyxor i super100s, 2 slipsar, en näsduk samt 2 par strumpor till det enligt mig överenskomliga priset av 3350kr

"Överenskomliga", är det vad kidsen kallar "överkomliga" numera?
Citera
2014-09-05, 17:13
Medlem
Thenewguyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
"Överenskomliga", är det vad kidsen kallar "överkomliga" numera?

Haha du ser, jag lyckades hitta på ett eget ord också
Självklart menade jag överkomliga.

Mvh
Citera
2014-09-22, 13:22
Medlem
20% på fullprisvaror hos Kurt Geiger t.o.m. 30 sept. Ett par Conistons för 4000 kr kanske lockar någon?

Kod: KGSEPT20
Citera
2014-09-22, 13:44
Medlem
Vergangenheits avatar
Hur blev det förresten med Lund och Lund, hade de ingen sommarrea i år? Eller var den mycket kort, så att man missade den?
Citera
2014-09-22, 21:36
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zarkov
20% på fullprisvaror hos Kurt Geiger t.o.m. 30 sept. Ett par Conistons för 4000 kr kanske lockar någon?

Kod: KGSEPT20

Synd på storlekarna. Verkar vara sent ute denna gång....
Citera
2014-09-23, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Synd på storlekarna. Verkar vara sent ute denna gång....
Jag lade ut koden nästan omedelbart när jag fick den så det var nog utplockat redan innan rean började. Själv tittade jag ffa på CJ Edgware och Drummond som bägge fanns i fler storlekar än Coniston men det får nog vänta till våren, skall jag köpa något är det snarare ett par gummisulade skor inför hösten.
Citera
2014-09-23, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zarkov
Jag lade ut koden nästan omedelbart när jag fick den så det var nog utplockat redan innan rean började. Själv tittade jag ffa på CJ Edgware och Drummond som bägge fanns i fler storlekar än Coniston men det får nog vänta till våren, skall jag köpa något är det snarare ett par gummisulade skor inför hösten.

Köpte ett par Drummond förra vändan KG hade rea då jag valde mellan just dessa modeller du tog upp. Är på jakt efter ett par ljusare kängor nu till hösten. Darnit!
Citera
2014-09-23, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Köpte ett par Drummond förra vändan KG hade rea då jag valde mellan just dessa modeller du tog upp. Är på jakt efter ett par ljusare kängor nu till hösten. Darnit!

Vad sägs om ett par A&S Cambridge inklusive skoblock och gratis frakt för 3400kr med koden AFPOS10 (10% rabatt)?

http://www.afinepairofshoes.co.uk/co...ntry-cambridge
Citera
2014-09-23, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JessB
Vad sägs om ett par A&S Cambridge inklusive skoblock och gratis frakt för 3400kr med koden AFPOS10 (10% rabatt)?

http://www.afinepairofshoes.co.uk/co...ntry-cambridge

Tack för tipset, ett intressant objekt jag funderat på tidigare.
Citera
2014-09-27, 12:28
Medlem
Berg& Berg har fri frakt på alla ordrar fram tills söndag midnatt.
Citera
2014-10-14, 11:15
Medlem
dauits avatar
Oschar Jacobson rear ut sitt höst - och sommarsortiment men med minst 50%. Bl a den omtalade Loro Piana kavajen gjord i 100% kashmir, tyvärr finns den bara i storleken 52 normal; http://www.oscarjacobson.com/sv/arti...lazer_30728741

hela rean; http://www.oscarjacobson.com/sv/arti...ategorier/rea/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in