r det ngon som har ngon info om mrket? Prisvrt? Det jag har lyckats ta reda p r att det sitter ett ETA 2824 verk i den. Samt att alla delarna r Schweiztillverkade.
Vilken frg tycker ni att jag skall kra p? Jag r lite svag fr den cognacsfrgade.
Den enda nackdelen som jag ser med den r att den enbart r vattenskyddad till 50 meter. Vilket egentligen inte r ett problem fr mig eftersom jag inte gillar att duscha med klocka p nd.
r det ngon som har ngon info om mrket? Prisvrt? Det jag har lyckats ta reda p r att det sitter ett ETA 2824 verk i den. Samt att alla delarna r Schweiztillverkade.
Vilken frg tycker ni att jag skall kra p? Jag r lite svag fr den cognacsfrgade.
Den enda nackdelen som jag ser med den r att den enbart r vattenskyddad till 50 meter. Vilket egentligen inte r ett problem fr mig eftersom jag inte gillar att duscha med klocka p nd.
Vet att det var ett tag sedan du startade trden men nu undrar jag om du kpte en Ezteem? Och var, vad jag frsttt r det bara Klockia som sljer Ezteem och Ezteems hemsida tycks vara borta?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!