2013-01-03, 13:12
Medlem
Kopparstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HimmelsBlau
Sådär rea hos B&B tycker jag nog. Bra priser på slipsarna men få jag tyckte var snygga, jag antar att floral print-slipsarna rök de första fem minuterna?

Ja, det var en sån som jag la i kundvagnen direkt kl 9 men som var slut när jag skulle betala den. Mörkbrun med turkosa blommor... Det fanns bara en till och den var mörkblå med lila blommor.
Citera
2013-01-03, 13:18
Medlem
Keyness avatar
Citat:
Sådär rea hos B&B tycker jag nog. Bra priser på slipsarna men få jag tyckte var snygga, jag antar att floral print-slipsarna rök de första fem minuterna?

Fanns en kvar nyss men den blev snodd när jag hade den i kundvagnen... Det mesta som är trevligt är taget, men plånböckerna och bältena verkar orörda, och några fina stickade kashmirslipsar finns kvar.
Citera
2013-01-03, 13:39
Medlem
Herr gurkas avatar
Bälten köpte jag två stycken innan rean och en plånbok har jag sen innan. Framför allt de flätade bältena rekommenderas. Det finaste jag sett i bältesväg faktiskt.
Citera
2013-01-03, 13:39
Medlem
doughies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka

Av rent intresse, vad använder du den där halsduken till?

Vet inte, än.

Citera
2013-01-03, 13:57
Medlem
Keyness avatar
Citat:
Bälten köpte jag två stycken innan rean och en plånbok har jag sen innan. Framför allt de flätade bältena rekommenderas. Det finaste jag sett i bältesväg faktiskt.

Tack för tipset! Ett flätat bälte i mid brown och en plånbok i brick blev det.

http://bergbergstore.com/accessories...-navy-red.html
http://bergbergstore.com/accessories...-tie-grey.html
http://bergbergstore.com/accessories...-tie-grey.html
http://bergbergstore.com/accessories...chocolate.html
http://bergbergstore.com/cashmere-he...and-ivory.html

Några slipsar som finns kvar som jag gillade.

Sjukt svårt med färgval till plånboken förresten.
Senast redigerad av Keynes 2013-01-03 kl. 14:09.
Citera
2013-01-03, 14:24
Medlem
hoodogs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Keynes
Tack för tipset! Ett flätat bälte i mid brown och en plånbok i brick blev det.

Har ni någon koll på om de flätade bältena någonsin har funnits i storlekar som är mindre än 90 cm? Det verkar iaf vara den minsta storleken som finns nu - beror det på rean tro, eller är det den minsta storleken i den modellen?
Citera
2013-01-03, 14:34
Medlem
Keyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoodog
Har ni någon koll på om de flätade bältena någonsin har funnits i storlekar som är mindre än 90 cm? Det verkar iaf vara den minsta storleken som finns nu - beror det på rean tro, eller är det den minsta storleken i den modellen?

85 cm finns/har funnits (antagligen även kortare än så). 90 var rätt storlek för mig som tur var. Men har tänkt på det här själv, det borde väl inte vara något problem att köpa ett för långt bälte, och bara korta av det? Om man vet vad man gör dvs (eller tar det till nån som gör det). Speciellt med ett sånt här bälte som inte har några specifika hål för spännet.
Citera
2013-01-03, 14:43
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Jag har på mig ett i storlek 85 just nu.
Citera
2013-01-03, 14:46
Medlem
hoodogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keynes
85 cm finns/har funnits (antagligen även kortare än så). 90 var rätt storlek för mig som tur var. Men har tänkt på det här själv, det borde väl inte vara något problem att köpa ett för långt bälte, och bara korta av det? Om man vet vad man gör dvs (eller tar det till nån som gör det). Speciellt med ett sånt här bälte som inte har några specifika hål för spännet.

Citat:
Jag har på mig ett i storlek 85 just nu.

Okej, då missade jag helt enkelt tåget. Jaja, bättre lycka nästa gång! Jag får gratulerar er andra till ett riktigt fint köp.
Citera
2013-01-03, 15:03
Medlem
hoodogs avatar
Gött - ett bälte i 85 cm dök upp i mid brown som jag lyckades knipa. Nu hoppas jag verkligen att de är så fina som de tycks vara på hemsidan!
Citera
2013-01-03, 16:07
Medlem
Keyness avatar
Citat:
Gött - ett bälte i 85 cm dök upp i mid brown som jag lyckades knipa. Nu hoppas jag verkligen att de är så fina som de tycks vara på hemsidan!

Härligt!

Plockar med lite strumpor också, riktigt trevligt prissatta.
Citera
2013-01-03, 16:10
Medlem
Citat:
Jag lyckades knipa den slips som jag hade tittat in mig på, den bruna med blå blommor. På mitt kvitto så står det klockan 9:12:33 så lite längre än fem minuter fanns de iallafall kvar, men jag fick nog tag på en av de sista i den färgen för när jag tittade runt igen efter mitt köp så var den borta från butiken. De resterande tre färgerna föll bort allt eftersom, vid halv tio fanns bara en av dem fortfarande kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in