Flashback bygger pepparkakshus!
2012-06-11, 23:07
Medlem
twinkybois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Va, hur kommer det sig? Jag kan betala 18,000 för 15 tummaren, bor i England.

19300:- med studentrabatt i Sverige, helt okej ändå.
Citera
2012-06-11, 23:10
Medlem
Hur tror ni att det blir med Mac Pro och iMac?

Jag kom och tänka på att de kanske försöker köra med iMacs för de som vill köra stationärt istället för en portabel laptop.

Då tänker jag att de försöker få ganska stora uppgraderingar till iMac, som Ivy Bridge, tillval på grafikkort, mycket ram, skärm etc. Eller hur tror ni? Jag tror inte att Apple fullständigt skiter i Mac Pro användare som ville se uppdatering av Mac Pro. Eller?
Citera
2012-06-11, 23:10
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Va, hur kommer det sig? Jag kan betala 18,000 för 15 tummaren, bor i England.
Hur då? Den billiga kostar £1799 i England, vilket motsvarar ~19800 sek? Eller räknar du med studentrabatt eller något liknande?
Citera
2012-06-11, 23:15
Medlem
percees avatar
Jag blir så irriterad! Vad är det för fel på Apple när dom undanhåller funktioner från enheter som absolut klarar av dom, tänker på att Siri inte kommer att fungera till iPad 2 iom iOS 6. Det är så fult gjort.. Nä Apple, jag kommer inte att köpa en iPad 3 för att få det, jag klarar mig utmärkt utan, kommer tillochmed att låta bli att köpa en enda Appleprodukt till i mitt liv..
Citera
2012-06-11, 23:24
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av percee
Jag blir så irriterad! Vad är det för fel på Apple när dom undanhåller funktioner från enheter som absolut klarar av dom, tänker på att Siri inte kommer att fungera till iPad 2 iom iOS 6. Det är så fult gjort.. Nä Apple, jag kommer inte att köpa en iPad 3 för att få det, jag klarar mig utmärkt utan, kommer tillochmed att låta bli att köpa en enda Appleprodukt till i mitt liv..
Vill man verkligen ha Siri ens? Iallafall inte tills hon kommer på svenska. Tills dess är hon bara mer en kul grej i mina ögon, inte särskilt användbar.
Citera
2012-06-11, 23:48
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Hur då? Den billiga kostar £1799 i England, vilket motsvarar ~19800 sek? Eller räknar du med studentrabatt eller något liknande?

Nä, jag avrundade det lite snabbt bara. För över 20,000 kostar den inte (om jag hade köpt den från england alltså) så vart förvånad att han som jag citerade fick betala 21-22,000 för den.

Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Vill man verkligen ha Siri ens? Iallafall inte tills hon kommer på svenska. Tills dess är hon bara mer en kul grej i mina ögon, inte särskilt användbar.

Siri var kul i början, men nu är den så jävla dålig. Finns ingenting bra den kan göra, för mig. Förut kunde den dra skämt, men inte längre då den glömmer punch-line som den säger. Kan inte söka efter någonting då det bara funkar i USA och om jag använder amerikansk-engelska som den säger.

Nä, Siri är väl kul- om man bor i USA.
Senast redigerad av Sainsburys 2012-06-11 kl. 23:51.
Citera
2012-06-11, 23:59
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Nä, jag avrundade det lite snabbt bara. För över 20,000 kostar den inte (om jag hade köpt den från england alltså) så vart förvånad att han som jag citerade fick betala 21-22,000 för den.
Jo det brukar ju alltid vara lite dyrare här . När Apple annonserar priserna i dollar brukar man alltid kunna lägga på en nolla bara, och få ut vad det kommer kosta i Sverige. Det slår fan aldrig fel, och lika besviken blir man varje gång
Citera
2012-06-12, 00:01
Medlem
Fernets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Är iallafall extremt peppad på MBPn, har nog aldrig varit så sugen på något efter en keynote tidigare.
Kan bara hålla med, ok dom senaste åren i alla fall...
Citera
2012-06-12, 00:04
Medlem
Q1986s avatar
Två saker

(1) MYCKET dåligt att inte Siri finns på svenska fortfarande - löjligt!

(2) Idioter som klappar under keynoten förstår jag mig inte på.
Citera
2012-06-12, 00:16
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q1986
(2) Idioter som klappar under keynoten förstår jag mig inte på.
För att dom blir glada?
Citera
2012-06-12, 00:27
Bannlyst
Är det någon som sett någon video på macbook pro? Jag följde det via en liveblog med lite bilder men jag vill ju se en video på det, när dyker detta upp måntro? Eller vad videokameror inte tillåtna där inne?
Citera
2012-06-12, 00:30
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lontarus
Är det någon som sett någon video på macbook pro? Jag följde det via en liveblog med lite bilder men jag vill ju se en video på det, när dyker detta upp måntro? Eller vad videokameror inte tillåtna där inne?
Typ här: http://www.viddler.com/v/96c52162?secret=34743032
Eller här: http://www.apple.com/se/macbook-pro/#macbookpro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in