2015-02-23, 16:53
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
http://hollybillwoodie.com
Känns som copyn från SL-reklamen förra sommaren.
very much great websida not so much.

Men ingen mening att go all in med hate. Det här är ju en liten tösabit som bara hamnat helt snett med självbild pga alla skitideal som pissmedia bombat en hel generation med.

Att behöva bli jävligt inne och framgångsrik och ha fans och folk som ser upp till en är egentligen så stört ute. Livet kan vara fantastiskt och det går att fylla med andra grymma saker än en cool fasad.

Alternativen är inte bara fame eller jobba på ICA livet ut.

Josefin: Åk tillbaka med bilen. Gör en reset. Prova lite annat skit än Stureplan och fake-cirkusen. Du kanske landar i nått bättre.
Citera
2015-02-23, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
http://hollybillwoodie.com
Känns som copyn från SL-reklamen förra sommaren.
very much great websida not so much.

Men ingen mening att go all in med hate. Det här är ju en liten tösabit som bara hamnat helt snett med självbild pga alla skitideal som pissmedia bombat en hel generation med.

Att behöva bli jävligt inne och framgångsrik och ha fans och folk som ser upp till en är egentligen så stört ute. Livet kan vara fantastiskt och det går att fylla med andra grymma saker än en cool fasad.

Alternativen är inte bara fame eller jobba på ICA livet ut.

Josefin: Åk tillbaka med bilen. Gör en reset. Prova lite annat skit än Stureplan och fake-cirkusen. Du kanske landar i nått bättre.

Hon har bara sig själv att skylla.
Citera
2015-03-06, 06:22
Medlem
Hej hopp

Njaaaa jag tycker de känns konstigt. Tror inte en känd fenomen från Polar prize music och som har barn boks utsläpp via Pippi huset som nu mera blivit kult runt om i världen skulle hyra av dig. Du kanske vill få ställe o likna ngt ställe hon vart på eller har? Tråkigt folk försöker marknadsföra sig i hennes namn plus smuts kasta samntidigt. Jag är en kvinna till en kompis mamma som vet pga hon jobbar inom SÄPO och hela den ledningen tycker de är märkligt allt i hela den här sidan som skrivs om henne. Det står antingen eller. Jag tror varken på de ja el nej. Tror måste hänt henne ngt isf som gjort hon kanske gjorde ngt. För när jag ser hennes konst och vad hon står för så tror jag knappast hon skulle bara ta någons bil. Isf fan vilken cooling isf. Våga göra ngt extremt och galet. Modet som kanske hon fick ta fram i sista sekund....men som sakt tror varken A o O. Mina små kusiner ska gå iaf på hennes barnboks dag och hoppas på man får en autograf!!!!!!!! Ska fråga henne då om hon gjort ngt sånt. Hahaha fan vad klockrent! !!! hoppas du inte råkar ut för fler kändisar skulle vilja jag med att ngn bodde hos mig. En granne till min storesyster hade One direktion på besök . En av dem för han flytt från sin grupp o ville kma bort. De va så mkt liv att Helikoptrar fick kma och hela deras fönster gick sönder för de landa fel. Hahaha ja finns mkt kul med sånt. Men som sakt förstår dig om det gäller en dyr o fin bil då är de aldrig kul om sånt sätts på spel!
Fake cirkus undrar jag också vrf ni skriver? Eller vad är det som är fasad? Mysko o skriva så
..Skumt. Hennes tjej band också redlight fx ger nog mkt.
Sen att de hänger ut hennes person nr här. Alla vet hon är 86a och fyller i mars ändå men d är ngn kille
Som heter Mac Carlsson som hittar på han vart tillsammans med henne
Det är också rykten. Säger de. Prestera och bilder säger mer än tusen ord.
Jag har hört eller en fågel viska i mitt öra hon spelar in en film just nu hon kmr ha huvudrollen i
Sen har min mamma spårat alla ip nr här i Flashback för att hennes person nr e ute o just att d är henne
Alla vill kranka ner på....när d är hon som ändå gör ngt vettigt att kma med. Har redan kollat in er alla. Vart ni bor. Jobb osv
Caroline någon kvinna. Hm gå hem till din mann om du har ngn och hoppas ngn vill
Knulla dig. Så jävla ful. Du ser ut som en inplastad gris som ligger
Kvar glömd i frysen. O till er andra ja gå hem o lägg er under mattan och be till gud vi inte kmr och knAckar på er dörr. För de ni skriver bryter mot lagen och ja g tar d här o min familj på allvar just nu. Hela kändis världen känner
Sig hotade genom den här sidan.
Hennes hemsida är kul. Diggar även hon ligger bakom Minions
Att omslaget på hennes barnbok kodac & Blixten på äventyr blev till hennes
Små gula gubbar och gula och lila bandet hon gjort till oss
alla tonåringar. ..wieeeee ett sånt ska jag köpa. D är juh bara bra för de står för barn och ungdomars
Rättigheter. Plus d kmr från Dumma mig i sej. Lila gubbarna o gula D lista jag ut.allt baklänges nu kallas hon
Emmy D...dummy me så jag älskar dem.
Komist om du haft henne boendes hos dig. Fan jag vill oxå. Måla hon mkt eller vad gjorde hon när hon var där?
Om det nu är sant. Känns lite som du lever i en fantasi värld vadå kom Shakira och Wyclef jean då också eller? Hahaha
P.s Salif Diop är inte fet utan rund som en boll d måste nog vart jojos sämsta jobb hon gjort hithills
Och Ica är grymt och jobba på. D gör jag extra nu.snart kmr gula och lila banden till de butikerna....då kmr jag stå först i kön
Senast redigerad av HannaD222 2015-03-06 kl. 06:55.
Citera
2015-03-06, 08:24
Medlem
Hennes twitter.com/jojomickelz där sammarbetar dem med dem och jobbar mkt kring med att minska stress. Och hur de går ut med att de inte gillar siffror. Skönt ändå eftersom det är sånt som gör allt. Vem vi ska vara osv. Men jag tror kämpar man kmr du långt. Men d är ändå konstigt just vem är hon för hon jobbar juh ändå med tyngsta stjärnorna och då kan inget gå snätt bara om ngn tar en kändis i gisslan. Usch hoppas d inte är de som hänt henne. D vill åt hennes pengar. Så vet jag banditer jobbar så fort d får reda på en ny ung miljonär då är de på hugge direkt....jag kmr vara jojomickelz fans hela livet. Säger de I love The Joker JoJomickelz world peace fire
Citera
2015-10-17, 17:55
Medlem
Timeouts avatar
Nu verkar hon vara försvunnen... MPS efterlyser henne.

(FB) ÖSTERGÖTLAND/LINKÖPING Josefin 29 år försvunnen 17 okt 2015
Citera
2015-11-12, 10:49
Medlem
Polisen letar efter henne, hon har tydligen rymt från nått sjukhus igen, för andra gången.
Citera
2015-11-29, 13:51
Medlem
Jag får inte riktigt ihop det här, har hon ens gjort någon musik? Har hennes bolag släppt något?
Citera
2015-11-30, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Jag får inte riktigt ihop det här, har hon ens gjort någon musik? Har hennes bolag släppt något?

Tjejbandet Red Light Jojo hjälpte är upplöst och produktionsbolaget TBM är inte verksamt och hann ej bli formellt bildat som bolag 2013. Idéen och initiativet att hjälpa unga tjejer i musikbranschen var Jojo egna idé och hon har kontakter inom musikbranschen då jag fått detta bekräftat av då aktuella kontakter. Jojo valde att lämna samarbetet med Red Light. Jojo har skrivit två låtar till andra artister. Har själv hört Jojo sjunga och spela, har en unik röst och musikskapare. En tjej som kan stå på egna ben men som har fått fajtas med en stereotyp musikbransch. Ledsnade och ägnar sig åt konst och barnböcker.
Citera
2015-11-30, 08:55
Medlem
Citat:

[url="My News desk"][http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/tbmproduction/pressrelease/view/jojo-mickelz-skivbolagschefen-som-kombinerar-foeretagande-med-ett-feministiskt-engagemang-737800 /URL]
Citera
2015-11-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janbmk
Tjejbandet Red Light Jojo hjälpte är upplöst och produktionsbolaget TBM är inte verksamt och hann ej bli formellt bildat som bolag 2013. Idéen och initiativet att hjälpa unga tjejer i musikbranschen var Jojo egna idé och hon har kontakter inom musikbranschen då jag fått detta bekräftat av då aktuella kontakter. Jojo valde att lämna samarbetet med Red Light. Jojo har skrivit två låtar till andra artister. Har själv hört Jojo sjunga och spela, har en unik röst och musikskapare. En tjej som kan stå på egna ben men som har fått fajtas med en stereotyp musikbransch. Ledsnade och ägnar sig åt konst och barnböcker.

Men det finns inget på youtube? Ingen mp3a? Verkar inte finnas ett enda dugg, mer än bloggar och texter på twitter. Ärligt talar verkar det mest som att allt var prat.
Finns en den där barnboken ens?
Citera
2015-12-01, 05:36
Medlem
Citat:
Men det finns inget på youtube? Ingen mp3a? Verkar inte finnas ett enda dugg, mer än bloggar och texter på twitter. Ärligt talar verkar det mest som att allt var prat.
Finns en den där barnboken ens?

Barnboken finns men när det gäller övrigt material är det mera osäkert då Youtube klipp och påstådda låttitlar med artister inte går att hitta. Historien om och kring Jojo är en subkultur som nu är rätt vanlig på nätet. Att människor med stort bekräftelsebehov från en uppväxt med frånvarande och kärlekslösa föräldrar, skapar en egen värld av bekräftelse i sitt skapande både i verkligheten och med påhittade händelser. Sjukt och oroväckande utveckling. Gäller nog inte bara denna tråd utan även många andra okända och kända artister som allt för att synas och höras i media?
Citera
2017-05-16, 21:33
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Jag jobbade på samma sommarjobb som Josefin för ett antal år sedan. Hon var väldigt snygg, men vi hann knappt prata med varandra innan jag återvände till min studieort för en ny termin.

Någon musik verkar hon inte sysslat med på ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in