2012-06-10, 13:52
Medlem
NX_s avatar
Stötte på en "JoJo Mickelz" ute för ett tag sedan. Hon driver tydligen skivbolaget TBM productions och målade upp det som nästa stora grej i Sverige... hon verkade väldigt seriöst och slängde sig gärna med stora namn. aldrig hört talas om, vem/vilka är detta? Tydligen ska hon lansera nästa generations Spice girls enligt:

http://www.qoolaqvinnor.se/index.php?option=com_content&view=article&id=789:j ojo-mickelz-skivbolagschefen-som-kombinerar-foeretagande-med-ett-feministiskt-engagemang&catid=58:kultur&Itemid=192

TBM:

Här är hon med en av sina artister (antar jag?) Salif the 1st black viking.

http://www.youtube.com/watch?v=qx_QFirxYPA

Vet någon mer om denna JoJo, TBM eller hennes/deras artister?
Citera
2012-09-18, 23:22
Medlem
Hestefars avatar
Hon heter Josefin Mickels och kommer ifrån Mälarhöjden. Det är grymt kul att höra att det går bra för henne(?) då hon var sjukt efterbliven när vi gick i skolan.
Citera
2012-09-20, 15:29
Medlem
Enligt vad jag har hört om denna skivbolagstjej är att hon är rätt kändiskåt och hänger mycket på krogarna runt stureplan och tjatar sig in på kändisfester, så jag vet inte om det går så där jättebra än så länge, men det kan ju vända om hon tjatar lite till

Någon som vet om hon dragit in några stålars till bolaget, vilka artister har hon? Hittade ingen hemsida precis, någon annan som har bättre koll kanske.

Rec
Citera
2013-09-19, 15:40
Medlem
Hej

Jag har börjat hålla koll på tjejen ni pratar om och min kompis hade sett henne bo på Grand hotell i Lund nu sist och för 1 vecka sen ringde en vän även från Stockholm att hon fått hjälp av en tjej som heter Josefin Mickels som fixade skivkontrakt till henne och de spelar tydligen in en ny singel nu med henne och har släpt den i Paris tror jag de var eller London. JoJo ska även ha skrivit något till ett pojkband som kallas The Mend som var med i X-factory i London och deras singel Where are you något på youtube ska tydligen vara den låten tror jag.
Jag vill nu på något sätt få kontakt med JOJO Mickelz, men vet inte hur. var även inne på Tele 2s hemsida för drygt 2 månader sen och då dök en ballong upp som hade Idols logga på och när man klicka på ballongen som rörde sig kom jag in på den här sidan www.jojomickelz.se och de är tydligen någon tävling om att man kan vinna guld biljetter till Idols final??? vet någon vart jag kan hitta tävlingen... tydligen ska man hitta hon jojo mickelz som är någon slaks musik joker....

Jag skulle jätte gärna vilja skicka demos till henne och försökte skicka till kontakt mejlen på hennes sida, men de har gått 1 månad nu och undrar om de finns någon som vet hur man kan få chansen att möta henne för jag får inge svar.

jätte tacksam för svar för vill även tacka henne för hjälpen min kompis fick av henne.

/// Johannes G.!!!
Citera
2013-10-08, 20:26
Medlem
Jojo är en mytoman och hon flyr verkligheten. På hennes sajt så är det mest hon som skriver sina egna påhittade inlägg. Den infon har jag fått av en säker källa. Hon vill vara en superstar men det misslyckas hon tyvärr med, hon har en fasad som inte håller om man känner henne.

Gick in på ratsit, hon är ju skriven i Rönninge en förort i Sthlm, hon bor hemm hos sin morfar, vilken superstar. Hon blev tydligen vräkt från sin adress i Hässelby! Reel superstar!

Hur känner jag till denna info om henne, jo min vän hängde med henne för 5-6 år sen, hon är en mytoman, väldigt synd för hon är en snäll tjej som lever i en dröm värld. Men hon måste sluta skriva sina egna inlägg på sin egen sajt där hon försöker göra sig själv känd.
Citera
2013-10-23, 15:23
Medlem
Hej
Vi fick tag på JoJo Mickelz via Univarsal skivbolag. henne vill vi tacka för livet.
en person som säger att andra är mytomaner för lyckade karriärer brukar oftast vara de själv.
du värkar bry dig för mkt om andras liv...
kul att du kollar upp henne.
Tror ej hon bor där faktiskt.. skyddad adress.. vad vi vet har hon gift sig och bor i Lund mednågon fotograf.
www.phmac.com
vi var ner på en vernissage i Lund i helgen och där var hon i ett galleri mitt i Lund där hennes man säljer tavlor.
hon har även en barn bok och byggt en skola i Tanzania...
Tror hon vet vilka hennes vänner är..
alla inlägg hon skrivit är sanning från en källa som Anders Bagge och fler..
vad har ni att kma med egentligen?
jojo fick 19 miljoner klickar så hur många fick ni?!

vilka töntar som skriver så om henne...haha
vi vet att när vi möter en äkta musik joker med de naturligaste leendet får hon
ett helt land att le..
hon är en stor förbild till oss.
vi har läst om henne i tidningen och tror inte tidningar ljuger..
ta hand om dig negativa människa som tror en vän till jojo från förr var hennes vän..
synd ni inte va de med henne el bekanta fans som vi och fick framgång av henne..ist för att slösa tid på att klaga.

behöver du nr till psykolog kan du få??

en familj som är Musik joker fans <3. jojo mickelz forever
Citera
2014-09-24, 11:29
Medlem
Shitt de är juh hon. Först trodde jag hon var mittoman men ser jag henne på bilderna säger de mer än tusen ord. En för
Snäll kvinna med power och jag tror hon är nya inne moment
Jag träffa henne faktiskt i GTB och uppfatta henne först som en snackare men levererar ändå ngt så jag tror om vi umgdomar ger denna kvinna en chans vinner vi på det. Vår framtid är viktig. Jag tror allt stämmer här som står om henne. Fast både för och nackdelar. Men bättre det. Hade allt vart perfekt tror jag de vart mer konstigt. Tror inte så många vart trevliga mot henne. Bilden när hon står med Wyclef är tung...cool och vilken typ haha...rolig hon är...vi kör med tåget. Sprid till alla kommuner och ungdoms gårdar alla ungdomar så kmr de blir än häftigt. Vem är inte trött på alla ego program på tv...nu har vi chansen synas med The Joker och göra kaos hysterik ....fånga henne på bild så startar vi en sida med bara umgdomar och henne wow!!!!!! Lets do it bad girls and boys!!!!!!!! Lets bring suprises till vår värld!!!!!!!! Scream it out!!!!!!!!!!!
Citera
2014-10-04, 22:33
Medlem
Mytoman!? Knappast, jag har själv fått kontrakt via henne. Hon är inte så publik för tillfället Då hon haft problem med stalkers och överbelastning på hemsidan. En bra tjej som kan fixa det mesta inom musikbranschen.
Citera
2014-10-14, 00:57
Medlem
Jag tycker hon är tuff,modig och annorlunda och tror på detta för vårt samhälle, men d är häftigt hon vart på Polar Prize music...det är min dröm att gå på sådan gala, min syster sa hennes kompisar fått ta en bild på henne när de såg henne i Skåne i någon ort. tror inte mytomaner få gå på såna galor om man tänker lite...hehe förstår du som skriver så om henne, måste kännas jobbigt för dig att se den bilden när hon står där i rampljuset på en av världens största musik galor?! det finns psykologer om du måste få ut ur dig själv att du måste skriva om henne, ta tiden att skriva sådana saker om en människa med gott hjärta. nja ....i min värld där jag lever så är de oftast dom som skriver om andra som är svartsjuka och lögnhalsen själv och försöka hitta ett sätt att dämpa sin egen ångest....så ta en whisky drink och chilla mannen...gör du de har du gjort för en gång skulle en god gärning...annars är du fuckn devul som kanske är stalkern de skriver om...besatt sjuk jävul som sitter och stirrar på JoJo Mickelz dag efter dag... hoppas inte trolljägarna kommer på hembesök till dig!
Citera
2014-11-07, 02:21
Medlem
vi är faktiskt väldigt stora fans till henne, vem ska du försvara, vi försvarar våran idol, försvarar henne fran knäppa människor som har svårt att respektera hon blivit en av Svergies rikaste kvinnor just nu, vi följer henne varje dag och tycker hon är grym, men alla måste inte tycka samma sak, men du är en sådan som förnedrar Wyclef Jean då eller, rasist jävel, fy vad hemskt... eftersom de kommer ha kommande project ihop har vi forskat fram...hahaha du är nog mobbad som måste försöka få en kändis att vara negativt, du ar nog bara avendsjuk...stackars dej
Citera
2014-11-30, 18:25
Medlem
de ska tydligen vara hennes nya hemsida http://hollybillwoodie.com yes:
Citera
2015-02-23, 12:05
Medlem
HerrAnderssons avatar
Om nu hon är en av Sveriges rikaste, varför stal hon då en bil för någon dag sedan av sin hyresvärd?
och varför hyr hon sitt boende?

https://www.facebook.com/thommy.henningsson/posts/10153180719638203?pnref=story

En del av er som skriver här verkar brinna mycket för Jojo och ser hennes talang.
Kan verkligen förstå att hon är en idol för många, vad kan ha hänt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in